Jump to content

2011.16.07 Hangzhou Greentown


TheArsenal

Recommended Posts

Arsenal v Hangzhou Greentown

 

Arsenal møter i dag kl: 13:30 (norsk tid) Hangzhou Greentown fra Chinese Super League.

 

lagoppstilling: Mannone, Sagna, Squillaci, Djourou, Traore, Rosicky, Frimpong, Nasri, Vela, Van Persie, Arshavin

(Caribo) :)

Jeg så at det ikke var laget noen tråd om denne kampen og det er under 1 time til avspark, så jeg lagde en jeg :)

 

Proud to be a gooner!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal v Hangzhou Greentown

 

Arsenal møter i dag kl: 13:30 (norsk tid) Hangzhou Greentown fra Chinese Super League.

 

lagoppstilling jeg vil se (Arsenal): 1310813508370328.jpg

 

 

Jeg så at det ikke var laget noen tråd om denne kampen og det er under 1 time til avspark, så jeg lagde en jeg :)

 

Proud to be a gooner!

 

 

Blir mektig imponert hvis Cesc spiller siden han er i London ;)

 

Laget:

Mannone, Sagna, Squillaci, Djourou, Traore, Rosicky, Frimpong, Nasri, Vela, Van Persie, Arshavin

Link to comment
Share on other sites

Starten på kampen har vel ikke vært all verden. Greentown har vært nærmest med et farlig skudd i stolpen.

 

Virker som dette laget er en god del bedre enn Malaysia, men forventer likevel at vi leverer en brukbar match og vinner.

 

EDIT: 1-0 til Greentown.

Link to comment
Share on other sites

Godt forspill, enkel tapin for Vela som forøvrig imponerer igjen. Måten han setter fart på når han har gitt fra seg ballen er som tatt ut av læreboka og er noe vi har få spillere som gjør pdd, han løper alt han har og finner en ny posisjon og er en konstant plage for motstanderene. Dette blir sesongen hans?

Link to comment
Share on other sites

Svak 1.omgang hvor vi spiller gå-fotball og kjører oss som vanlig fast mot et lavt Greentown som har bra kontroll.

Dårlig av Mannone på scoringen og som vanlig kan vi ikke sette offsidefelle eller roter på dødballer i mot.

Nasri med eneste sjansen i første 45 minuttene før Vela fikk pirket inn et mål rett før pause.

 

Forventer mange bytter og et helt annet tempo i 2. omgang.

Link to comment
Share on other sites

My sentrering mot midten. Lite initiativ fra sidebackene. Lite innlegg fra siden.

Keepertabbe må vi vel kunne hevde.

Nasri vår klart beste i første. Tendenser fra Rocisky.

Håper på en bedre annen omgang. Da kommer noen unge britiske spillere inn, får vi regne med.

Link to comment
Share on other sites

Godt forspill, enkel tapin for Vela som forøvrig imponerer igjen. Måten han setter fart på når han har gitt fra seg ballen er som tatt ut av læreboka og er noe vi har få spillere som gjør pdd, han løper alt han har og finner en ny posisjon og er en konstant plage for motstanderene. Dette blir sesongen hans?

 

Det er kun Nasri og Vela som gjør dette kontinuerlig egentlig. Van Persie, Walcott og Cesc er også spillere som gjør det fra tid til annen, men Nasri og Vela er virkelig to spillere som er ute etter å sette fart. Gervinho utifra det lille jeg har sett og temmelig mye av hva jeg har lest vil gjøre som Nasri og Vela.

 

Håper også dette blir sesongen til Vela, men han er helt klart best som spiss og han spiller nærmest perfekt som en "falsk 9" som hva van Persie spiller så håper han blir backup for van Persie sammen med Chamakh.

Link to comment
Share on other sites

Svak 1.omgang hvor vi spiller gå-fotball og kjører oss som vanlig fast mot et lavt Greentown som har bra kontroll.

Dårlig av Mannone på scoringen og som vanlig kan vi ikke sette offsidefelle eller roter på dødballer i mot.

Nasri med eneste sjansen i første 45 minuttene før Vela fikk pirket inn et mål rett før pause.

 

Forventer mange bytter og et helt annet tempo i 2. omgang.

 

Dårlig av Mannone ja, men som vanlig så løper forsvaret rundt og vimser. Er mektig lei av å se at det ikke utfordres på ball. Alt for ofte ser vi motspiller få løpe upresset inn i vår 16 meter.

 

Frimpong kommer til å banke Song ut av laget før neste sesong er over. Meget imponert, og er av de få jeg har skikkeliog tru på skal ta steget opp. Wilshere, Frimpong og Ramsey kan bli en trio på midtbanen i nær fremtid...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...