Jump to content

2009.05.02 Portsmouth B


Skorpey

Recommended Posts

Kan jeg vel oppsummere første omgang litt:

Vi leder 2-0 pga en keepertabbe og en dommeravgjørelse som kommer til å bli kontroversiell, men vi har hatt flere slike situasjoner mot oss så den er grei. Selv om målene kanskje ikke kom så "fortjent" så er det fortjent at vi leder 2-0.

 

Fabianski har en ting å bryne seg på når Crouch kommer gjennom og går ut å gjør målet mindre og forhindrer mål slik

Forsvaret spiller greit, får ikke mye å bryne seg på, Eboue er veldig positiv idag.

Midtbanen ville jeg si idag består av 3'eren Ramsey, Arshavin og Denilson, Denilson ganske usynlig, Ramsey er stabilt god mens Arshavin igjen viser at han er en verdensstjerne.

Angrepet bestående av Walcott Vela og Bendtner er et angrep vi forhåpentligvis kommer til å ha glede av i mange år fremover. Som sagt var ikke målene veldig klare, men en postiv Bendtner har kanskje fortjent det. Vela og Walcott får mange gode touch men sliter litt med å komme inn i boksen.

 

1 omgang er et stort pluss for oss og jeg håper vi kan ta med oss denne innstillingen juniorene viser idag til CL-semien

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

En veldig positiv første omgang. Var redd for at et Pompey som egentlig har mer å spille for enn oss skulle dominere kampen mer, men vi har jo faktisk til tider spilt dem ut. Veldig bra med et så ungt lag!

 

Begge backene har i dag vært kjempegode. Begge to er med fremover og har god kontroll defensivt. Fabianski, Djourou og Song har også vært hovedsaklig positive. Litt lenger fremover på banen har Denilson vært usynlig, Ramsey vært god og Arsjavin vært bra. Ramsey jobber veldig bra og Arsjavin har flere gode flikker og gjennomspill. Treeren på topp har foreløpig vært veldig bra og mye involvert. Walcott har hatt mye ballkontakt, men bommet litt ved et par anledninger. Både Bendtner og Vela har kommet seg til flere store sjanser, men Bendtner er selvfølgelig omgangens mann med to scoringer. Dog litt heldig. I tillegg blir Vela, i mine øyne, snytt for en klar straffe. Alt i alt en strålende omgang.

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Tror dere har hørt for mye på kommentatorene, tror heller at han prøver å signalisere at motstanderens protester er nytteløse.

 

Ikke enig med deg. I mine øyne, lenge før kommentatorene nevnte på det, går Arsjavin i bakken, reiser seg umiddelbart opp og peker mot cornerflagget, og vifter benektende til dommeren da han dømmer straffe.

 

Fair play av Arsjavin, heldigvis er ikke alle som drittungen Ronaldo.

Link to comment
Share on other sites

Spennende å se hvordn Bischoff gjør det i dag:)

 

Må bare skryte litt av "B-laget" vårt i dag. Vi spiller med en angreps treer med to 20 åringer og en på 21 og har scoret tre mål. Ramsey har vel fylt 18, denilson 21, song og DJ er vel 22. Og vi rundspiller Pompey som vant FA-cupen i fjor. Riktig nok ikke samme kvaliteten over laget nå men det er de samme spillerene. Jeg tar av meg hatten!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...