Jump to content

2010.10.30 West Ham H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Dårlig omgong så langt for vår del.. West Ham har vore gode og vi har ikkje komt igong med spelet vårt.. Spesielt Denilson og Arshavin har vore under pari syns eg..

Tror dessverre ikke det er West Ham som er gode...

Arsenal har vært forferdelig dårlige i denne omgangen. West Ham har vært like nærme som oss!

 

Fabregas tar FEILKAST - viser hvor lite "på" spillerne er i dag!

Link to comment
Share on other sites

Tror dessverre ikke det er West Ham som er gode...

Arsenal har vært forferdelig dårlige i denne omgangen. West Ham har vært like nærme som oss!

 

Fabregas tar FEILKAST - viser hvor lite "på" spillerne er i dag!

Ikke ofte jeg er enig med deg Ravenghost, men her er du spot on.

Gutta er langt under pari og virker uinteressert.. Arshavin ut og inn med Walcott. Denilson er kan lett erstattes med en mer kreativ spiller hjemme mot bunnlag. Regner allikevel med at 2. omgang gir ett par mål.

Link to comment
Share on other sites

Mulig vi ser etter forskjellige ting, jeg synes iallefall Denilson balanserer vår midtbane bedre enn Rosicky gjør, ser at AW mener det samme, Denilson starter ;)

I denne situasjonen vil jeg prøve å dempe forventningene noe :P det kler meg jævlig dårlig men jeg føler alltid at i kamper hvor alt virker opplagt, har det ene laget alt å vinne og det andre har alt å tape, håper og tror uansett på tre poeng og at vi er inne i flytsonen nå.

 

elendig omgang av en håpløs denilson. er ikke sikker på om han ville kapret en plass på west ham. flere stygge balltap og taklinger som ikke ligner noe. rett og slett arsenals svakeste spiller. denne mannen balanserer fan ikke noen midtbane. han skaper utrygghet og farlige situasjoner så lenge han er på banen. men det er ikke uventet. har for lengst mistet troen på at han skal bli et klart førstevalg. gleder meg stort til wilshere er tilbake. men det som skuffer meg enda mer enn denilson, er song og hans prestasjoner. utfra forårssesongen hans, skulle vi tro at han ville gjøre ryddejobben på midten for arsenal. det har han klart i svært liten grad så langt denne sesongen. kommer til en del sjanser, men jeg ønsker ikke å se han så langt fram på banen. han er alt for unøyaktig i sine avleveringer. kaster seg inn i håpløse taklingsforsøk, og ser ut til å ønske å gjøre det vanskelig for arsenal ved å forsøke å bli utvist.

 

det som er positivt så langt er sagnas prestasjoner. det er svært lenge siden vi har sett han så god som i dag. det neste som er positivt, er selvsagt arsenals benk. mange spillere der som kan komme inn å føre til at arsenal overkjørr west ham.

Link to comment
Share on other sites

Ta ut Arshavin og Denlison. Inn med Walcott og Nicky.

Kunne liksågodt tatt ut Fabregas. Har vært rævva han og! Squillaci, Sagna og kanskje Nasri har vært ok, resten dritt!

Helt latterlig å se på de situasjonene hvor Arsenal kommer rundt på kantene. Da har West Ham 8 i og rundt 16meteren, mens Arsenal har 2-3. Latterlig - enten får man slutte å legge inn, eller så må man ha litt fler i feltet!

Link to comment
Share on other sites

Ta ut Arshavin og Denlison. Inn med Walcott og Nicky.

 

Arsenal har vært svake ja men syns Arsenal ikke skal spille med 2 def mittbane spillere som Song og Denlison, ser at det blir alt for dårlig trøkk framover. Ta ut Denlison som har vært veldig svak mista ballen ofte. Arshavin er alt for ugjenvn i dag rett å slett svak framover og misterballen ofte han også.

 

Få inn Thomas.R og Walcott så vi for mere trøkk framover ut med Arshavin og Denlison som er de svakeste i 1 omg.

Link to comment
Share on other sites

vi startet BRA! altså de 5 første minuttene, etter det har det vært et veldig labert nivå, dårlig tempo og en del feilpassninger.. Denilson har rotet veldig i dag, få inn rosicky:)

 

Sagna har blitt spilt igjennom forsvaret en del på høyrekanten, hadde vært mye farligere hvis walcott hadde spilt:)

 

Gutta får vell en skikkelig pep talk i garderoben.. en såkalt "Taper dere er dere døde for meg":P

Link to comment
Share on other sites

Kunne liksågodt tatt ut Fabregas. Har vært rævva han og! Squillaci, Sagna og kanskje Nasri har vært ok, resten dritt!

Helt latterlig å se på de situasjonene hvor Arsenal kommer rundt på kantene. Da har West Ham 8 i og rundt 16meteren, mens Arsenal har 2-3. Latterlig - enten får man slutte å legge inn, eller så må man ha litt fler i feltet!

Nok engang enig. Jøss hva har skjedd?? :P Bohinen gjør som alle "eksperter" og sier Arsenal må mer rundt på kantene. For noe tull, det er jo ingen som kan legge inn og det er heller ikke noen i feltet. Mer bevegelse forran ballfører og Fabregas må våkne opp.

Link to comment
Share on other sites

vi startet BRA! altså de 5 første minuttene, etter det har det vært et veldig labert nivå, dårlig tempo og en del feilpassninger.. Denilson har rotet veldig i dag, få inn rosicky:)

 

Sagna har blitt spilt igjennom forsvaret en del på høyrekanten, hadde vært mye farligere hvis walcott hadde spilt:)

 

Gutta får vell en skikkelig pep talk i garderoben.. en såkalt "Taper dere er dere døde for meg":P

Nå så det ikke ut på Real Madrid-spillerne at de ble så våkne av tordentalen til Mourinho, men at noe må sies i garderoben, er det ingen tvil om!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...