Jump to content

Emirates Cup 2011


pekkiry

Recommended Posts

Da var oppsettet for Emirates Cup 2011 klart.

 

New York Red Bulls, Boca Juniors og PSG skal delta i turneringen som blir spilt lørdag 30 juli og søndag 31 juli.

 

gun__1303919986_emiratescup2011.jpg

 

Emirates Cup 2011 match schedule:

 

Saturday 30th July

New York Red Bulls v Paris Saint-Germain (2pm)

Arsenal v Boca Juniors (4.20pm)

 

Sunday 31st July

Boca Juniors v Paris Saint-Germain (2pm)

Arsenal v New York Red Bulls (4.20pm)

 

Arsenal.com

Ticket information

Link to comment
Share on other sites

Nivået er kanskje noe lavere enn tidligere, men tror motstanderlagene er gode valg av motstandere med tanke på markedsføring og profilering av klubben. Den amerikanske fotballinteressen er økende og med Henry er nok NYRB et lag som faller i god smak også for arsenalsupporterne. Boca er store i søramerika, men vet ikke ellers så mye om klubben. PSG sponses vel fremedeles av Fly Emirates og er nok derfor et naturlig lag i emirates cup.

 

Ser frem til denne cupen og regner med å se den på emirates. Noen andre som har tenkt seg over?

Link to comment
Share on other sites

Spennende lagvalg, fra tre kontinenter. Nivået har sunket ifra foregående år, men spennende å se et Boca fullt av unge talentfulle argentinere, ledet av Riquelme om jeg ikke tar feil, TH14 tilbake og Sakho i PSG. Gleder meg allerede, flytter hjemmefra og på hybel til sommeren så får nok ikke kjøpt noen bilett desverre :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Håper på en bra march i dag, kan man se den på ArsenalPLayer?

 

 

Tror ingen av kampene vises på ArsenalPlayer. Men alle kampene vises på canal plus fotball for de som har det :)

 

Som Simbad sier så må man nok ty til stream i dag såfremt man ikke har Canal+.. dog kommer kampen i opptak på Arsenal Player i løpet av natta.

Link to comment
Share on other sites

Da vant altså NY Redbulls årets første Emirates Cup kamp. Med Henry på benken og Solli på banen. Var en annen Norgesvenn som kom på scoringslisten dog; Joel Lindpere. Tidligere Tromsø-ving. Nå ser jeg virkelig fram til å se Arsenal på hjemmebanen igjen. Store forhåpninger rundt Gervinho. Håper å se mer engasjement fra Nasri, og håper også selvfølgelig at våre unggutter klarer å imponere. Håper Afobe og Bartley kommer innpå etterhvert iløpet av 2. omgang. God kamp!

Link to comment
Share on other sites

For meg virker det som Wenger lar alle spilleren få prøve seg, så jeg ser ikke at Wenger tar den cupen mye seriøst.

 

Så jo Arsenal datt fullstendig fraværandre da flere av de beste ble tatt av banen i 2 omg, de nest beste holder for dårlig nivå i 2 omg

Link to comment
Share on other sites

Har sett på Man U - Barca nå, og det er skremmende hvor mye mer kvalitet det er i de to lagene enn i Arsenal. Kan ikke se for meg at dagens Arsenallag skal kunne hamle opp med de i årets turneringer. Blir det Mata og Samba/Jagielka/Cahill inn, uten noen ut, så kanskje.

Link to comment
Share on other sites

"Heard there could be a little surprise for arsenal fans at today's emirates cup" - Matt Law, Daily Express fotballjournalist, via twitter.

 

Spennende, men kan tenke meg det er noe ala; Fabregas har barbert skjegget. Håper det er noe mer spennende enn som så.

 

EDIT: Ser nå at Jamie Dalton skriver på twitter at overraskelsen er at Thierry Henry kommer til å spille en omgang for Arsenal i dag. Krysser fingrene for at det skjer, å se Henry i rødt og hvitt igjen hadde vært helt enormt!

Link to comment
Share on other sites

Bare for å bekrefte det Hedly sier ovenfor:

 

tomEurosport Tom Adams

by JamieDalton82

Hearing from well-placed sources that Thierry Henry WILL have a run-out for Arsenal today. At least that's the plan at the moment.

 

Det blir bare super artig. Synd dog at Cesc ikke kunne vært der og spilt med han.. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Bare for å bekrefte det Hedly sier ovenfor:

 

tomEurosport Tom Adams

by JamieDalton82

Hearing from well-placed sources that Thierry Henry WILL have a run-out for Arsenal today. At least that's the plan at the moment.

 

Det blir bare super artig. Synd dog at Cesc ikke kunne vært der og spilt med han.. :unsure:

 

Om det ikke er annet de har å overraske fansen med, kan de bare la være. Men jeg er sikker på at Henry hadehatt mye å bidrame i Arsenal et par sesonger til...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...