Jump to content

02.01.12 Fulham (B)


49 unbeaten

Recommended Posts

 

Det er derfor Ramsey viser overblikk, og der var han jaggu nærme scoring også!!

 

Som sagt: Elsker Ramsey på den sentrale midtbanen. Er bare ikke en fan når han skal spille nærmest som hengende spiss! ;)

 

Forøvrig: Nærmere 2-0 skal det godt gjøres å komme.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 225
  • Created
  • Last Reply

Må bare kommentere der; det angrepet der må være årets angrep! Fantastiske bevegelse, herlige kombinasjoner, ballen går fort i lengderetningen, synd det ikke ble mål!

 

Det er jeg enig i. Ingen grunn til å bli sinte på ineffektive spillere og spillere som "ikke tør å skyte", for det ble rett og slett bare ikke mål. Selve angrepet var kremen av kremen.

Link to comment
Share on other sites

Som jeg har nevnt tidligere, så bør Coquelin få spille back fremover, også når Gibbs kommer tilbake. Coquelin på høyreback er langt langt tryggere enn Djourou.

 

Coquelin på venstreback er faktisk tryggere enn jeg noen gang har sett han på høyrebacken..

 

Vi må forøvrig få drept denne kampen. Sitter med en mildt sagt uhyggelig følelse..

Link to comment
Share on other sites

Grei omgang, vi burde ledet med flere mål! Håper vi setter enda en, så vi slipper den værste sluttspurten fra Fulham, når vi har mange slitne bein utpå der.Knall omgang av Ramsey, Koscielny, Gervinho, Mertesacker og Coquelin! :)

Link to comment
Share on other sites

Innsats er ikke alltid nok... Innimellom er et sluttprodukt å foretrekke...

Jeg sa vell ikke noe annet? Tror Walcott kan ha godt av en periode som innbytter nå, både for å se at det han presterer ikke er godt nok og at rommene blir større å løpe i på slutten av kampen.

 

Forøvrig en hærlig førsteomgang av Koscielny, har tatt Zamora fullstendig ut av kampen.

Link to comment
Share on other sites

Herlig å se Ramsey slå tilbake med en solid innsats idag. Tøff i duellene og gode paninger.

Kanskje vår beste så langt.

Ellers er Per og Kos igjen bautaene baki der.

Coquelin er frisk på venstre. Ser bra ut så langt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sa vell ikke noe annet? Tror Walcott kan ha godt av en periode som innbytter nå, både for å se at det han presterer ikke er godt nok og at rommene blir større å løpe i på slutten av kampen.

 

Forøvrig en hærlig førsteomgang av Koscielny, har tatt Zamora fullstendig ut av kampen.

 

Problemet er bare at selv når alle spillerene våre er skadefrie så er det ingen som er gode nok til å danke ut Walcott..

 

 

En liten digresjon. Den komplett-reklamen må være verdens verste reklame noen sinne

 

http://www.youtube.com/watch?v=ii_S84L3cRM

 

Komplett.no dette her også, men dette er en av de latterligste reklamene jeg noen gang har sett.

Link to comment
Share on other sites

 

Coquelin på venstreback er faktisk tryggere enn jeg noen gang har sett han på høyrebacken..

 

 

Nå har han da bare spilt en hel kamp på høyreback for Arsenal? Og han gjorde seg ikke bort i den kampen heller (Borte mot Villa). Klarer han jobben på venstreback, så bør han klare minst like godt på høyresiden.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...