Jump to content

Real Madrids nederlendere


bergkampje

Recommended Posts

Vel, Ronaldo, Kaka og Benzema kom til Real, og plutselig skulle de kvitte seg med havlparten av Nederlands landslag. Faktisk skulle alle bli solgt med unntak av den godeste Ruud van Nitelrooij. Og dette har per dags dato nesten skjedd og!

 

Huntlaar som vi "jaktet" har gått til AC Milan

Sneijder har gått til Inter kunne klubbene melde igår

Robben har gått til Bayern München kan klubbene melde idag

 

Tilsammen har dette inbrakt ca 55 millioner euro, eller ca 495 millioner kroner.

 

Rafael van der Vaart har ennå ikke fått noe draktnummer og er nok solgt innen transervinduet stenger han og, kanskje til og med til oss?

 

Royston Drenthe ser ut til å bli, sammen med nevnte Ruud.

 

Vi har vel nesten blitt linket til samtlige spillere i løpet av sommeren eller tidligere, bortsett fra Ruud selvfølgelig. Men nå har de fleste altså funnet seg andre storklubber, og Real er kvitt "problemene".

 

Real er og blir en merkelig klubb:P

Link to comment
Share on other sites

Spennende rykter dette, ja. :)

 

Uansett; salget av Robben er totalt uforståelig, og til å le av.

 

Skjønte ikke den jeg heller, kan hende han ville vekk? Uansett så er Robben den spilleren som utmerket seg mest i Real Madrid sesongen som gikk, med unntak av Lassana Diarra og Higuain. Uansett så er det en veldig god spiller som Bayern München har sikret seg.

Link to comment
Share on other sites

Helt klart Bayern som tjente mest av de og Real Madrid. Robben har alltid vært på min topp 3 liste over verdens beste venstrekanter. At han går så "billig" i dagens market er ganske sykt synes jeg.

 

Arjen er som skapt for ving i 4-2-3-1, så jeg skjønner ikke at Real Madrid absolutt skulle kvitte seg med han. Hadde vi snappet van der Vaart for under £10 mill ville det vært en kjempehandel! At han er linket bort for £6 mill er galskap. Egentlig tror jeg van der Vaart for £15 mill ville vært en god handel :P Nå som vi spiller 4-3-3 tror jeg det er lagt enda mer til rette for at han skal lykkes hos oss. Han kunne også ha spilt ving i 4-3-3. :)

 

Han er ikke heelt det vi behøver mest, men herregud, når slike spillere selges så billig burde vi iallefall prøve oss.

Link to comment
Share on other sites

Kl 18:00 norsk tid.

ifølge dailymail stenger det om 10 min

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...slams-shut.html

 

når vi snakker om real madrids nederlendere skal RvN ha gått til Spurs!

 

link, http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/8227622.stm

 

17 engelsk tid. 18 norsk tid.

det står jo "transfer window closed" på sia

 

men BBC sier noe annet, så du har nok rett

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...