Arsenalboy93 Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 Månedens bruker: Mai Etter mye om og men, ente vi opp med månedens bruker! Første kåring starter mandag 23. Mai og vil bli avsluttet 25. Mai klokka 19.00. Grunnen for at det blir en såpass tidlig kåring er for at vi skal greie å få kåringen med i neste utgave av «The Gunnerspost». Opplegget blir som følger, 21 mai legger jeg ut et utkast, med 10 brukere(mulig færre) som jeg mener skal være med i kåringen. Fra jeg legger ut dette utkast og frem til 23 mai, klokka 09.00, har dere mulighet til å komme med forslag til andre brukere enn de 10 som jeg har på lista, som dere mener burde være med i kåringen. 23 mai. Klokka 10.00 legger jeg ut en «avstemming poll», med de finalistene som vi i fellesskap da har kommet frem til. Avstemning vil vare helt til 25 Mai, kokka 19.00. Da har man neste 3 hele dager å avgi sin stemme på og det burde holde. Dette opplegget høres kanskje i overkant komplisert ut, men det er det ikke. Dere skjønner det når det starter. PS: Eventuelle forslag til forbedring på dette opplegget som jeg har kommet med nå, vil jeg ha så fort som mulig. Slik at vi kan få vekk all tvil så tidlig som muling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 Du har lagt utrolig mye jobb i dette hittil TheLegend. Får bare håpe det varer og at brukerene av forumet verdsetter tiden du faktisk har brukt på å få dette til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted May 9, 2011 Author Report Share Posted May 9, 2011 --> QUOTE(Stefan B @ May 9 2011, 10:16 PM) 223913[/snapback] Du har lagt utrolig mye jobb i dette hittil TheLegend. Får bare håpe det varer og at brukerene av forumet verdsetter tiden du faktisk har brukt på å få dette til Tusen takk Jeg kan love at jeg kommer til å fortsett med den jobben jeg gjør og kommer til prøve alt jeg kan for å holde denne tråden gående. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted May 12, 2011 Author Report Share Posted May 12, 2011 Ja, folkens. Da begynner det å nærme seg månedens bruker nominasjon og håper alle har dette litt i bakhodet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 Når kan man begynne å nominere brukere til kåringen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted May 13, 2011 Author Report Share Posted May 13, 2011 jeg legger ut en liste med 10 brukere, 21 mai. Om du mener at det mangler noen brukere på denne liste, så er det bare å skrike ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted May 19, 2011 Author Report Share Posted May 19, 2011 Det blir til at vi starter nominasjonen i morgen og avslutter den 22. Mai klokka 09.00. Da kan selve kåringen Starte klokka 10.00 den 22. Mai og vi kan avslutte den noe tidligere på den 25. Da får Jeg god tid til å sette sammen et skikkelig opplegg som jeg kan sende inn til redaksjonen i The Gunnerspost. Håper alle er klare for en skikkelig kåring! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted May 19, 2011 Author Report Share Posted May 19, 2011 Grunnet stramt tidskjema i morgen legger jeg ut lista over de nominerte som jeg har kommet frem til, nå: Stefan B pacman Castor Hulken Sir John bergkamp88 Verminator5 1bergkamp0 Vieira04 caribo TheLegend Dette er som sakt en liste som jeg har kommet frem til og grunnen til at vi har en nominasjon, er for at alle skal kunne være med å bestemme hvem som skal være med i selve kåringen. Derfor håper jeg på at om det er noen DU føler mangler på lista, så skriver du brukerns navn i denne tråden inne tidsfristen 22. mai klokka 09.00. