Gooner For Life Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 Ser det er så utrolig mange forskjellige cover til FIFA spillene, sjå jeg tenkte vi kunne legge ut bilder av coverene man finner på google etc. Er faktisk mye latterlige cover, som man rett å slett kan begynne å flire av. Her er noen fra FIFA 11: Likte den første der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabulous Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 Det virket veldig sannsynelig, ihvertfall. Desidert beste utforminga av dem ihvertfall, for de andre så direkte amatørmessige ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 nest øverste så klart mest realistisk ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner For Life Posted August 11, 2010 Author Report Share Posted August 11, 2010 Det virket veldig sannsynelig, ihvertfall. Desidert beste utforminga av dem ihvertfall, for de andre så direkte amatørmessige ut! Disse bildene jeg kom med kan være laget av andre, for ifølge internettadressa til bildene er det ikke noe offisiell fifa side de kom fra. Men man må bare vente å se. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 Coveret med Lloris, Benzema og Rooney er det franske coveret og det er offisielt såvidt jeg har fått med meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
andfje Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 Kaka skal være på alle covre, mens det er uvisst hvem han skal være sammen med... Dette kommer ann på hvor i verden man kjøper spillet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner For Life Posted August 12, 2010 Author Report Share Posted August 12, 2010 Kaka skal være på alle covre, mens det er uvisst hvem han skal være sammen med... Dette kommer ann på hvor i verden man kjøper spillet. På alle? har han vert strålende i Real Denne seongen? Nei, det har han ikke vert. Jeg tror Rooney, Lampard og Walcott, eller Gerrard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 På alle? har han vert strålende i Real Denne seongen? Nei, det har han ikke vert. Jeg tror Rooney, Lampard og Walcott, eller Gerrard Det har vel ikke noe med hvem som har "vert" strålende denne sesongen, det har noe med hvem som har avtale med EA Sports. Og det er vel Rooney og Kaka...? Har Gerrard vært strålende for Liverpool den siste tiden? Nei, det har han ikke vært, men fremdeles tipper du han på coveret... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sundvor Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 Kaka er spilleren som blir brukt i reklamen for Fifa 11, så regner med han blir å se på coveret Link to comment Share on other sites More sharing options...
ernsti14 Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 Det blir nok bare Kaka og Rooney på coveret i Europa. Det er jo som sagt tidligere disse to som har avtale med EA Sports. Dette er coveret for hele Nord-Amerika: I Australia vil coveret bestå av Kaka, Rooney og Tim Cahill Som dere ser skal Kaka være med på alle coverne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 Coveret på Fifa12 ble presentert i dag og Wilshere vil sammen med Rooney være på coveret her i Skandinavia! Bildene kan sees her: http://www.ea.com/uk/football/news/fifapackannounce-02 I tillegg vil Emirates være bakgrunns stadion! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner For Life Posted July 28, 2011 Author Report Share Posted July 28, 2011 Fint og passende cover. Men hvorfor kan ikke Wilshere hatt hjemmedrakta, og Rooney bortedrakta, når det er Emirates Stadium som er bakgrunnen ? Sikkert pga. den "sjokkerende" bortedrakta vår. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 Coveret på Fifa12 ble presentert i dag og Wilshere vil sammen med Rooney være på coveret her i Skandinavia! Bildene kan sees her: http://www.ea.com/uk/football/news/fifapackannounce-02 Hvor er Balotelli? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shellshock Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 har de planer om å ha rooney som "forsidepike" på hvert spill helt til han legger opp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 Hyggelig med en Arsenal-spiller igjen, men Rooney er på coveret for 8. gang. Ja, jeg har talt dem. Det er egentlig uakseptabelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted July 30, 2011 Report Share Posted July 30, 2011 Det positivet er at den som pryder coveret sammen med Rooney ser usedvanlig kjekk ut... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.