termax Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 Noen elsker det og noen hater det, Silly Season er straks over oss. Åtte-ni uker uten obligatoriske Arsenalkamper. Kribling eller abstinens? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 Jeg liker ikke silly season, de har ikke vært bra for oss på lang tid. Jeg håper de som kommer/går gjør det veldig snart slik at jeg kan gi en lang marsj i hele silly season. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjornage Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 Heldigvis er det EM i Juni... Silly season har de siste årene vært litt for silly, og rabiate fans gjør det bare enda verre. For all del, jeg skal sitte foran tven på deadline day, men alt oppstyret, kaoset og rykteflommen i forkant skal jeg prøve å ignorere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maestro Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 Med Twitters inntog hos journalister, bloggere og diverse synsere verden over har det blitt alt for mye oppspinn og vås. Avisene konkurrere om å ha de villeste spaltene med overgansrykter, og for meg er det sjelden veldig spennende å linkes til store navn lenger da det sjelden er noe annet enn oppspinn. Ikke minst skaper det en evig utrygghet rundt våre beste spillere, som i år med Van Persie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 Elsker overgangsrykter og leser det hele året, sommeren er stort sett bare spennende fra sesongslutt til de første dagene av overgangsvinduet og på slutten av overgangsvinduet dog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 Elsker silly season. Det er nesten mer gøy enn selve sesongen! Oppspinn og vås fra ende til annen, men herregud så gøy det er. Liker å diskutere hvilke spiller man vil ha inn, hvilke som skal ut, hvordan laget vil eller kan se ut neste sesong. Blir mye håp og drømming, men jeg liker det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 Etter tidligere års "dårlige" erfaringer, så satser jeg på noen "raske" (gode) kjøp før EM og en fredfull silly season. Gjerne med mye rykter om stjernene som hottentottene går glipp av Selvsagt så bør RvP sin nye kontrakt også være underskrevet innen EM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 Elsker silly season. Det er nesten mer gøy enn selve sesongen! Oppspinn og vås fra ende til annen, men herregud så gøy det er. Liker å diskutere hvilke spiller man vil ha inn, hvilke som skal ut, hvordan laget vil eller kan se ut neste sesong. Blir mye håp og drømming, men jeg liker det This. Føler det samme helt til det er 2 dager igjen av vinduet.. da har alt gått til helvete Link to comment Share on other sites More sharing options...
termax Posted August 31, 2012 Author Report Share Posted August 31, 2012 Da er det bare timer igjen. Skal bli godt å bli ferdig med Silly Season Ser fram mot 4 herlige fotballmåneder. Go Gunners! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted August 31, 2012 Report Share Posted August 31, 2012 Spot on, innertier og amen to that, RastaPinky. Jeg sitter på jobb og har store konsentrasjonsvansker... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted August 31, 2012 Report Share Posted August 31, 2012 Da er det bare timer igjen. Skal bli godt å bli ferdig med Silly Season Ser fram mot 4 herlige fotballmåneder. Go Gunners! Jeg har vært drittlei transfervinduet i en evighet nå. Gleder meg til fokuset rettes mot selve spillet på banen og ikke spillet som foregår utenfor banen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted August 31, 2012 Report Share Posted August 31, 2012 Jeg har vært drittlei transfervinduet i en evighet nå. Gleder meg til fokuset rettes mot selve spillet på banen og ikke spillet som foregår utenfor banen. Det er ikke noe spill utenfor bana uansett Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.