Jump to content

2010.10.30 West Ham H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Er nesten så jeg kan spørre: Hvorfor spiller Fabregas fortsatt? Har vært svak i dag!

er nesten så heg spør deg om hvem som skulle ha kommet innpå istedenfor Fabregas:)?

alle sjangsene våres er skapt ved at fabregas slår igjennom forsvaret dems... etter m in mening er ikke fabregas den svakeste på laget i dag, det er bare du som har ALT for høye forventninger til fabregas.. Dette er et lagspill, alt rundt Fab må fungere for at han også skal fungere:)

Link to comment
Share on other sites

er nesten så heg spør deg om hvem som skulle ha kommet innpå istedenfor Fabregas:)?

alle sjangsene våres er skapt ved at fabregas slår igjennom forsvaret dems... etter m in mening er ikke fabregas den svakeste på laget i dag, det er bare du som har ALT for høye forventninger til fabregas.. Dette er et lagspill, alt rundt Fab må fungere for at han også skal fungere:)

Fabregas har vært ekstremt svak på avslutninger i dag. Enten har de gått høyt over, eller så har han bommet på ballen. Men det er riktig som du sier, at det ikke har vært så mange som har vært bedre enn han i dag. MEN, Fabregas skal ikke bomme på ballen i opplagt scoringsposisjon! Og nå har Chelsea scoret, og leder!!!

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg skriket så mye at jeg har vondt i hodet. Takk Song!! Nasri nesten med årets skudd i verden. Skuddet til Walcott trodde jeg var det som kom til å symbolisere dagen, heldigvis var det heller målet til Song som gjorde det - vi gav aldri opp og fikk en veldig fortjent seier til slutt!!!

Link to comment
Share on other sites

Føler meg helt rar som sier at de eneste som får godkjent idag, er forsvaret. =) herregud,som jeg har vært forbanna gjennom hele kampen! hehe. men sånne kamper har vi rett som det er,det som holder oss igang er at vi BESTANDIG scorer mål =) =) =)

Du verden så deilig, Song har fått en ny dimensjon i spillet sitt da, det mangler bare at han blir litt mer pasningssikker. Friskt innhopp av Theo! Grattis med 3 viktige poeng!

Link to comment
Share on other sites

1-0 TO THE ARSENAL! Og Song scorer sitt 4. mål for sesongen!!!

 

Men jeg klarer ikke å ta helt av når Chelsea flakser seg med 2-1-seier, og scoring av Ivanovic i 84.minutt... Men vi stikker i det minste i fra Man City og Spurs/Manu. Om vi en dag skal ta igjen Chelsea, vil jeg nok sette mer pris på denne seieren. Forbanna russere! :)

Link to comment
Share on other sites

1-0 TO THE ARSENAL! Og Song scorer sitt 4. mål for sesongen!!!

 

Men jeg klarer ikke å ta helt av når Chelsea flakser seg med 2-1-seier, og scoring av Ivanovic i 84.minutt... Men vi stikker i det minste i fra Man City og Spurs/Manu. Om vi en dag skal ta igjen Chelsea, vil jeg nok sette mer pris på denne seieren. Forbanna russere! :)

Tror du ikke de sier de samme om oss? B)

Link to comment
Share on other sites

bra av de 5 bak. ellers er det en forferdelig prestasjon. song gjør en mye bedre jobb så snart denilson er av banen. rart at rosicky, som er den som alltid skaper mest, ikke kommer inn siste 20...

 

synd at chelsea flakser til en seier mot en uvanlig godt blackburn.

Link to comment
Share on other sites

bra av de 5 bak. ellers er det en forferdelig prestasjon. song gjør en mye bedre jobb så snart denilson er av banen. rart at rosicky, som er den som alltid skaper mest, ikke kommer inn siste 20...

 

synd at chelsea flakser til en seier mot en uvanlig godt blackburn.

 

 

Var Rosicky med i det hele tatt ?

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med dagen! :) Song har aldri gjort meg så glad før. Ekstremt viktig scoring.

 

Ellers likte jeg Fabianski på en corner i første omgang hvor han nærmest drar Cesc i trøya flere meter tilbake i boksen. Resultatet var: "Hah, Fabregas cleares it away. The keeper knew what he was doing." Magisk! B)

Link to comment
Share on other sites

Tror du ikke de sier de samme om oss? :)

Tja. Jeg ville i hvertfall foretrukket å ligge 5 poeng foran enn 5 poeng bak. Det er pga slike kamper som i dag man vinner serien, men når to lag gjør det samtidig - og et av dem er 5 poeng foran og har 27-3 i målforskjell etter 10 kamper, da blir det litt vanskeligere. Men Chelsea kan jo miste poeng på Anfield allerede neste helg, så...

 

Forøvrig, om noen her hørte kampen på ATVO (jeg gjorde ikke, har hørt fra andre), så ville dere merket at Stewart Robson var MER negativ til Arsenal enn vanlig. Det er fordi han er West Ham-fan. (Egentlig en merkelig sak, det der.)

 

EDIT: Vi har forresten 3 clean sheets på rad!!! Det har ikke skjedd siden september i fjor...

