Jump to content

Premier League/Media


Simbad

Recommended Posts

http://www.dagbladet.no/2012/03/08/sport/premier_league/tv-rettigheter/fotball/20600618/

 

Jaja, da blir det bare enda mer streaming... Latterlig av Premier League. Fordi en pubeier betaler mindre for å få kamper via en billigere og utenlandsk paraboldekoder så skal resten av landet, tvkanalen som har betalt i dyre dommer for å få seg PL-rettighetene og fansen straffes.

Link to comment
Share on other sites

Ufattelig at de får lov til å gjøre dette. I så fall burde TV2 blant annet få en rabatt (for de betalte blodpris for et produkt og nå har kvaliteten på produktet sunket) og det samme med supporterne selv. De som har betalt for Premier League kamper på TV-en, men som blir berørt av det her burde få en rabatt resten av sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Heldigvis HDMI kabel til TV'n... Så går nok greit. Men klart... streamen må jo være bra...

 

Men alikevel - tåpelig av Premier League.

 

Jeg vil hverfall ikke akseptere å betale 249 i måneden for et redusert tilbud

Link to comment
Share on other sites

Heldigvis HDMI kabel til TV'n... Så går nok greit. Men klart... streamen må jo være bra...

 

Men alikevel - tåpelig av Premier League.

 

Jeg vil hverfall ikke akseptere å betale 249 i måneden for et redusert tilbud

Enda verre er det at dette kun gjelder parabolkunder. Forskjellsbehandling mellom parabol og kabelkunder det her. Blir bare idiotisk rett og slett. Er ikke denne pubeieren som burde vært tiltalt. Premier League burde vært tiltalt for latterlig oppførsel.

Link to comment
Share on other sites

ekke alle som har muligheten for kabel desverre.. var fornøyd med ting så langt, men nå har jeg ringt Viasat og sagt opp TV2 PL. Betaler ikke 250 kroner i måneden for å streame kamper på nett. Det kan jeg gjøre gratis

Link to comment
Share on other sites

tenkte jeg faktisk ikke på å spørre om. Går ut ifra at det er 2 måneders oppsigelse som på det fleste TV/Internett abonnementer.

 

edit: skal sjekke det opp - mulig jeg kan ta dem på brudd på avtalevilkår da de har forandret sitt tilbud i "negativ" retning. Jeg får se...

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener å huske at det ikke er bindingstid på TV2 PL kanalene. Altså kan du si opp på flekken hvis du ikke er fornøyd.

 

Edit: Dette gjelder vel for de med dekoder. Usikker på hva reglene er for parabol.

Orakelet har ingen binding men han har oppsigelsestid. Tror det er inneværende pluss 1 mnd. Dette gjelder alle viasatkunder. Usikker på vilkårene hos ande leverandører

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Et merkelig tiltak som jeg ikke kan forstå vil virke efter sin hensikt. Men grådigheten kjenner ingen grenser. Jeg tror dette vil slå negativt ut for rettighetshaverne og at tiltaket således bare vil bli midlertidig.

 

Jeg tror (og håper) også dette kun er midlertidig. Jeg gir det ut sesongen og forenter at ting er tilbake til det normale neste sesong

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg er fortsatt viasat kunde (on demand er konge), men PL kan jeg fikse via net.

 

Med mindre noen av våre kamper blir flyttet blir nok 3-5 kamper på nett denne sesongen

 

I know. Tenkte på premierleague da jeg skrev ovenfor.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

RiksTV-kunder får se lørdagskampene på TV 2 Barclays Premier League

Publisert: 09.mar.2012

 

 

TV 2 varslet torsdag ettermiddag endringer i Premier League-tilbudet. Disse endringene gjelder IKKE for RiksTVs kunder. Alle tre TV 2 Barclays Premier League-kanalene vil dermed fortsette å sende som vanlig.

 

 

Som en følge av nye vilkår fra Premier League blir tilbudet av lørdagskamper kl. 16.00 på TV 2 Barclays Premier League redusert for parabolkunder. Dette er en endring som Premier League gjennomfører i hele Europa.

 

Abonnenter som tar inn kanalen gjennom det digitale bakkenettet, berøres ikke.

 

Alle tre TV 2 Barclays Premier League-kanalene sender derfor som vanlig for RiksTVs kunder.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det gjør det. Testet i helgen og det gikk fint å bytte mellom kampene på lørdagen, så dette har ingen innvirkning på kabel-tv.

 

Jeg har sympati for parabolfolket. Hvis noen av dem måtte ta til takket med å se Liverpool mot Sunderland på lørdags ettermiddag må det ha ødelagt helga selv for de nøytrale. Snakker om møkkakamp.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...