Jump to content

Månedens bruker


Arsenalboy93

Hvem er månedens bruker i juni?  

22 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Etter mye positiv tilbakemelding på forrige kåring velger vi å fortsette. Hvordan denne kåringen blir er litt uvisst, om det blir som forrige eller om vi greier å ordne "tommel opp" funksjonen og greier å lage en kåring ut av det. Dette kommer det mer info om seinere. Dato og slik er ikke bestemt enda.

 

Håper alle er like aktive som forrige gang?

Greier vi å sanke flere stemmer en forrige gang

Link to comment
Share on other sites

Etter mye positiv tilbakemelding på forrige kåring velger vi å fortsette. Hvordan denne kåringen blir er litt uvisst, om det blir som forrige eller om vi greier å ordne "tommel opp" funksjonen og greier å lage en kåring ut av det. Dette kommer det mer info om seinere. Dato og slik er ikke bestemt enda.

 

Håper alle er like aktive som forrige gang?

Greier vi å sanke flere stemmer en forrige gang

Stemmer for at vi fortsetter som forrige måned, men at du/den som plukker nominasjonene heller evt. kan se på tommel opp som et hjelpemiddel for å nominerte.

Om hele avgjørelsen skal basere seg på tommelsystemet tror jeg det fort kan slå feil ut da jeg mistenker at en del innlegg kan få tommel opp/ned basert på innhold i stedet for innlegget i seg selv. Jeg tror f.eks. et innlegg som "Hazard klar for arsenal" vil få langt bedre "score" enn et innlegg som "Fabregas klar for Barca", selv om innlegget i seg selv ikke er noe bedre...

Link to comment
Share on other sites

Minner om at Månedens bruker begynner å nærme seg!!

 

Nominasjonen: 27 og 28

Kåringen starter: 29, klokka 10.00 og avsluttes søndag 3 juli.

 

PS: Vinneren av kåringen for april og mai er med i TGP, som mest sannsynlig ligger i postkassa de i dag.

Link to comment
Share on other sites

Minner om at Månedens bruker begynner å nærme seg!!

 

Nominasjonen: 27 og 28

Kåringen starter: 29, klokka 10.00 og avsluttes søndag 3 juli.

 

PS: Vinneren av kåringen for april og mai er med i TGP, som mest sannsynlig ligger i postkassa de i dag.

 

Hvorfor i alle dager dette innlegget fikk et minus kan jeg ikke fatte. Ga deg en + for å "gjøre det godt igjen". Dog ligger ikke TGP i min postkasse riktig enda, tar som oftest litt tid før den kommer til nord-Norge.

Link to comment
Share on other sites

Minner om at Månedens bruker begynner å nærme seg!!

 

Nominasjonen: 27 og 28

Kåringen starter: 29, klokka 10.00 og avsluttes søndag 3 juli.

 

PS: Vinneren av kåringen for april og mai er med i TGP, som mest sannsynlig ligger i postkassa de i dag.

Så kåringen blir gjennomført på "gamle måten" med andre ord?

Link to comment
Share on other sites

Så kåringen blir gjennomført på "gamle måten" med andre ord?

 

Det er korrekt :)

 

Mulig det blir litt trøbbel ,ed kåringen denne gangen, da jeg reiser på en liten familie tur fra mandag 27. Håper det er internett ombord på båten og at jeg kan styre kåringen derifra

Link to comment
Share on other sites

Det er korrekt :)

 

Mulig det blir litt trøbbel ,ed kåringen denne gangen, da jeg reiser på en liten familie tur fra mandag 27. Håper det er internett ombord på båten og at jeg kan styre kåringen derifra

 

Gjør ikke noe om du er noen dager for sein, skal ikke forvente seg mye når det er en moderator som styrer alt. ;)

Link to comment
Share on other sites

Er det lov å spørre hva denne kåringen er for noe og hvordan den foregår? Har rett og slett ikke peiling på hva det er. Send gjerne en link til andre tråder hvor informasjon står.

Man foreslår og så stemmer over hvilken forumbruker man føler har bidratt positivt på forumet inneværende måned.

 

Først kommer man med forslag. Etter et par dager så lages det en poll der folk kan stemme. Det er såpass enkelt :)

 

StefanB vant forrige gang, men det spørs om han får min stemme denne gangen fordi han burde endret signaturen sin til:

 

<---- MÅNEDENS BRUKER FOR MAI EAT YOUR HEART OUT!!!!

 

:)

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites

Man foreslår og så stemmer over hvilken forumbruker man føler har bidratt positivt på forumet inneværende måned.