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med at de 5 bak var veldig gode i dag, Bra jobba.. Vi har MYE mer å gå på fremover:) skjønner ikke at wenger bruker song og denilson samtidig... blir alt for defansivt...

 

Men men, Wenger knows:)? Bra at vi tar 3 poeng hvertfall, Håpe man utd får Uavgjort mot Crap:)

Link to comment
Share on other sites

Tålmodighet er en dyd, føler på meg at vi kan putte på et i andreomg....

Denne kampen skriker etter Theo, ut med Arshavin - inn med Theo, vi trenger trøkk i bakrommet utover i andreomg.

Ellers som ventet at vi fikk trøbbel fra start her, som tidligere nevnt.

 

 

Faen, nesten som man skulle tro jeg hadde peiling på Arsenal :)

Det så ut som en kamp der ballen skulle gå stang-ut i dag, til tross for at vi eier kampen totalt i andreomg klarer vi ikke å få ballen i mål, vanvittig godt forsøk fra Nasri på frisparket og Walcott raser inn i bakrommet som vi forventet men satte ballen stang-ut, west ham-keeperen gjorde sin beste prestasjon denne sesongen og alt så ut som flyten vår skulle stoppe opp, men så steg Clichy frem og dro av sin mann, la inn med høyre fot og krigeren Song kom flyvende og sikret oss tre poeng.

Helt vanvittig og utrolig viktig selvfølgelig, nå kommer Wilshere tilbake også B)

chelsky kommer til å tape, var heldige i dag men dette varer garantert ikke, sann mine ord.

Link to comment
Share on other sites

Faen, nesten som man skulle tro jeg hadde peiling på Arsenal :)

Det så ut som en kamp der ballen skulle gå stang-ut i dag, til tross for at vi eier kampen totalt i andreomg klarer vi ikke å få ballen i mål, vanvittig godt forsøk fra Nasri på frisparket og Walcott raser inn i bakrommet som vi forventet men satte ballen stang-ut, west ham-keeperen gjorde sin beste prestasjon denne sesongen og alt så ut som flyten vår skulle stoppe opp, men så steg Clichy frem og dro av sin mann, la inn med høyre fot og krigeren Song kom flyvende og sikret oss tre poeng.

Helt vanvittig og utrolig viktig selvfølgelig, nå kommer Wilshere tilbake også B)

chelsky kommer til å tape, var heldige i dag men dette varer garantert ikke, sann mine ord.

 

Mener du fortsatt City blir vår hardeste utfordrer til gullet i år? Ikke Chelsea og United? Jeg er 100 % sikker på at Chelsea er foran City når siste runde blåses av. INGENTING TYDER PÅ NOE ANNET!! Men jeg begynner å tro vi kan henge godt med i år, når vi også vinner på dårlige dager..... orgasmisk å se Song styre den inn. HERLIG!!!

Link to comment
Share on other sites

Arshavin (spilleren B)) trenger å benkes og hva i alle dager gjør Denilson på banen? Grusom første omgang med balltap etter balltap. Denilson var så svak at det føltes som om vi spillte 10 mot 11.

 

Ellers skal sies at West Ham var utrolig dyktige idag samt at dommeren var elendig. Parker skulle hatt gult kort ved flere anledninger. Blir så utrolig irritert på dommere som ikke slår ned på taklinger som er åpenbar sabotasje av spillet. Mistet helt telling på hvor mange Arsenal angrep som ble avbrutt av frispark. Greit at det ikke er stygge situasjoner, men når det er så synlig så bør dommeren slå ned på det.

 

Uansett utrolig deilig med seier på en slik dag. Var nede å hentet meg en øl i midten av andre omgang og fikk en kommentar fra kona "Jeg hører at det går dårlig". Når jeg kom ned i stua etter kampen så var det "Det hørtes ut som det ble seier eller?" :)

Link to comment
Share on other sites

Mener du fortsatt City blir vår hardeste utfordrer til gullet i år? Ikke Chelsea og United? Jeg er 100 % sikker på at Chelsea er foran City når siste runde blåses av. INGENTING TYDER PÅ NOE ANNET!! Men jeg begynner å tro vi kan henge godt med i år, når vi også vinner på dårlige dager..... orgasmisk å se Song styre den inn. HERLIG!!!

 

 

Jepp, frykter at shitty blir bedre og bedre utover, derfor er det fantastisk flott av wolves å snyte dem for enda tre poeng i dag, det kan bli utrolig viktig til slutt.

chelsky kommer GARANTERT til å miste poeng i søkk og kav fremover, kvaliteten offensivt er rett og slett ikke bra nok når de får vanskelige kamper, blackburn, som ikke er noe stort lag i år, var gode nok til å dominere mot dem i dag men selvfølgelig, det samme gjelder for chelsky som for oss, utrolig viktig å vinne slike kamper.

Tror nok chelsky derfor blir å regne med blant de tre-fire beste også denne sesongen men jeg føler meg overbevist om at russerhorene IKKE blir seriemester.

Jeg klarer rett og slett ikke se andre seriemestere enn ARSENAL FC i sesongen 2010/11.

Hyggelig at også du begynner å få troen på dette :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...