TheArsenal Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Arsenal v Hangzhou Greentown Arsenal møter i dag kl: 13:30 (norsk tid) Hangzhou Greentown fra Chinese Super League. lagoppstilling: Mannone, Sagna, Squillaci, Djourou, Traore, Rosicky, Frimpong, Nasri, Vela, Van Persie, Arshavin (Caribo) Jeg så at det ikke var laget noen tråd om denne kampen og det er under 1 time til avspark, så jeg lagde en jeg Proud to be a gooner! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Arsenal v Hangzhou Greentown Arsenal møter i dag kl: 13:30 (norsk tid) Hangzhou Greentown fra Chinese Super League. lagoppstilling jeg vil se (Arsenal): Jeg så at det ikke var laget noen tråd om denne kampen og det er under 1 time til avspark, så jeg lagde en jeg Proud to be a gooner! Blir mektig imponert hvis Cesc spiller siden han er i London Laget: Mannone, Sagna, Squillaci, Djourou, Traore, Rosicky, Frimpong, Nasri, Vela, Van Persie, Arshavin Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheArsenal Posted July 16, 2011 Author Report Share Posted July 16, 2011 Blir mektig imponert hvis Cesc spiller siden han er i London Laget: Mannone, Sagna, Squillaci, Djourou, Traore, Rosicky, Frimpong, Nasri, Vela, Van Persie, Arshavin Ja, søren det var sant Ramsey i Fabregas sin posisjon og Frimpong som DM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Artig å se Traore, Frimpong, Vela, Nasri og van Persie fra start. Håper virkelig Traoré overbeviser i preseason og snapper plassen foran Gibbs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Kampen går på Arsenal Player og C+Fotball hvis noen lurte... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Her er en brukbar stream hvis noen skulle trenge en! EDIT: En jævlig kommentator, men.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Starten på kampen har vel ikke vært all verden. Greentown har vært nærmest med et farlig skudd i stolpen. Virker som dette laget er en god del bedre enn Malaysia, men forventer likevel at vi leverer en brukbar match og vinner. EDIT: 1-0 til Greentown. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Dødball... Elendig av Mannone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Dårlig start. Klassiske forsvarsproblemer i starten. På tide å våkne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Vedder på at det har blitt trent knallhardt på det defensive i sommer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kris-A Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Samba hadde klint vekk den der.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Fint forsøk av Samir. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Kjempe mål Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Godt forspill, enkel tapin for Vela som forøvrig imponerer igjen. Måten han setter fart på når han har gitt fra seg ballen er som tatt ut av læreboka og er noe vi har få spillere som gjør pdd, han løper alt han har og finner en ny posisjon og er en konstant plage for motstanderene. Dette blir sesongen hans? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Svak 1.omgang hvor vi spiller gå-fotball og kjører oss som vanlig fast mot et lavt Greentown som har bra kontroll. Dårlig av Mannone på scoringen og som vanlig kan vi ikke sette offsidefelle eller roter på dødballer i mot. Nasri med eneste sjansen i første 45 minuttene før Vela fikk pirket inn et mål rett før pause. Forventer mange bytter og et helt annet tempo i 2. omgang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 My sentrering mot midten. Lite initiativ fra sidebackene. Lite innlegg fra siden. Keepertabbe må vi vel kunne hevde. Nasri vår klart beste i første. Tendenser fra Rocisky. Håper på en bedre annen omgang. Da kommer noen unge britiske spillere inn, får vi regne med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Godt forspill, enkel tapin for Vela som forøvrig imponerer igjen. Måten han setter fart på når han har gitt fra seg ballen er som tatt ut av læreboka og er noe vi har få spillere som gjør pdd, han løper alt han har og finner en ny posisjon og er en konstant plage for motstanderene. Dette blir sesongen hans? Det er kun Nasri og Vela som gjør dette kontinuerlig egentlig. Van Persie, Walcott og Cesc er også spillere som gjør det fra tid til annen, men Nasri og Vela er virkelig to spillere som er ute etter å sette fart. Gervinho utifra det lille jeg har sett og temmelig mye av hva jeg har lest vil gjøre som Nasri og Vela. Håper også dette blir sesongen til Vela, men han er helt klart best som spiss og han spiller nærmest perfekt som en "falsk 9" som hva van Persie spiller så håper han blir backup for van Persie sammen med Chamakh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Syns han fungerer fint på kanten jeg, så lenge han "tør" å gå inn i banen å avslutte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Syns han fungerer fint på kanten jeg, så lenge han "tør" å gå inn i banen å avslutte. Han er god på kanten også, men han er vanvittig mye bedre som spiss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kellman Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Svak 1.omgang hvor vi spiller gå-fotball og kjører oss som vanlig fast mot et lavt Greentown som har bra kontroll. Dårlig av Mannone på scoringen og som vanlig kan vi ikke sette offsidefelle eller roter på dødballer i mot. Nasri med eneste sjansen i første 45 minuttene før Vela fikk pirket inn et mål rett før pause. Forventer mange bytter og et helt annet tempo i 2. omgang. Dårlig av Mannone ja, men som vanlig så løper forsvaret rundt og vimser. Er mektig lei av å se at det ikke utfordres på ball. Alt for ofte ser vi motspiller få løpe upresset inn i vår 16 meter. Frimpong kommer til å banke Song ut av laget før neste sesong er over. Meget imponert, og er av de få jeg har skikkeliog tru på skal ta steget opp. Wilshere, Frimpong og Ramsey kan bli en trio på midtbanen i nær fremtid... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Mye bytting. Hele greia. Forventer mer kantspill og mye mere fart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Akkurat hvem har gått ut og inn? Fikk med meg Ryo, Jenkinson, Wilshere ihvertfall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Greit fått med meg byttene nå Edit: Sorry for dobbeltpost Edit 2: Noen andre som syns at treneren til Hangzhou ligner på Lloyd i Entourage? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Hvor mange 100%-sjanser trenger egentlig Walcott? Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Syns Jenkinson er fryktelig klønete, er imponert over Ryo til nå idag dog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.