 

Først kommer man med forslag. Etter et par dager så lages det en poll der folk kan stemme. Det er såpass enkelt :)

 

StefanB vant forrige gang, men det spørs om han får min stemme denne gangen fordi han burde endret signaturen sin til:

 

<---- MÅNEDENS BRUKER FOR MAI EAT YOUR HEART OUT!!!!

 

:)

 

Haha du får en + for den!

 

Føler ikke at jeg kan skryte av en enkel måned. Dog hadde derimot årets eller TIÅRETS bruker hadde vært noe å legge til i signaturen! B)

Link to comment
Share on other sites

Haha du får en + for den!

 

Føler ikke at jeg kan skryte av en enkel måned. Dog hadde derimot årets eller TIÅRETS bruker hadde vært noe å legge til i signaturen! B)

Tror det trengs en ny forumoppdatering da fordi det finnes ikke store nok bokstaver til den signaturen :)

Link to comment
Share on other sites

Er det lov å spørre hva denne kåringen er for noe og hvordan den foregår? Har rett og slett ikke peiling på hva det er. Send gjerne en link til andre tråder hvor informasjon står.

 

Månedens bruker: Mai

 

pokal_1297673026_1297673039.gif

 

 

Etter mye om og men, ente vi opp med månedens bruker!

Første kåring starter mandag 23. Mai og vil bli avsluttet 25. Mai klokka 19.00. Grunnen for at det blir en såpass tidlig kåring er for at vi skal greie å få kåringen med i neste utgave av «The Gunnerspost».

 

Opplegget blir som følger, 21 mai legger jeg ut et utkast, med 10 brukere(mulig færre) som jeg mener skal være med i kåringen. Fra jeg legger ut dette utkast og frem til 23 mai, klokka 09.00, har dere mulighet til å komme med forslag til andre brukere enn de 10 som jeg har på lista, som dere mener burde være med i kåringen.

 

23 mai. Klokka 10.00 legger jeg ut en «avstemming poll», med de finalistene som vi i fellesskap da har kommet frem til. Avstemning vil vare helt til 25 Mai, kokka 19.00. Da har man neste 3 hele dager å avgi sin stemme på og det burde holde.

 

Dette opplegget høres kanskje i overkant komplisert ut, men det er det ikke. Dere skjønner det når det starter.

 

PS: Eventuelle forslag til forbedring på dette opplegget som jeg har kommet med nå, vil jeg ha så fort som mulig. Slik at vi kan få vekk all tvil så tidlig som muling.

 

Dette var introen til forrige kåring, datoene og slik blir selvfølgelig ulikt. Datoene for når de forskjellige tingen skjer står beskrevet lengere oppe i tråden.

Link to comment
Share on other sites

Grunnet en meget hektisk dag i morra, så blir jeg nødt til å poste de nominerte nå. For dere som er nye her er dette steg 1, her foreslår vi brukere som man mener er verdige til å bli med i selve kåringen som er del 2. Jeg legger ut en liste med de som jeg har merket meg litt ekstra denne måneden og om det er noen du mener mangler legger du ut navnet på bruker, i et innlegg i denne tråden.

 

Her er mine utvalgte:

  • Wilshere
  • Dannialdo
  • 1Bergkamp0
  • Verminator5
  • Castor
  • Stefan B

 

Beklager om jeg har glemt noen eller oversett noen. For at dette ikke skal kunne skjer ber jeg om hjelp fra dere, slik at vi får en rettferdig og demokratisk kåring.

Link to comment
Share on other sites

Virker først og fremst som et bra tiltak. Liker konseptet!

 

Har ikke brukt overdrevent mye tid på forumet, men ut i fra det jeg har sett og observert ser den lista fornuftig ut! Den får du 1+ for. :)

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk for nominasjon. Det setter jeg stor pris på. Men som forrige måned syns jeg du overser en viktig kandidat The Legend. Det skyldes vel beskjedenhet, men du bør stå på den listen selv. Det tror jeg ingen vil si seg uenig i. Nok en måned har du gjort en god jobb som forumist og moderator *applaus*.

Link to comment
Share on other sites

Grunnet en meget hektisk dag i morra, så blir jeg nødt til å poste de nominerte nå. For dere som er nye her er dette steg 1, her foreslår vi brukere som man mener er verdige til å bli med i selve kåringen som er del 2. Jeg legger ut en liste med de som jeg har merket meg litt ekstra denne måneden og om det er noen du mener mangler legger du ut navnet på bruker, i et innlegg i denne tråden.

 

Her er mine utvalgte:

  • Wilshere
  • Dannialdo
  • 1Bergkamp0
  • Verminator5
  • Castor
  • Stefan B

 

Beklager om jeg har glemt noen eller oversett noen. For at dette ikke skal kunne skjer ber jeg om hjelp fra dere, slik at vi får en rettferdig og demokratisk kåring.

Du har glemt deg selv :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...