Jump to content

pazzini


refser

Recommended Posts

Nei hvorfor kjøpe en spiller som scorer mål nå, når vi har så utrolig mange unge spillere som KANSKJE scorer mål om 5 år :)

 

TAKK. endelig en som lever i nåtiden. enkelte her inne ser vel langt frem i tid. det må skje noe nå. en slik kjøp vil også være positivt for de unge talentene. er helt sikkert at gode og etablerte spillere har noe å lære bort.

Link to comment
Share on other sites

Spisser som kan levere nå: Van Persie og Eduardo

Spisser som kan levere om et par år: Vela og Bendtner

Spisser som kan levere om fem år: Freeman og Afobe

 

Vi har da spissdekning for flere år fremover.

Jeg ser ditt poeng, men Eduardo er et usikkerhetsmoment, da han har lite kamptrening. Van Persie er skadet, Bendtner er skadet. Vela har jo aldri bevist at han er god nok til fast spissplass i PL, selv om han har noen imponerende kamper i Carling Cupen og FA Cupen. Summasummarum så er 2 av de 4 nevnte ute med skade og de to andre er usikkerhetsmomenter. Afobe ryker vel til fordel for Barcelona? Jeg syns også at Watt bør nevnes blant våre unge lovende. Derfor kan det hende at en ny spiss inn kunne vært greit, men om Pazzini er mannen vi trenger er uvisst. En annen mulighet er jo å hente hjem Jay Simpson.

Link to comment
Share on other sites

Sorry å hente Pazzini vil være selvmord. Her er 5 grunner til at jeg aldri vil se han i en Arsenaldrakt.

- Han klarte ikke spille seg inn på et Fiorientina lag

- Han er italiensk. Som ikke fungerer i England

- Han er 1.80 høy, og er en hodespiller?

- Han er 25 år. Så vil trolig ikke bli ekstremt mye bedre

- Han har nesten ingen internasjon erfaring. Med 5 landskamper.

Nei takk.

 

BTW.

 

Pazzini received his first cap for Italy's senior team on 28 March 2009 in a 2010 FIFA World Cup qualification match against Montenegro, marking his debut with a goal. Four days later, Pazzini was awarded with a place in the starting line-up against the Republic of Ireland. Unfortunately his second cap was a less fortunate one as he was sent off in the second minute of the match for elbowing defender John O'Shea. He now holds the record for fastest sending off in Italian history.

 

Pazzini started the friendly against Northern Ireland at Pisa on 6th June 2009. He missed a penalty in the 55th minute but Italy still emerged victorious 3–0.

 

Takler tydligvis ikke press heller

Link to comment
Share on other sites

Sorry å hente Pazzini vil være selvmord. Her er 5 grunner til at jeg aldri vil se han i en Arsenaldrakt.

- Han klarte ikke spille seg inn på et Fiorientina lag

- Han er italiensk. Som ikke fungerer i England

- Han er 1.80 høy, og er en hodespiller?

- Han er 25 år. Så vil trolig ikke bli ekstremt mye bedre

- Han har nesten ingen internasjon erfaring. Med 5 landskamper.

Nei takk.

 

BTW.

 

Pazzini received his first cap for Italy's senior team on 28 March 2009 in a 2010 FIFA World Cup qualification match against Montenegro, marking his debut with a goal. Four days later, Pazzini was awarded with a place in the starting line-up against the Republic of Ireland. Unfortunately his second cap was a less fortunate one as he was sent off in the second minute of the match for elbowing defender John O'Shea. He now holds the record for fastest sending off in Italian history.

 

Pazzini started the friendly against Northern Ireland at Pisa on 6th June 2009. He missed a penalty in the 55th minute but Italy still emerged victorious 3–0.

 

Takler tydligvis ikke press heller

 

 

er helt enig i at det ikke ville vært et optimalt kjøp. men pr dags dato er han mye mer målfarlig enn alle våre skadefrie spisser. intenasjonal erfaring har han. europacupkamper. tror det blir litt feil å bare trekke frem landskamper som int. kamper. nå var det vel heller ikke det at han ikke klarte å spille seg til en plass i fiorentina. fiorentina hadde mange gode spisser, og pazzini var mye skadet. en god spiller, som nok hadde gjort det bra sammen med arsenals angrepsrekke. men ikke på noen måte en spiller som jeg ønsker inn før dzeko :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper Dzekos kjærlighet for AC Milan forsvinner med en gang det kommer et konkret bud fra en annen storklubb. Dette kjærlighetsforholdet var nok bare noe han promoterte for å få gjennomført en overgang vekk fra Wolfsburg da AC Milan var den eneste klubben som kom med bud. Syns absolutt vi skal kaste oss inn i kampen om hans signatur, spesielt med tanke på dagens triste nyhet om Robin.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...