Jump to content

Nedrykk?


Simbad

Recommended Posts

Wolves og Blackburn bør vel være trygge. For de andre kan det bli en kamp om å tape minst mulig..

 

Wolves og Blackburn trygge? B) Det er da kun 1 poeng som skiller lagene fra nedrykk. Wolves er dog inne i en god periode, men det er ikke Blackburn. Så langt i fra. Håper Birmingham og Blackburn er de to lagene som drar ned en divisjon. Wigan og Blackpool prøver i hvertfall å spille god fotball, og er meget underholdende lag. Birmingham er et Arsenal-mareritt og Blackburn burde ikke hatt retten til å kalle seg et fotballlag engang, slik de spiller.

Link to comment
Share on other sites

Wolves og Blackburn trygge? B) Det er da kun 1 poeng som skiller lagene fra nedrykk. Wolves er dog inne i en god periode, men det er ikke Blackburn. Så langt i fra. Håper Birmingham og Blackburn er de to lagene som drar ned en divisjon. Wigan og Blackpool prøver i hvertfall å spille god fotball, og er meget underholdende lag. Birmingham er et Arsenal-mareritt og Blackburn burde ikke hatt retten til å kalle seg et fotballlag engang, slik de spiller.

 

Wolves og Blackburn møtes i siste runde, og har begge relativt god målforskjell. 2 av de 3 lagene under dem må vinne sine kamper for å sende enten Wolves eller Bl'burn ned. På papiret ser ikke det spesielt sannsynlig ut..

 

Forøvrig er jeg helt enig. Og med fare for å jinxe, slik ser mitt håp ut:

 

15.Wolves

16.Blackpool

17.Wigan

18.Blackburn

19.Birmingham

Link to comment
Share on other sites

Håper Wigan går ned, det minst sjarmerende laget i Premier League etter min mening. Grå spillestil og stygg stadion med tomme tribuner. Det at United har slått dem 15 av 15 ganger siden opprykket deres i 05, er alene en grunn til at samtlige Goonere bør krysse fingere for at Wigan ryker neste helg.

Link to comment
Share on other sites

Blackpool, Brimingham og West Ham går ned.

Skulle ønske jeg kunne vært på WTH i dag og dytta hodet til Barry Ferguson og rufsa håret hans, F****** W*nk*r

Hahaha. Så sant så sant. Hadde helt glemt (fortrengt) den situasjonen ;)

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk avslutning hvor man var innom omtrent alle 81 mulige utfall. Synd at Blackpool må ta turen ned, men herrrrlig at Birmingham røk!

 

Cudos til Wigan for måten de vinner de to siste kampene. Crazy stuff! Og 40 poeng er fortsatt magisk.

 

Meget interessert i å høre hvordan du har kommet frem til 81 mulige utfall? ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvis det ikke skjer noe dramatisk i sommer, så må vi nok belage oss på å bruke denne tråden mye flittigere. Vårsesongen vår stinker nedrykkskandidat i sesongen 2011/2012.

Nå krisemaksimerer du.. Vi er langt nede ved sesongslutt hvert år de siste 6, men ikek så langt nede som i år. Vi kan gå glipp av topp 4 om vi ikke signerer godt i sommer, men nedrykk, det er det ikke snakk om!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...