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted May 19, 2011 Report Share Posted May 19, 2011 Grunnet stramt tidskjema i morgen legger jeg ut lista over de nominerte som jeg har kommet frem til, nå: Stefan B pacman Castor Hulken Sir John bergkamp88 Verminator5 1bergkamp0 Vieira04 caribo Dette er som sakt en liste som jeg har kommet frem til og grunnen til at vi har en nominasjon, er for at alle skal kunne være med å bestemme hvem som skal være med i selve kåringen. Derfor håper jeg på at om det er noen DU føler mangler på lista, så skriver du brukerns navn i denne tråden inne tidsfristen 22. mai klokka 09.00. Glem deg selv, TheLegend Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 19, 2011 Report Share Posted May 19, 2011 Glem deg selv, TheLegend Glemt? I så fall hadde det vært på hakket stygt, hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted May 20, 2011 Report Share Posted May 20, 2011 --> QUOTE(Stefan B @ May 19 2011, 10:32 PM) 224715[/snapback] Glemt? I så fall hadde det vært på hakket stygt, hehe Hahaha, et aldri så liten bommert der ja. Det skal selvfølgelig stå glemt Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnabOle Posted May 20, 2011 Report Share Posted May 20, 2011 Hva med brukeren JagGillarArsenalOchErIkkeSvensk Synes han/hun bør være med i kåringen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 20, 2011 Report Share Posted May 20, 2011 Hva med brukeren JagGillarArsenalOchErIkkeSvensk Synes han/hun bør være med i kåringen. I en kåring over forumets brukernavn er det hvertfall en klar vinner! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted May 20, 2011 Report Share Posted May 20, 2011 Hva med brukeren JagGillarArsenalOchErIkkeSvensk Synes han/hun bør være med i kåringen. Da skal i såfall Sir John ha ekstrapoeng for århundrets avatar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted May 22, 2011 Author Report Share Posted May 22, 2011 Da er Kåringen klar og det er bare å stemme!! Håper flest mulig deltar, slik at vi får en mest mulig rettferdig kåring. Minner om at vinneren får navnet sitt i The Gunnerspost, så mye ære står på spill. Lykke til! PS: Det ble litt tull med pollen, siden jeg bare kunne ha 10 alternativer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Man må stemme på begge pollene for at det skal bli akseptert. Altså, dvs at alle må stemme på bergkamp88. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted May 22, 2011 Author Report Share Posted May 22, 2011 Takk Wilshere, bra du fant det ut såpass tidlig Skal få ordnet dette fortest mulig PS: Der var det fikset. Må beklage ovenfor bergkamp88, som ikke får sitt navn med i kåringen. Om dette er den bruker du mener burde få prisen, må man dessverre stemme på han med et vanlig innlegg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Man må stemme på begge pollene for at det skal bli akseptert. Altså, dvs at alle må stemme på bergkamp88. Ser ikke noe problem i det! (Det går helt fint The Legend. Det er andre som fortjener den mer enn meg. Fint initiativ btw!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted May 22, 2011 Author Report Share Posted May 22, 2011 Allerede 10 stk som har stemt, impressed!! Håper enda flere bruker en liten kalori på å få frem den de mener er månedens bruker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted May 23, 2011 Author Report Share Posted May 23, 2011 kan vi greie å runde 20 stemmer ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 Takk for nominasjon! Min stemme går til Stefan B, av samme grunner som førte til at han fikk min stemme i ukens bruker, for en liten tid tilbake. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted May 24, 2011 Author Report Share Posted May 24, 2011 Jeg vil minne om at kåringen avsluttes i morgen klokken 13.00. Håper alle har mulighet til å stemme innen dette tidspunktet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted May 24, 2011 Report Share Posted May 24, 2011 For the record så er det ikke jeg som har stemt på meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted May 25, 2011 Author Report Share Posted May 25, 2011 Da var kåringen over for denne gang! Vinneren: Stefan B! Runner up: Sir John Vi i moderator teamet gratulerer Vinneren! PS: Vinnerne fra april og mai kommer i neste utgave av TGP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 Da har min stemme gått til vinneren. Vel fortjent, og jeg vil samtid gratulere Vieira04 med den viktige fjerdeplasssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts