Jump to content

2010.10.30 West Ham H


Mr Chapman

Recommended Posts

ev9hqa.jpg

Arsenal v West Ham

Barclays Premier League @ Emirates Stadium

Lørdag 30. oktober, avspark 16:00

Direkte på TV2 PL HD 1

 

Arsenal, jaktende etter sin 50. seier i Premier League i et London-derby på hjemmebane, møter lørdag ettermidadg et West Ham-lag som sårt trenger poeng.

 

Arsenal befinner seg på annenplass i ligaen, a-poeng med Manchester City og Utd, etter en rekke dårlige kamper i september/oktober, har Gunners smadret lag etter lag, og endelig knappet innpå Chelsea med noen få poeng. Wenger ønsker nå at laget hans skal fortsetter den gode formen og kapre flere trepoengere i kampene som kommer. Første hinder blir West Ham hjemme på Emirates, et av kun seks lag som har kommet fra Arsenals nye storstadion med tre poeng i bagen.

 

West Ham er seriens bunnlag i øyeblikket, og sliter med å vinne i ligaen. Forrige helg ledet laget over Newcastle på hjemmebane, men tapte til slutt 2-1, og med seks poeng på ni kamper trenger Avram Grant & Co flere seiere skal United holde seg i Englands øverste divisjon. The Hammers slo tilbake etter Newcastle-tapet i midtuka, da dem tok seg videre i Ligacupen på bekostning av Stoke, det kan kanskje ha gitt laget et lite moralsk løft, og kanskje reiser dem nordover i London med håpet i bagasjen?

 

Skader:

 

- Robin van Persie [tilbake i november]

- Aaron Ramsey [tilbake i november]

- Kieran Gibbs ['Noen uker' sies det]

- Manuel Almunia [usikkert]

- Thomas Vermaelen [usikkert]

- Abou Diaby [ankelskade, usikkert]

 

- Frederic Piquionne [kan bli klar]

- Matthew Upson [blir testet, kanskje klar, lite sannsynlig dog]

- Thomas Hitzlsperger

- Jack Collison

- Peter Kurucz

- Zavon Hines

 

Mulige lag:

 

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - Sebastien Squllaci - Laurent Koscielny - Gael Clichy

Denilson - Alexandre Song - Cesc Fabregas

Samir Nasri - Marouane Chamakh - Andrey Arshavin

 

Victor Obinna - Carlton Cole

Luis Boa Morte - Mark Noble - Scott Parker - Valon Behrami

Gabbidon - Upson - Da Costa - Jackobsen

Green

 

God kamp :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Fin kamptråd!

Hvis vi stiller med vårt beste lag og ingen undervurderer slik vi gjorde mot West Brom så tror jeg vi får en stor seier. Håper Theo for starte, ville egentlig ha sett dansken fra start også, men vi har Chamakh så da blir det innbytter for dansken.. Håper Nasri fortsetter stor formen. Vil se dette laget fra start:

 

Fabianski

 

Sagna-Squillaci-Koscielny-Clichy

 

Song-Denilson

 

Walcott-Fabregas-Nasri

 

Chamakh

 

Lykke til alle Gooners! :P

Link to comment
Share on other sites

Ser denne på Highbury pub i morra, flere som skal dit?

 

Satser på dette laget:

Fabianski

Sagna-Koscielny-Squillaci-Clichy

Song - Denilson

Fabregas

Nasri-Chamakh-Arshavin

 

Walcott kommer innpå når det blir noen slitne bein hos West Ham.

Bendtner får vel også noen minutter på slutten.

Fy fa.. den troppen her begynner å bli bra. Håper på storseier i morgen...

Link to comment
Share on other sites

Satser på et mer offensivt lag idag.

 

Fabianski

Sagna - Koscielny - Squillaci - Clichy

 

Song - Nasri

 

Walcott - Fabregas - Arshavin

Chamack

 

Benk: Schcznznznzny, Djourou, Rosicky, Bendtner, Jay ET, Lansbury, Denilson

 

Brukbart slagkraftig det.. Vela er jo et annet alternativ, men syns JET fortjener sjansen før han.

Link to comment
Share on other sites

Upson er garantert ute. Det er veldig positivt for oss som bør klare å putte en del på dem. Offensivt har de et undervurdert lag og vi skal ikke se bort ifra at de scorer. Typisk at en stor spiller som Cole putter mot oss. Parker på midten er en klassespiller. Likevel er dette en kamp jeg regner blir grei skuring. Tipper vi vinner 4/5 - 1.

 

Tipper dette lgat starter:

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - Sebastien Squllaci - Laurent Koscielny - Gael Clichy

Denilson - Alexandre Song - Cesc Fabregas

Theo Walcott - Marouane Chamakh - Samir Nasri

Link to comment
Share on other sites

Dette skal og bør være en grei trepoenger. Vi må bare gå ut fra start og vise West Ham at det ikke bare er å komme her og komme her. Det kjappe kombinasjonspillet vårt må vi få igang så fort som mulig, og et tidlig mål hadde vært utrolig deilig. Da kommer West Ham til å risikere mer og gi oss større rom offensivt. West Ham spilte 120 min. i midtuka så vi skal nok få se et slitent bortelag utover i 2. omgang.

Tror på denne startelleveren:

Chamakh

 

Arshavin - Fabregas - Nasri

Denilson - Song

 

Clichy - Squillaci - Koscielny - Sagna

Fabianski

 

Normalt sett ville jeg sett Walcott på høyrkanten og Nasri på venstrekanten, men fordi Walcott spilte hele kampen på onsdag er det like greit å la Arsha starte. Satser på at Walcott får en 20-30 min. til å løpe fra slitne West Ham- spillere.

Tips: 4-0 Chamakh, Fabregas, Nasri og Walcott.

Link to comment
Share on other sites

bra kamptråd!

 

med den stallen wenger rår over for øyeblikket, er det nærmest det samme hvem som starter. men denilson sine prestasjoner så langt, gjør at jeg ikke ønsker å se han på banen. syns ikke det er nødvendig at han er med i stallen en gang. er da veldig mange ungutter som vil gjøre en mye bedre jobb enn han. han er middels ok når han slipper defansivt ansvar. syns heller ikke song gjør den defansive jobben på sedvanlig vis når han har denilson ved siden av seg. hvem som helst annen enn denilson!

Link to comment
Share on other sites

Wenger sier at dette er en god anledning til å vise hvor intelligente vi er, høres ut som musikk i mine ører, det betyr definitivt at vi IKKE engang vurderer å tenke tanken om at dette kan være en enkel kamp.

Det ville vært direkte uintelligent.

Jeg kommer til å juble uhemmet ved f.eks en 2-1 seier i dag, da kan vi godt ha forbedret tabellsituasjonen oss betydelig.

Denilson bør absolutt spille denne, han har vært meget overbevisende i de to siste, godt tempo på ballen pluss at han gir oss bedre balanse i laget, alternativet vil vel være Rosicky og han er absolutt best når han kommer inn som innbytter.

Dvs:

Fabianski

Sagna-Squillaci-Koscielny-Clichy

Denilson-Song-Fabregas

Nasri-Chamakh-Arshavin

 

Walcott, Bendtner, Eboue, Djorou, Rosicky, Vela, Sczezny, for en brukbar benk vi har :P

Da mangler vi i tillegg Gibbs, Vermaelen, van Persie, Diaby, Ramsey og Wilshere, er det rart jeg er optimist?????

Link to comment
Share on other sites

Wenger sier at dette er en god anledning til å vise hvor intelligente vi er, høres ut som musikk i mine ører, det betyr definitivt at vi IKKE engang vurderer å tenke tanken om at dette kan være en enkel kamp.

Det ville vært direkte uintelligent.

Jeg kommer til å juble uhemmet ved f.eks en 2-1 seier i dag, da kan vi godt ha forbedret tabellsituasjonen oss betydelig.

Denilson bør absolutt spille denne, han har vært meget overbevisende i de to siste, godt tempo på ballen pluss at han gir oss bedre balanse i laget, alternativet vil vel være Rosicky og han er absolutt best når han kommer inn som innbytter.

Dvs:

Fabianski

Sagna-Squillaci-Koscielny-Clichy

Denilson-Song-Fabregas

Nasri-Chamakh-Arshavin

 

Walcott, Bendtner, Eboue, Djorou, Rosicky, Vela, Sczezny, for en brukbar benk vi har ;)

Da mangler vi i tillegg Gibbs, Vermaelen, van Persie, Diaby, Ramsey og Wilshere, er det rart jeg er optimist?????

 

 

Ja, tre-fire potensielle matchvinnere på benken er veldig brukbart :P Tror du har rett mtp tabellsituasjonen. Blackburn kan fort ta poeng hjemme på Ewood Park mot Chelsea og for en gangs skyld både håper og tror jeg at Tottene kommer til å ta poeng.

Link to comment
Share on other sites

Wenger sier at dette er en god anledning til å vise hvor intelligente vi er, høres ut som musikk i mine ører, det betyr definitivt at vi IKKE engang vurderer å tenke tanken om at dette kan være en enkel kamp.

Det ville vært direkte uintelligent.

Jeg kommer til å juble uhemmet ved f.eks en 2-1 seier i dag, da kan vi godt ha forbedret tabellsituasjonen oss betydelig.

Denilson bør absolutt spille denne, han har vært meget overbevisende i de to siste, godt tempo på ballen pluss at han gir oss bedre balanse i laget, alternativet vil vel være Rosicky og han er absolutt best når han kommer inn som innbytter.

Dvs:

Fabianski

Sagna-Squillaci-Koscielny-Clichy

Denilson-Song-Fabregas

Nasri-Chamakh-Arshavin

 

Walcott, Bendtner, Eboue, Djorou, Rosicky, Vela, Sczezny, for en brukbar benk vi har :P

Da mangler vi i tillegg Gibbs, Vermaelen, van Persie, Diaby, Ramsey og Wilshere, er det rart jeg er optimist?????

 

jeg har sett alt av arsenal kamper tilgjengelig. også de to siste, og jeg kan ikke på noen måte si at jeg syns denilson har vært overbevisende. håper selvsagt at han skal gjøre en god jobb, men jeg synes det kommer tydelig fram at han ikke innehar den kvaliteten som flere av midtbanespillerne til arsenal har. som dm er han direkte håpløs, og jeg håper derfor at wenger forsterker laget med en dm som kan kjempe med song om plassen. det er ikke godt nok å måtte bruke denilson i den rollen ved skader og susansjoner på song. så jo i mikkemus-cupen at eastmond fortsatt har et stykke igjen for å være 1. lagsmateriale.

 

håper på, og tror på overkjøring i dag. tror arsenal vinner med 4,5 eller kanskje til og med 6 ;)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal: Fabianski, Sagna, Koscielny, Squillaci, Clichy, Song, Denilson, Fabregas, Nasri, Arshavin, Chamakh

 

Subs: Szczesny, Eboue, Djourou, Rosicky, Vela, Walcott, Bendtner,

 

West Ham United: Green, Jacobsen, Da Costa, Gabbidon, Ilunga, Behrami, Parker, Noble, Boa Morte, Obinna, Piquionne

 

Subs: Stech, Reid, Tomkins, Faubert, Kovac, Barrera, Cole

Link to comment
Share on other sites

jeg har sett alt av arsenal kamper tilgjengelig. også de to siste, og jeg kan ikke på noen måte si at jeg syns denilson har vært overbevisende. håper selvsagt at han skal gjøre en god jobb, men jeg synes det kommer tydelig fram at han ikke innehar den kvaliteten som flere av midtbanespillerne til arsenal har. som dm er han direkte håpløs, og jeg håper derfor at wenger forsterker laget med en dm som kan kjempe med song om plassen. det er ikke godt nok å måtte bruke denilson i den rollen ved skader og susansjoner på song. så jo i mikkemus-cupen at eastmond fortsatt har et stykke igjen for å være 1. lagsmateriale.

 

håper på, og tror på overkjøring i dag. tror arsenal vinner med 4,5 eller kanskje til og med 6 ;)

 

 

Mulig vi ser etter forskjellige ting, jeg synes iallefall Denilson balanserer vår midtbane bedre enn Rosicky gjør, ser at AW mener det samme, Denilson starter ;)

I denne situasjonen vil jeg prøve å dempe forventningene noe :P det kler meg jævlig dårlig men jeg føler alltid at i kamper hvor alt virker opplagt, har det ene laget alt å vinne og det andre har alt å tape, håper og tror uansett på tre poeng og at vi er inne i flytsonen nå.

Link to comment
Share on other sites

I dag er jeg enig med refser, tror det vil bli styggt for west ham i dag, spesiellt siden det er på Emirates:)

 

tipper 5-0, Håper Fabianski holder nullen:)

 

Så får vi skrive her i dag siden cover it live ikke er opp i dag:)

 

We love you Arsenal, we really do!!!!!!:P

Link to comment
Share on other sites

Hææ? Tror du må lese det du har skrevet, for særlig logisk er det ikke... :P

Jeg har skjønt det at kamptrådene ikke skal benyttes under kamper.. så ser ikke hvorfor denne skal være åpen når folk vil ha så lite aktivitet her som mulig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har skjønt det at kamptrådene ikke skal benyttes under kamper.. så ser ikke hvorfor denne skal være åpen når folk vil ha så lite aktivitet her som mulig.

Så lite aktivitet som mulig??? Vil butikker selge så lite varer som mulig?? Høres veldig rart ut!

 

Ser noen tipper 5-0 her. Tror det kan bli tøffere enn det. I fjor spilte vi en rævva kamp, og hadde flaks som vant!

Link to comment
Share on other sites

Så lite aktivitet som mulig??? Vil butikker selge så lite varer som mulig?? Høres veldig rart ut!

 

Ser noen tipper 5-0 her. Tror det kan bli tøffere enn det. I fjor spilte vi en rævva kamp, og hadde flaks som vant!

i fjor var i fjor:) syntes hvertfall vi har åpnet kampen veldig bra:)

Link to comment
Share on other sites

i fjor var i fjor:) syntes hvertfall vi har åpnet kampen veldig bra:)

Med tanke på at dette er et lag som vanligvis produserer svæææært få sjanser, og ligger sist, mener jeg vi har åpnet svakt. Kampen har vært jevn når det gjelder sjanser, og det må være lov å forvente mer i en topp mot bunn-kamp!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...