Jump to content

Gleder du deg til Silly Season?


termax

Gleder du deg til Silly Season?  

22 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Heldigvis er det EM i Juni...

 

Silly season har de siste årene vært litt for silly, og rabiate fans gjør det bare enda verre. For all del, jeg skal sitte foran tven på deadline day, men alt oppstyret, kaoset og rykteflommen i forkant skal jeg prøve å ignorere.

Link to comment
Share on other sites

Med Twitters inntog hos journalister, bloggere og diverse synsere verden over har det blitt alt for mye oppspinn og vås. Avisene konkurrere om å ha de villeste spaltene med overgansrykter, og for meg er det sjelden veldig spennende å linkes til store navn lenger da det sjelden er noe annet enn oppspinn.

 

Ikke minst skaper det en evig utrygghet rundt våre beste spillere, som i år med Van Persie.

Link to comment
Share on other sites

Elsker silly season. Det er nesten mer gøy enn selve sesongen! Oppspinn og vås fra ende til annen, men herregud så gøy det er. Liker å diskutere hvilke spiller man vil ha inn, hvilke som skal ut, hvordan laget vil eller kan se ut neste sesong. Blir mye håp og drømming, men jeg liker det

Link to comment
Share on other sites

Etter tidligere års "dårlige" erfaringer, så satser jeg på noen "raske" (gode) kjøp før EM og en fredfull silly season. Gjerne med mye rykter om stjernene som hottentottene går glipp av :proud:

Selvsagt så bør RvP sin nye kontrakt også være underskrevet innen EM.

Link to comment
Share on other sites

Elsker silly season. Det er nesten mer gøy enn selve sesongen! Oppspinn og vås fra ende til annen, men herregud så gøy det er. Liker å diskutere hvilke spiller man vil ha inn, hvilke som skal ut, hvordan laget vil eller kan se ut neste sesong. Blir mye håp og drømming, men jeg liker det

 

This. Føler det samme helt til det er 2 dager igjen av vinduet.. da har alt gått til helvete :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Da er det bare timer igjen. Skal bli godt å bli ferdig med Silly Season :proud:

 

Ser fram mot 4 herlige fotballmåneder. Go Gunners!

 

Jeg har vært drittlei transfervinduet i en evighet nå. Gleder meg til fokuset rettes mot selve spillet på banen og ikke spillet som foregår utenfor banen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...