Jump to content

2009.01.31 West Ham United H


pekkiry

Tror du Arshavin er klar før lørdagens kamp?  

50 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Leit å si det , men Wenger er i ferd med å ødlegge arsenal...

Helt riktig. Wenger har betydd mye godt for Arsenal, men nå betyr han begynnelsen på slutten av vår storhetstid. I dag har vi faktisk ingen profiler på banen. Wenger er nødt til å se det som skjer, så at han ikke gjør noe med det må jo bety at han ikke VIL at Arsenal skal gjøre det bra.

Link to comment
Share on other sites

BUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!BUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!

 

for et patetisk forsøk. takk for at dere greier og ødelegge vær forbanna helg!skulle ønske jeg kunne viske ut mitt forhold til fotball, så hadde jeg sluppet dette pisset uke etter uke.

 

 

Og helt rett som du sier Fredheim, The Arsenal Way er død og begravet. RIP.

 

Velkommen skal du være vår neste manager uansett hvem du måtte være, må du bare ikke være like handlingslammet som din forgjenger, og skal bli gøy og spille i Europa Leauge neste år....

 

city har selg sjela si, men på ett vis så har pinadø også vi gjort det.....

Link to comment
Share on other sites

Nok en elendig forestilling. Greier knapt å skape sjanser. Mange som maser om defensiv midtbanespiller, men den offensive kraften er minimal og har vært det lenge nå. Adebayor er en elendig målscorer. Ikke giftig i det hele tatt.

 

Vi sparer av en eller annen grunn vår viktigste spiller den siste tiden. Hva er det som gjør at van Persie må hvile og ikke andre som spiller like mange kamper? Forbanna tull! Snakk om å spare seg til fant..

Link to comment
Share on other sites

i det jeg ikke trodde at arsenal skulle bli noe svakere, går de ut å presterer noe sånt mot et høyst middelmådig west ham. west ham presterer ingen ting, men arsenal er omtrent på samme nivå. balltempo snakker de om i studio nå... det blir da for pokker ikke noe tempo pådet når diaby og denilson gang på gang skal slå ballen i føttene på motspillerne.

 

hadde vært interessant å se hvor mange meter ade har løpt, og hvor mange km han har gått i dag.

 

hva tenker wenger på? ade, diaby og denilson er de aller svakeste i dag, og burde vært byttet ut tidlig.

 

så fikk vi se at almunia prøvde å sette i gang spillet fort. og det førte selvfølgelig til en sjanse for west ham.

 

FYSJ Å FY, DETTE VAR RETT OG SLETT TARVELIG!!!

Link to comment
Share on other sites

Ny svak kamp av Arsenal. Direkte kjedelig å se på. Selv om vi skaper noe, så er det lite som tilsier at vi skal vinne denne kampen

 

Sliter faktisk med å finne de helt store lyspunktene.

 

Sliter også med å se hvordan Arsenal skal klare å gå forbi Aston Villa. At Aston Villa bare klarte 0-0 er flaks for oss. Så høydepunktene fra den kampen. Aston Villa hadde mange store sjanser.

 

Hva nå Wenger?

Link to comment
Share on other sites

Og overgangsmarkedet er snart over, og vi kanskje klare oss med de spillerene vi har.. Nå må Wenger gjøre noe, bytt formasjon, bruk U18 laget ett eller annet ?? men hva Wenger ??

 

Neste kamp vil jeg heller se dette laget..

Fabianski

Sagna - Toure - Djourou - Gibbs

Merida - Nasri - Ramsey - Wilshere

Vela - Van Persie

 

La Diaby, Denilson, Eboue, Bendtner og Adebayor og Clichy få varme benken neste kamp..

