Jump to content

Hvis du var Arsene Wenger .....


Sir John

Hva ville du gjort hvis du hadde vært Arsene Wenger?  

65 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ser at flesteparten her er enige med meg, offensiv midtbanespiller er viktigst nært etterfulgt av spiss, en back og keeper for min del.

Edit:Back eller defensiv midtbanespiller, kommer an på hvor Coquelin skal satses på, at Song må ha konkurranse er i alle fall klart.

Link to comment
Share on other sites

Ser at flesteparten her er enige med meg, offensiv midtbanespiller er viktigst nært etterfulgt av spiss, en back og keeper for min del.

Edit:Back eller defensiv midtbanespiller, kommer an på hvor Coquelin skal satses på, at Song må ha konkurranse er i alle fall klart.

 

Syntes kjøp i alle de posisjonene du nevner blir viktig til sommeren, men slik jeg ser/så det så er offensiv midtbane vår største svakhet akkurat nå. Hadde van Persie fått en skade så hadde det selvfølgelig blitt endret til spiss for min del. Når det kommer til Coquelin så han satses på på midtbanen. Han er meget god som DM, men personlig syntes jeg hans beste posisjon er i "Flamini-rollen". Ufattelig driv i denne gutten, kombinert med god teknikk (ballkontroll, pasningsfot, er nesten like god med venstrebeinet som med høyre), hjerte og driv. Som DM blir han litt fengslet mener nå jeg. Akkurat som Essien ble i sin tid når han ble plassert i DM posisjonen. Og akkurat som Essien så kan han også spille på backene mtp. at han har dette drivet (eller suget om man vil kalle det det) til å lykkes. Er det en spiller (Afobe ekskludert selvfølgelig :P) som jeg håper lykkes så er det Coquelin.

Link to comment
Share on other sites

wenger bør vel i realiteten vurdere sin stilling, og kanskje det han aller helst burde gjort var å finne en erstatter for seg selv. Men hvis han har ambisjoner om å fortsette bør han skaffe en trener med fokus på defensiv organisering. Spillerne er gode nok. Og jeg ville kjøpt en ny spiss. Det er den plassen laget er dårligst dekket, og laget fremstår per i dag som for baktungt. Vi er alt for sårbare. en skade på vp ville være en katastrofe, og hvis han nekter å skrive ny kontrakt, vel...

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville hatt et styre som lot meg gjør mer enn èn endring takk :P

 

Hvis du skreddersyr alternativene til hver enkelts behov får du egentlig ingen svar. Det blir bare ei grå suppe. Her må du prioritere hardt og velge, samme som med den andre pollen. Hvis du MÅ velge hva da, uten hvis slik og slik. When the shit hits the fan, what do you do.

Link to comment
Share on other sites

En ny, kommanderende boks til boks midtbanespiller. En som styrer kamper, dikterer tempo, setter standarden og løfter hele laget i begge ender av banen. Kan vi sette Patrick Vieira i en tidsmaskin?

 

Jeg ville også hentet en ny assistent. Ikke et vondt ord om Pat Rice, men det trengs noen som kan shake things up der og bidra med nye perspektiv.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...