Jump to content

Hvilken bortedrakt 09/10 er best?


Herlik

  

37 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Er ikke lett å bestemme seg, men faller ned på den hvite.Begge er sykt fete. Skal til London om litt over ei uke og da kjøper jeg LETT begge 2! :(

 

Sykt fete?!?!? En Arsenal bortedrakt skal være gul, med blå besetning. Basta! Ellers så hadde jeg veldig sansen for 83/84 modellen samt 88/89. Det var stuff det! <_<

Link to comment
Share on other sites

Er ikke lett å bestemme seg, men faller ned på den hvite.Begge er sykt fete. Skal til London om litt over ei uke og da kjøper jeg LETT begge 2! :)

 

Sykt fete?!?!? En Arsenal bortedrakt skal være gul, med blå besetning. Basta! Ellers så hadde jeg veldig sansen for 83/84 modellen samt 88/89. Det var stuff det! <_<

 

Den gule med krage fra rundt 2003/2004 er lekker og ikke minst veldig god å ha på seg :(

Link to comment
Share on other sites

Skal mye til å overgå fjorårets. Sjeldent sett flottere bortedrakt noen gang!

 

Litt skuffet over den kommende (blå, vel?). Jeg stemte den hvite, men er enig i det de fleste sier her; at bortedrakten bør være gul.

 

Fjorårets ja er den flotteste vi har hatt! Blei skuffa da jeg hørte at vi nok en gang skulle bytte ut en flott drakt. Se bilde utenpå det siste gunners magasinet (reservelaget). For en nydelig drakt.

Link to comment
Share on other sites

Skal mye til å overgå fjorårets. Sjeldent sett flottere bortedrakt noen gang!

 

Litt skuffet over den kommende (blå, vel?). Jeg stemte den hvite, men er enig i det de fleste sier her; at bortedrakten bør være gul.

 

Fjorårets ja er den flotteste vi har hatt! Blei skuffa da jeg hørte at vi nok en gang skulle bytte ut en flott drakt. Se bilde utenpå det siste gunners magasinet (reservelaget). For en nydelig drakt.

Jeg mener å ha hørt at bortedrakten (inkl. tredjedrakten?) skiftes ut etter et år, mens hjemmedrakten forblir i to år. Det var jo litt spessielt med overgangen fra Highbury til Emirates hvor vi hadde fire forskjellige på fire år.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke lett å bestemme seg, men faller ned på den hvite.Begge er sykt fete. Skal til London om litt over ei uke og da kjøper jeg LETT begge 2! ;)

 

Sykt fete?!?!? En Arsenal bortedrakt skal være gul, med blå besetning. Basta! Ellers så hadde jeg veldig sansen for 83/84 modellen samt 88/89. Det var stuff det! :P

 

Ja det er min mening. Syns begge er veldig elegante og mye finere enn den gule vi har pleid å ha! Jeg gir da langt faen i hva du mener!!!!! Jeg syns dem kule, basta. Ferdig snakka!!

Link to comment
Share on other sites

Er ikke lett å bestemme seg, men faller ned på den hvite.Begge er sykt fete. Skal til London om litt over ei uke og da kjøper jeg LETT begge 2! ;)

 

Sykt fete?!?!? En Arsenal bortedrakt skal være gul, med blå besetning. Basta! Ellers så hadde jeg veldig sansen for 83/84 modellen samt 88/89. Det var stuff det! :P

 

Ja det er min mening. Syns begge er veldig elegante og mye finere enn den gule vi har pleid å ha! Jeg gir da langt faen i hva du mener!!!!! Jeg syns dem kule, basta. Ferdig snakka!!

Aggresiv holdning, thegunners?

Link to comment
Share on other sites

Siden jeg ble supporter av denne klubben har dem skiftet bortedrakt hvert år. Så for meg blir det ikke rett av en Arsenal-bortedrakt skal være gul. Men enig i at drakten ifjor var meget fin, og skulle gjerne sett på spillerne i år også. I år liker jeg begge to, og velger å ikke stemme. B)

Link to comment
Share on other sites

Er ikke lett å bestemme seg, men faller ned på den hvite.Begge er sykt fete. Skal til London om litt over ei uke og da kjøper jeg LETT begge 2! :D

 

Sykt fete?!?!? En Arsenal bortedrakt skal være gul, med blå besetning. Basta! Ellers så hadde jeg veldig sansen for 83/84 modellen samt 88/89. Det var stuff det! B)

 

Ja det er min mening. Syns begge er veldig elegante og mye finere enn den gule vi har pleid å ha! Jeg gir da langt faen i hva du mener!!!!! Jeg syns dem kule, basta. Ferdig snakka!!