 

Edit: Legger til at vi forsvarte oss godt idag, desverre kan man ikke si det samme om det offensive spillet :)

Link to comment
Share on other sites

Endelig syntes jeg vi presterte en oppløftende kamp. Fremdeles mangler vi mye på det offensive, vi skaper ikke sjanser. Mangler nærmest totalt kreativitet. Men vi har mye ballbesittelse og vi vinner sjansestatistikken 15-1, men mengler de store sjansene. Vi har mye bedre pasningskvalitet og Sagna hadde i dag noen bedre innlegg enn for vane de siste kampene. Forsvaret vårt og ballbesittelsen, med lite pasningsfeil, er det klart positive. Kreativiteten i angrepsspillet var derimot nærmest fraværende.

Link to comment
Share on other sites

Ser dårligere og dårligere ut med tanke på å ta 4. plassen. Nei, her MÅ noe skje. At spillere som ikke gidder å jobbe for at vi skal vinne får lov til å gå utpå matta der uke etter uke er bare helt på tryne!

 

I starten av kampen ser det jo faktisk ut som om at vi skal få se et lag som er lystne på å kjempe for seier. Men så slutter de plutselig å fighte, og ender opp med å "gå fotball"! Dette laget skriker etter spillere som gidder å ta lange løp fra dypet(en Ljungberg) og spillere som gidder å ta løp i bakrom!!

Og når dette først skjer, gidder ikke resten av laget å bli med i angrep. Er så utrolig frustrerende å se på dette laget som gang på gang går seg fast når de istedet kan slå en enkel pasning på overlapp og få et innlegg i boksen. Men selvfølgelig er det ikke lett å slå bra innlegg når bevegelsene inni boksen ikke eksisterer...

 

Nei Wenger. NÅ MÅ DU TA GREP! Slik kan vi virkelig ikke ha det skal vi ha noe som helst sjans på 4. plassen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser at vi har scoret 38 mål i år, og at det er 4 mest i PL. Men når har vi egentlig scora disse målene? I de to-tre siste mnd har vi jo nesten ikke scora mål i det hele tatt!!!

 

Ser forresten at vi ikke har skrevet mer enn 4-5 sider i denne kamptråden. Det sier vel det meste om at mange har gitt opp.

Link to comment
Share on other sites

Leit å si det , men Wenger er i ferd med å ødlegge arsenal...

Helt riktig. Wenger har betydd mye godt for Arsenal, men nå betyr han begynnelsen på slutten av vår storhetstid. I dag har vi faktisk ingen profiler på banen. Wenger er nødt til å se det som skjer, så at han ikke gjør noe med det må jo bety at han ikke VIL at Arsenal skal gjøre det bra.

her tror jeg dere tar EKSTREMT feil, Wenger ødelegger ikke Arsenal, det JEG tror er at Arsenal kommer til å Skinne og være verdens beste lag om ca 2 år... Mange Unge og lovende spillere på banen, med ett sånt mannskap nå så er vi kanskje verdig 5 plassen..

 

Wenger har jo nesten byttet ut hele "the Unbeaten" laget med ett nytt Arsenal lag, da er det ikke noe rart at det går dårlig..

 

For de som har tålmodighet og trua på dette unge mannskapet så mener jeg at fremtiden ser lys ut!

 

MEN for å holde oss blant de øverste lagene til den tid, så må wenger handle inn Litt Rutine:)

Link to comment
Share on other sites

Man of the match: Eboue. Eneste spilleren som forsøkte på noe konstruktivt den tiden han var på banen. Resten er høyst middelmådig.

 

Lite samhandling i laget for tiden og det meste blir statisk. Spill gjennom midten blir vanskelig når formen er sånn, så da ville kantspill hjulpet for å få ballen foran mål. Den idéen sparker bein på seg selv når ingen i klubben kan legge inn. Clichy og Sagna kan rett og slett ikke legge gode krosser og vingene går innover.

 

Wenger har vært klar på at målet er å kjempe om ligatittelen og cl denne sesongen. Det har vi ikke spillermateriale til. Nå ser de ut til å senke ambisjonsnivået. Peter Hill-Wood sier at Uefa Cup ikke er så farlig neste sesong, Wenger sier at vi også kjemper mot Everton for 4. plass. I kveld må en nesten heie på Manchester United i deres kamp mot Everton.

