Jump to content

Tottenham-tråden


Atald

Recommended Posts

En fyr på Facebook skrev før helgens serierunde:

2 Monday Morning Flid Facts for ya:

#1: After Spurs best start to a league season since 1961 and Arsenal's worst start in 58 years, the points gap is now only 2 points...

 

#2: Spurs have only played THREE of the top 13 away from home season and beat exactly... NO ONE

 

But still, according to Venabels, they are the team to beat this season... HO HO HO

Link to comment
Share on other sites

Godt å se responsn her er som den bør være, det kan da overhodet ikke være noe behov for en skrytetråd til tottene???? Fyll den opp med anti-spurs!!! HATER HATER tottene...

 

Tenk hva de må tro om oss her inne nå, som prøver å lage en skrytetråd for de? Hva skjer med verden, er dette forsmaken på maya kalenderens realitet?

Link to comment
Share on other sites

Til de av dere som kommer med den forventede responsen, ta en titt i den andre tråden. Det kommer faktisk en del der som absolutt ikke er direkte skryt som har blitt avfeid, og det påstås at det ikke har noen plass her. Min påstand er at vi må kunne diskutere Tottenham-relaterte saker som ikke sier at klubben er patetisk og søppel, og utfra flere av postene i den andre tråden er jeg faktisk ikke aleine om dette standpunktet. Tenk dere om. Skal man ha en plass på dette forumet for å diskutere og snakke om Spurs annet enn håning på dette forumet?

 

Med det sagt liker jeg absolutt ikke Tottenham selv. Takk for meg.

Link to comment
Share on other sites

Til de av dere som kommer med den forventede responsen, ta en titt i den andre tråden. Det kommer faktisk en del der som absolutt ikke er direkte skryt som har blitt avfeid, og det påstås at det ikke har noen plass her. Min påstand er at vi må kunne diskutere Tottenham-relaterte saker som ikke sier at klubben er patetisk og søppel, og utfra flere av postene i den andre tråden er jeg faktisk ikke aleine om dette standpunktet. Tenk dere om. Skal man ha en plass på dette forumet for å diskutere og snakke om Spurs annet enn håning på dette forumet?

 

Med det sagt liker jeg absolutt ikke Tottenham selv. Takk for meg.

+1. Selv om vi i fortiden er større enn rivalen vår på alle mulige måter og kan le av det, er det ikke så langt bak oss per dags dato. Arroganse hører til Man U-supportere

Link to comment
Share on other sites

For min del; så synes jeg det er litt av det å være en fotballsupporter, at man også kan ha evnen til å diskutere saklig når det gjelder andre fotballklubber, fotballspillere, supportere, eller managere. Joda, det skal være galgenhumor, rivalisering med store ord, og man skal mislike (hate.....?) sin rival høyt, men det må også være rom for å analysere og diskutere sin rival med en seriøs tone. Det betyr jo ikke; at man ikke er gooner, og at man ikke "misliker/hater" spurs.

 

Jeg har respekt både for spurs som klubb, til spurvene på tribunen/puben/vennekretsen, men gud som jeg nyter av at de feiler.

 

Gud som jeg nyter av, at vi har hatt et så enormt tak på de på så mange områder sesong etter sesong i moderne tid. (midten av 80-tallet begynte mitt liv med Arsenal)

Gud som jeg nyter av, at det er snart er 51år siden sist de løftet ligapokalen.

Gud som jeg nyter av å høre spurvene lade opp til en ny sesong, med like stor opptimisme gang på gang.

Gud som jeg nyter av alle disse nesten-signeringene.

Gud som jeg nyter av St Totteringham's Day.

 

Jeg liker likevel å diskutere våre rivaler sine svakheter/styrke i spillet, spillerstallen, eller på manager-fronten. Det er litt av for meg å være supportere, at man også kan dele synspunkter på rivalene på en seriøs måte, enten med en annen gooner eller med f.eks en spurv. Det gir meg litt mer av det å følge fotballen, at man også kan se til venstre, høyre, fremover, og bakover.

 

Men; det betyr ikke at man ikke skal la sjansen gå ifra seg, når man har mulighet til å "slenge med leppa" på en humoristisk måte mot våre rivaler. Det er gamet, og slik skal det være.

 

gooner!

Link to comment
Share on other sites

For min del; så synes jeg det er litt av det å være en fotballsupporter, at man også kan ha evnen til å diskutere saklig når det gjelder andre fotballklubber, fotballspillere, supportere, eller managere. Joda, det skal være galgenhumor, rivalisering med store ord, og man skal mislike (hate.....?) sin rival høyt, men det må også være rom for å analysere og diskutere sin rival med en seriøs tone. Det betyr jo ikke; at man ikke er gooner, og at man ikke "misliker/hater" spurs.

 

Jeg har respekt både for spurs som klubb, til spurvene på tribunen/puben/vennekretsen, men gud som jeg nyter av at de feiler.

 

Gud som jeg nyter av, at vi har hatt et så enormt tak på de på så mange områder sesong etter sesong i moderne tid. (midten av 80-tallet begynte mitt liv med Arsenal)

Gud som jeg nyter av, at det er snart er 51år siden sist de løftet ligapokalen.

Gud som jeg nyter av å høre spurvene lade opp til en ny sesong, med like stor opptimisme gang på gang.

Gud som jeg nyter av alle disse nesten-signeringene.

Gud som jeg nyter av St Totteringham's Day.

 

Jeg liker likevel å diskutere våre rivaler sine svakheter/styrke i spillet, spillerstallen, eller på manager-fronten. Det er litt av for meg å være supportere, at man også kan dele synspunkter på rivalene på en seriøs måte, enten med en annen gooner eller med f.eks en spurv. Det gir meg litt mer av det å følge fotballen, at man også kan se til venstre, høyre, fremover, og bakover.

