Jump to content

2009.01.31 West Ham United H


pekkiry

Tror du Arshavin er klar før lørdagens kamp?  

50 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Jeg synes faktisk Arsenal hadde nesten alt det som trengtes i dag, foruten en goalgetter. Hadde Eduardo spilt, tror jeg faktisk han hadde puttet både det ene og det andre i dag. Vi var solide bak, bra nok offensivt i andre omgang og med nok sjanser til å avgjøre det hele.

 

Clichy, Denilson og Nasri er vel noen av våre beste spillere. Ellers vil jeg si at jeg er svært fornøyd med vårt defensive spill.

 

At Villa unngår å vinne mot Wigan var vel dagens store glede. Nå har vi fremdeles kontakt med dem, og det er tross alt det viktigste med tanke på resten av sesongen og kontraktsforhandlinger med Van Persie og Walcott.

 

Med spillere som Fabregas, Eduardo og Rosicky ute det meste av sesongen er det ikke rart vi sliter med det lille ekstra. Når det er sagt, er vi kun i begynnelsen på januar, og det er et stykke frem enda.

 

Og for å si det sånn, - Adebayor kan fremdeles nå sine 30 mål denne sesongen ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes faktisk Arsenal hadde nesten alt det som trengtes i dag, foruten en goalgetter. Hadde Eduardo spilt, tror jeg faktisk han hadde puttet både det ene og det andre i dag. Vi var solide bak, bra nok offensivt i andre omgang og med nok sjanser til å avgjøre det hele.

 

Clichy, Denilson og Nasri er vel noen av våre beste spillere. Ellers vil jeg si at jeg er svært fornøyd med vårt defensive spill.

 

At Villa unngår å vinne mot Wigan var vel dagens store glede. Nå har vi fremdeles kontakt med dem, og det er tross alt det viktigste med tanke på resten av sesongen og kontraktsforhandlinger med Van Persie og Walcott.

 

Med spillere som Fabregas, Eduardo og Rosicky ute det meste av sesongen er det ikke rart vi sliter med det lille ekstra. Når det er sagt, er vi kun i begynnelsen på januar, og det er et stykke frem enda.

 

Og for å si det sånn, - Adebayor kan fremdeles nå sine 30 mål denne sesongen ;)

 

Nokså enig Helge. West Ham er i medgang og var solide defensivt.

Vi mangler det lille ekstra. Fabregas er tydelig savnet og vi skulle hatt

hans kvaliteter på midtbanen.

2 omg var bra. 1 omg mangler ikke bare kreativitet men også tempo.

 

Defensivt fungerer det bra. Selv om West Ham ikke hadde noe å by på offensivt.

Dette var en kamp vi dominerte mesteparten av kampen slik vi skal gjøre hjemme.

 

Med tempo i spillet vårt og en kreativ force på midtbanen er vi godt hjulpet.

Å sette vår mest kreative spiller og formspiller på benken svekker laget kraftig offensivt etter

min mening.

Men vi bør ta 3 poeng i slike kamper som dette.

 

Vanskelig å plukke MoM: Clichy og Denilson var bra.

Link to comment
Share on other sites

Noen som fikk med seg historien om flettene til Sagna, som Fredheim fortalte om under kampen? Fikk desverre ikke med meg alt.

 

Og en ting til (mulig det er nevnt tidligere); hvorfor i all verden starta ikke RVP?

 

Var vel sånn at faren til Sagna hadde sagt til han at han kunne få bestemme frisyren sin helt selv, hvis laget hans vant en viktig kamp eller noe sånn? Så hadde han hatt den frisyren helt siden da, bortsett fra en kamp (i fjor?) hvor han hadde kommet nesten helt snauklipt på banen. ;)

Link to comment
Share on other sites

Persie på benken!? Nå har det klikka fullstendig for fyren...

Van Persie er omtrent den eneste på dagens Arsenal som innhar gode offensive kvaliteter, vi skal være glad vi har han ellers kunne det sett enda styggere ut.. Men jeg tror ikke Wenger har klikka, det har heller med at han har stor tro på Bendtner og Adebayor, men det gir oss ingen mål ;)

Viktig at RvPersie får hvilt litt slik at han kan holde formen lengst muligt. Kan fort bli han som skyter oss til CL plass til neste år. Viss han klare og holdeseg skadefri.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk bare sett starten av kampen. Det virker ikke som om jeg gikk glipp av stort men likevel ville jeg ha satt pris på om noen kunne fortelle litt om kampen, de viktigste situasjonene og hvordan hver enkelt presterte.

 

På forhånd takk.

 

BE

 

Match of the Day Highlights

 

I grunn en ganske kjedelig kamp, men Arsenal styrte spillet fullstendig 90% av tiden, uten å skape noe særlig i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Det positive nå er at vi skal ha mulighet til å gå til midten av april uten å tape poeng... Alle er kamper vi bør vinne (kanskje med unntak av Spurs), men ser man på Arsenal i år (tap mot Fulham, Hull og Stoke, er det jo umulig å si noe...

 

Jaha, med 2-3 målsjanser skapt de siste 10 kampene sånn røffli så virker ikke det innmari sannsynlig. Vi får satse på å tette igjen bak for å berge ett poeng og kapre en finfin 6. plass. Og hvem vet, lag vi ikke liker å sammenligne oss med tar noen ganger 3 poeng ved å kontre inn mål. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...