 

 

Kanskje kjøp kan tenne en gnist igjen, men de skal også tilpasse seg. Siden vi ikke handler fra Premier League vil spillerne trenge tid. Dermed er det ikke sikkert kjøp gjør annet en at vi kan erstatte skadde spillere med navn som høres imponerende ut. Ingen kjøp og jeg forventer ikke noe særlig mer enn det vi ser av Arsenal nå.

Link to comment
Share on other sites

Sett litt på Villa.. De har sjanse på sjanse på sjanse. Vi klarer knapt en.

 

NÅ er jeg spent på Wengers unskyldninger!

 

 

Jeg vedder 10000 kr på at det blir:

 

"We were not sharp enough"

Det hadde vært mye bedre at han snakket rett fra leveren og vist sinne og virkelig skuffelse.. Men det blir vel bare at han bortforklarer alt, :) da er det bedre å være ærlig som Rekdal, når laget spiller dårlig så sier han "vi var drit dårlige"

 

Spillerene trenger å få en vekker, og da er kjeft kanskje på sin plass så de begynner å tenke over sin innsats.!!!

Link to comment
Share on other sites

Dårlig balltempo av Diaby og spesielt Denilson kombinert med dårlig bevegelse spesielt av Adebayor gir null mål. Når så spesielt Clichy fortsetter med null effekt offensivt (i tillegg til skummel effekt defensivt) blir det heller begredlige greier.

 

Eventyret begynte og sluttet med Dennis Bergkamp. Er Arshavin en halv Bergkamp er han glatt verdt £20 millioner for Arsenal nå.

Link to comment
Share on other sites

Leit å si det , men Wenger er i ferd med å ødlegge arsenal...

Helt riktig. Wenger har betydd mye godt for Arsenal, men nå betyr han begynnelsen på slutten av vår storhetstid. I dag har vi faktisk ingen profiler på banen. Wenger er nødt til å se det som skjer, så at han ikke gjør noe med det må jo bety at han ikke VIL at Arsenal skal gjøre det bra.

her tror jeg dere tar EKSTREMT feil, Wenger ødelegger ikke Arsenal, det JEG tror er at Arsenal kommer til å Skinne og være verdens beste lag om ca 2 år... Mange Unge og lovende spillere på banen, med ett sånt mannskap nå så er vi kanskje verdig 5 plassen..

 

Wenger har jo nesten byttet ut hele "the Unbeaten" laget med ett nytt Arsenal lag, da er det ikke noe rart at det går dårlig..

 

For de som har tålmodighet og trua på dette unge mannskapet så mener jeg at fremtiden ser lys ut!

 

MEN for å holde oss blant de øverste lagene til den tid, så må wenger handle inn Litt Rutine:)

For å si det sånn: Det der innlegget ditt så jeg mange ganger skrevet, av ulike mennesker, for ca.2 år siden. "Om et par år er Arsenal best igjen, vi har jo så mange gode unge spillere". Vet du hvem de unge spillerne fra den tiden er? Jo Diaby, Song, Denilson osv. Og skal vi være helt ærlige så har ikke akkurat de blitt verdenstjerner. Det er faktisk DU som tar feil, eller ekstremt feil, som du sier. Vi kommer ikke til å være best om 2 år, i alle fall ikke om vi ikke finner på noe nytt

 

Dårlig balltempo av Diaby og spesielt Denilson kombinert med dårlig bevegelse spesielt av Adebayor gir null mål. Når så spesielt Clichy fortsetter med null effekt offensivt (i tillegg til skummel effekt defensivt) blir det heller begredlige greier.

 

Eventyret begynte og sluttet med Dennis Bergkamp. Er Arshavin en halv Bergkamp er han glatt verdt £20 millioner for Arsenal nå.

Meget godt poeng. Arsenal sin storhetstid var da Bergkamp var med

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...