 

Men; det betyr ikke at man ikke skal la sjansen gå ifra seg, når man har mulighet til å "slenge med leppa" på en humoristisk måte mot våre rivaler. Det er gamet, og slik skal det være.

 

gooner!

 

100% enig. Meget godt skrevet.

 

Jeg tror nok samtlige på forumet ønsker at Scum mislykkes. Men så er vi, og det vil vi alltid være, uenige og forskjellige i hvordan vi uttrykker oss om spurvene isolert sett. (Hvis det overhodet er mulig) En kollega sa nylig at han synes Tottenham har et artig lag og spiller morsom fotball, og jeg hadde ingen problemer med å være enig med han. For det er jeg (!) Desverre. Såpass reflektert må en få lov til å være. Jeg skulle selvsagt ønske at det IKKE var sånn, at Tottenham forble en middelhavsfarer og St.Totteringhamsfeiringen kunne feires med noe brunt i koppen rundt vinterferien. Men sånn er det ikke lenger.

 

Å prate nedverdigende om Tottene til enhver tid og for enhver pris gjør deg ikke til en "bedre supporter enn andre".

 

Det hadde nok sittet lengre inn å "godkjent" det faktum at spurvene har blitt et brukbart lag hvis de hentet hjem trofeer i hytt og pine. Heldigvis er to ussle Carling Cup-trofeer alt de har å vise til de siste 20-30 årene! :D

 

H8 The Spurs

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ser iallefall ikke ut som om det er; la oss diskutere meningene-uka

 

"meningene" var så godt kamuflert i en "håndskrift" at jeg ikke gadd å lese de. Har ikke tenkt til å gjøre det heller.

 

Også må du være forsiktig med slike sarkastiste innlegg, det kan resultere i kommentarer som utvikler seg til å ende opp med at noen forlater forumet og aldri komme tilbake igjen.

Link to comment
Share on other sites

"meningene" var så godt kamuflert i en "håndskrift" at jeg ikke gadd å lese de. Har ikke tenkt til å gjøre det heller.

 

Også må du være forsiktig med slike sarkastiste innlegg, det kan resultere i kommentarer som utvikler seg til å ende opp med at noen forlater forumet og aldri komme tilbake igjen.

Ja, men det er toppen av sårbarhet.

Folk som forlater forumet såret av sarkasme.

Link to comment
Share on other sites

"meningene" var så godt kamuflert i en "håndskrift" at jeg ikke gadd å lese de. Har ikke tenkt til å gjøre det heller.

 

Også må du være forsiktig med slike sarkastiste innlegg, det kan resultere i kommentarer som utvikler seg til å ende opp med at noen forlater forumet og aldri komme tilbake igjen.

 

Bruke tid på et diskusjonsforum, for å klage på feil type "skrift".......Så avslutter man med å tøffe seg litt etterpå, voksent :)

 

Takk Bergkamp88, vi deler et ganske likt syn på dette området.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Bruke tid på et diskusjonsforum, for å klage på feil type "skrift".......Så avslutter man med å tøffe seg litt etterpå, voksent :)

 

Takk Bergkamp88, vi deler et ganske likt syn på dette området.

 

Jeg bruker min tid som jeg vil, og har min del av diskusjonene her. Hvis jeg vil bruke 1 minutt på å klage på ditt valg av skrifttype så gjør jeg det.

 

Jeg liker også å tøffe meg - men jeg tåler også å få igjen - uten å forlate "flokken" med halen mellom bena

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruker min tid som jeg vil, og har min del av diskusjonene her. Hvis jeg vil bruke 1 minutt på å klage på ditt valg av skrifttype så gjør jeg det.

 

Jeg liker også å tøffe meg - men jeg tåler også å få igjen - uten å forlate "flokken" med halen mellom bena

 

Hvilken rett har du å klage på mitt valg av skrifttype?

Klager du på andre som også velger en annen skrifttype?

Er det overtramp av forumets retningslinjer og bruke denne skrifttypen, siden du hevder du har rett til å bruke 1minutt på å klage?

 

Det er ikke forbudt og velge en skrifttype, som du ikke klarer å lese og forstå Orakelet. Husk det!

Kanskje du får ta det opp med moderator om de kun kan tillate en skrifttype som passer deg, slik at også du kan lese og forstå meninger på forumet?

 

Synes ikke det er hverken tøft eller voksent og være så opptatt av å spre alt annet enn sak på et forum, hvor man skal ha samme fokus (Arsenal). Det har historien visst flere ganger med nettopp deg. DU får mene hva du vil om at jeg ikke orket å være inne på dette forumet en god periode, hvor bl.a DU fokuserte på person og ikke sak. Ta det som en seier, det fortjener du gutt.

Du er en vinner!!

Link to comment
Share on other sites

Så; du kan rett og slett gjøre som du vil?

 

Ja i bunn og grunn - helt til den dagen en moderator sier jeg har gjort noe ulovlig. Det må de jo gjerne gjøre, og de har gjort det før - og vil sikkert gjøre det igjen.

 

 

Kanskje du får ta det opp med moderator om de kun kan tillate en skrifttype som passer deg, slik at også du kan lese og forstå meninger på forumet?

 

Egentlig ikke en dum idé! Med tanke på forskjellige former for avstraffelse som har dukket opp i den senere tid, så kan jo dette være passende for deg? Tvunget til å bruke Arial 12 på alt du skriver? Hadde vært passende spør du meg.

 

(Jeg vet at du ikke spør, men jeg sier det alikevel - why? Fordi jeg gjør som jeg vil)

 

 

Du er en vinner!!

 

Damn right

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...