Aggresiv holdning, thegunners?

 

Hehe. Mener alle bør få ha sin mening bare! Jeg skjønner ikke at dere ikke syns dem er kule. Stilfulle drakter begge 2.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke lett å bestemme seg, men faller ned på den hvite.Begge er sykt fete. Skal til London om litt over ei uke og da kjøper jeg LETT begge 2! :D

 

Sykt fete?!?!? En Arsenal bortedrakt skal være gul, med blå besetning. Basta! Ellers så hadde jeg veldig sansen for 83/84 modellen samt 88/89. Det var stuff det! B)

 

Ja det er min mening. Syns begge er veldig elegante og mye finere enn den gule vi har pleid å ha! Jeg gir da langt faen i hva du mener!!!!! Jeg syns dem kule, basta. Ferdig snakka!!

Aggresiv holdning, thegunners?

 

Hehe. Mener alle bør få ha sin mening bare! Jeg skjønner ikke at dere ikke syns dem er kule. Stilfulle drakter begge 2.

helt enig begge to var dritfete.

Link to comment
Share on other sites

Draktene er pene å se på, men jeg synes ingen av dem bærer et Arsenal-preg over seg. Har foreløpig ikke kjøpt noen av bortedraktene, men skal til London etter hvert så kan fort ende opp med en av dem.

Link to comment
Share on other sites

 

Hehe. Mener alle bør få ha sin mening bare! Jeg skjønner ikke at dere ikke syns dem er kule. Stilfulle drakter begge 2.

 

Andre har ganske enkelt et annen mening. Tilnærmelsvis like ille som den nye United drakten. Gjø og fyse! Gult er kult! B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes det er enkelt å velge blant de to alternativene. Den blå er finest syntes jeg.

 

Ser at mange mener at det skal være gult. Husker jo Charlie George 1971 og Michael Thomas 1989. Dette var gule gode minner. Skjønner godt nostalgien i det gule.

Men selv tåler jeg noen endringer og eksperimentering på bortedrakten.

 

Men i forhold til det røde og hvite har jeg mindre toleranse.

Link to comment
Share on other sites

Egentlig bør Arsenal ha gule bortedrakter. De ligner nesten med på baseball-skjorter spør du meg. Dog er de rene og enkle, og ganske sikkert de peneste draktene i ligaen hvis man skal se det fra et moteperspektiv. Kanskje litt på kanten til kjedelig for å være fotballdrakter. Jeg liker kontrastene mellom den turkise og mørkeblå fargen, men jeg skulle ønske det var litt flere steder med den turkise fargen. Den hvite bortedrakten vi hadde for to sesonger siden synes jeg var finere enn den vi skal ha nå.

 

Er folk her så desperate etter gule bortedrakter at de ville heller hatt denne: http://www.whoateallthepies.tv/2009/06/newcastles_yell.html

 

Mange stygge drakter i år. Chelseas, Evertons, Boltons hjemmedrakter er gyselig, mens Man U har klart å gjøre begge draktene sine stygge. Det eneste City skal ha skryt for er at de skal ha kule drakter, bortsett fra det håper jeg at laget flopper!

Link to comment
Share on other sites

 

Hehe. Mener alle bør få ha sin mening bare! Jeg skjønner ikke at dere ikke syns dem er kule. Stilfulle drakter begge 2.

 

Andre har ganske enkelt et annen mening. Tilnærmelsvis like ille som den nye United drakten. Gjø og fyse! Gult er kult! B)

 

 

Hahaha. United draktene er helt jevlige, våres er stilfulle og pene etter min mening.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha gått rundt med tredjedrakten nå i hele dag har jeg kommet til den konklusjon at denne drakten er den styggeste arsenaldrakt jeg noensinne har sett. Traktordrakten ER faktisk finere!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...