Jump to content

Vieira tilbake?


Oh-To-Be-A-Gooner

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Vieira skulle på (en fantastisk) Arsenalkamp; flyet ble forsinket og han endte opp med å se (gørrkjedelige) Chelsea-Liverpool. Jeg visste media kom til å lage rykter ut av dette og nå kan jeg bare le av at Chelsea-fansen tror at han skal komme.

 

Ja, kanskje Chelsea er interressert, men Vieira sa til syvende og sist at han ikke kunne gå til Tottenham pga det ville ødelagt mye av hans relasjoner til Arsenal. Hvorfor han da skal velge Chelsea (framfor Arsenal?) som i tillegg trolig også har kjøpesperre i januar, er noe jeg ikke helt kan forstå.

Link to comment
Share on other sites

Dran han ikke før til sommeren, så er han ikke like aktuell i mine øyne. Vi trenger flere spillere som kan ta Song sin posisjon når han drar til Afrikamesterskapet. Kommer Vieira til sommeren vil han ha en utrolig lang vei til å få spille. Da kan vi likegodt satse på andre spillere. Men om Patrick kommer inn og ikke forventer å få spille noe særlig, da sier jeg ikke nei takk til sommeren. Lederskikkelser på treningsfeltet tror jeg ikke gjør annet enn godt.

 

Men han vil jo tydeligvis spille førstelagsfotball.

Link to comment
Share on other sites

Hvis ikke Vieira kommer i januar, tror jeg det er store sjanser for at han havner i en fransk klubb fra sommeren av. Og skulle det være at han ikke kommer til oss i januar, tror jeg også sjansene er mindre for at han skulle ende opp i trenerstaben etter endt spillerkarriere. Noe jeg tror er blant de viktigiste årsakene til at Wenger ønsker å hente Vieira tilbake

Link to comment
Share on other sites

Har fått med meg at Vieira vil ære sin kontrakt, men håper i det lengste at både han og Arsene er hyppe på et 6 måneders lån med mulighet for permanent avtale fra sommeren av. Tror neppe Paddy vil få mange kamper fra start i WC 2010 hvis han forblir i Inter og får like lite spilletid som nå!

 

Trenger en som aller helst har litt erfaring fra PL når Song forsvinner, men jeg tror Wenger vil overlate ansvaret til Denilson, Diaby, evt noe Ramsey.

 

Han er utvilsomt ikke på nivået han var på, men han har UVURDELIG erfaring og rutine. Når Song kommer tilbake fra Afrika kan han få "Kolo-syndromet" og bruke tid på å komme i modus igjen, eller så kan det jo hende Gallas/Vermealen er skada og Song kan bekle en plass som stopper. Blir mange kamper med FA cup, CL og serien så ikke dumt å ha en ringrev i ermet.

 

Bring him back(home) sier jeg!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...