Jump to content

2009.01.31 West Ham United H


pekkiry

Tror du Arshavin er klar før lørdagens kamp?  

50 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Det som slår meg med dagens lag er hvor liten fart det er i spillerne, og hvor lite spilleforståelse de har.

Det hele virker så utrolig tilfeldig, er ingen bevegelse ikke noe løp i rom. og at Van Persie som er den eneste vi tilgjenglig med noe fart og matchvinnende egenskaper ikke er med, det er for meg en gåte.

 

Ellers for og ta noe posetivt, Eboue har vært god, men godt og se Vela inn, da blir det kanskje noe fart her... :D

Link to comment
Share on other sites

Ka som har skjedd med Adebayor, han e jo dritt dårlig...

sånt skjer, en spiller kn ikke være på topp HELE tiden..

Etter min mening så syntes jeg vela burde fått sjansen for LEEENGE siden, skjønner ikke at wenger har ventet med det...

 

Førsteomgang har vært en fryd å se på egentlig, i forhold til mange kamper i år, i dag ser jeg "play the Arsenal way" igjen.. sikker på at vi vinner denne kampen:)

Bare ikke nasri blir skadet, FADER så MANGE skader!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Har sagt det om Ade lenge, sa det i hele fjor også selv når alle hauset han opp, han er ikke noen toppspiss. At vi ikke solgte han til Milan i sommer hvis det var tilfelle at de tilbød 300 mill så er det en skandale.

 

De er så trist å se på klubben vår for tiden, hadde det ikke vært fordi jeg var Arsenal fan så hadde jeg skrudd av for lengst, for dette er dørgende kjedelig. The Invincebles la standaren som er umulig å følge, men å være så langt unna, det er sørgelig. Ellers så er det merkelig å se forandringen hos spillere som Sagna og Clichy kontra fjoråret.

 

Dette laget skriker etter engelsk vilje og kreativitet àla Arshavin.

 

Men hva som skjer det fatter jeg ikke, å ikke kom her og si at fjerdeplassen er bankers, for per idag så er Villa bedre enn oss på banen og på papiret. Sørgelig men sant.

 

Det er så utrolig å se spillere som Denilson, Diaby, Bendtner, Eboue, Adebayor osvosv gå og sulle ute på banen. Snakk om folk som bare vil heve lønna si og gir blanke f`en i hvordan det går med klubben vår. Og det som Tjærnås sitter å sier, virker som folk tror vi er Arsenal anno 04 fremdeles. Håpløst....

Link to comment
Share on other sites

Vi spiller ikke overbevisende, vi mangler fortsatt mye bevegelse og fart til å få til det spillet vi er kjente for. Men alt i alt er det betryggende å se Arsenal i dag sammenlignet med tidligere kamper denne sesongen.

 

Dette blir nok slik at vi bare må vente, for målet får vi. Får håpe vi klarer å score før det 60. minutt, for da vil West Ham angripe i større grad og da kommer også rommene sakte med sikkert. :D Jeg kan vertfall ikke se at det er de lyseblå som stikker av med alle poengene i dag.

Link to comment
Share on other sites

Ka som har skjedd med Adebayor, han e jo dritt dårlig...

sånt skjer, en spiller kn ikke være på topp HELE tiden..

Etter min mening så syntes jeg vela burde fått sjansen for LEEENGE siden, skjønner ikke at wenger har ventet med det...

 

Førsteomgang har vært en fryd å se på egentlig, i forhold til mange kamper i år, i dag ser jeg "play the Arsenal way" igjen.. sikker på at vi vinner denne kampen:)

Bare ikke nasri blir skadet, FADER så MANGE skader!!!!!

 

 

Hvis dette er The Arsenal Way så vet jeg ikke hvilken årgang du har sett på, for stort lenger unna det som skal være The Arsenal Way kommer man nesten ikke.

 

Og sjangsestatestikken er bare piss, vi har ikke hatt en 100% sjangse idag, og vi hadde vel ikke det mot Everton heller, en og en halv kamp uten sjangse, STERKT!

Diaby sin pasningsfot jah, tror jeg så etter Everton kampen at han hadde 8 comleted passes..!! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper at van Persie ikke starter er fordi han har spilt mye i det siste. Han skulle egentlig ha pause mot Cardiff. I tilegg er han ett gult kort unna karantene. Mot Spurs MÅ vi ha han. Nasri og Eboue positive. Synd at Eboue måtte ut, men det gir Vela sjansen. Spillemessig har førsteomgangen vært en av de beste på lenge. Clichy må skjerpe seg. Han er så mye bedre enn det han viser for tiden. Vi tar dem i andre. Jeg føler meg sikker på at vi holder nullen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...