Jump to content

Felipe Melo


Gooner For Life

Recommended Posts

Felipe Melo ble som kjent koblet til Arsenal i sommer, vi trengte en defansiv midtbanespiller i sommer, og Melo var ettertraket av Wenger.

Men da Juventus kom på banen og fristet med 18,5 millioner euro pluss Marco Marchionni og Cristiano Zanetti, endte 26-åringen på Stadio delle Alpi i stedet for på Emirates Stadium.

 

Men det viser seg at Melo ikke har fått noe som helst til for de sebrastripete, han ble kåret til Serie A`s dårligste kjøp i sommer.

 

Vi var interessert i Melo i fjor. Han har ikke hatt den sesongen folk hadde forventet, men vi synes fortsatt han er en veldig talentfull spiller. Vi følger ham fortsatt nøye, sier han til Daily Telegraph.

 

Med Aaron Ramsey ute i minst et halvt år, ser Wenger at det kan bli behov for å forsterke midtbanen foran neste sesong.

 

Jeg sier ikke nei takk til denne spilleren, han er full av kvaliteter!

Og fordi at han ikke har fått det til å stemme, så kan det vær at han ikke er vant med spillestilen til Juve, og Serie A.

Derfor skremmer det ikke Wenger.

 

Chamakh og Melo ?

Kunne blitt bra !

Link to comment
Share on other sites

Felipe Melo ble som kjent koblet til Arsenal i sommer, vi trengte en defansiv midtbanespiller i sommer, og Melo var ettertraket av Wenger.

Men da Juventus kom på banen og fristet med 18,5 millioner euro pluss Marco Marchionni og Cristiano Zanetti, endte 26-åringen på Stadio delle Alpi i stedet for på Emirates Stadium.

 

Men det viser seg at Melo ikke har fått noe som helst til for de sebrastripete, han ble kåret til Serie A`s dårligste kjøp i sommer.

 

Vi var interessert i Melo i fjor. Han har ikke hatt den sesongen folk hadde forventet, men vi synes fortsatt han er en veldig talentfull spiller. Vi følger ham fortsatt nøye, sier han til Daily Telegraph.

 

Med Aaron Ramsey ute i minst et halvt år, ser Wenger at det kan bli behov for å forsterke midtbanen foran neste sesong.

 

Jeg sier ikke nei takk til denne spilleren, han er full av kvaliteter!

Og fordi at han ikke har fått det til å stemme, så kan det vær at han ikke er vant med spillestilen til Juve, og Serie A.

Derfor skremmer det ikke Wenger.

 

Chamakh og Melo ?

Kunne blitt bra !

 

 

 

Men da blir spørsmålet.

Hvem sin plass skal han ta ?

Syntes det er unødvendig når det vises hvor bra Song har gjort det i år og Denilson er jo her han også. Men blir det noe salg der, så er Melo mannen

Link to comment
Share on other sites

Men da blir spørsmålet.

Hvem sin plass skal han ta ?

Syntes det er unødvendig når det vises hvor bra Song har gjort det i år og Denilson er jo her han også. Men blir det noe salg der, så er Melo mannen

 

Er enig med deg der. Jeg har sansen for Melo, men han kan ikke ta plassen til verken Diaby eller Song. Selger vi enten Denilson, Diaby eller Song, ønsker jeg han hjertelig velkommen.

 

Men inntil det; bruk pengene på en ny keeper!

Link to comment
Share on other sites

Finnes det tilgjengelige spillere som er bedre enn de vi har, så er det mulig å rydde plass til bedre. Skjønner ikke at folk absolutt skal tviholde på de spillerne vi har når de gang på gang ikke presterer. Det Eduardo og Denilson har prestert denne sesongen er dem ikke en fortsettelse verdt.

 

Men om Melo er den rette spilleren for oss vet jeg ærlig talt ikke. Jeg så en kamp med han i Fiorentina og da spilte han vel over gjennomsnittet. Gjorde ting enkelt og var flinkt til å rydde opp. Men hvis man blir Serie A's dårligste kjøp så står det også mye på ferdighetene.

 

Jeg er helt klart for å selge for å forsterke, men jeg tror det finnes bedre alternativer enn Melo. De selger han nok ikke for lommerusk.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Positiv til at unggutta som har vist seg fram en stund nå får sjansen, men om Song skal bli langtidsskadet vil det hvile altfor mye ansvar på Frimpong og Coq etter min mening.

"Coq," lurer på om det er kallenavnet hans blant de britiske supporterne også... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...