kje_simen Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Jeg tror den første drakten min var en Brasil-drakt med Ronaldo på ryggen. Like etter fikk jeg to (falske) drakter som ble kjøpt i syden, med Pires og Ljungberg bakpå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 En Lazio-drakt med Salas bakpå tror jeg det var, faktisk (!!!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Min første drakt var en real-drakt med Raul bakpå, husker ikke hvilket årstall Link to comment Share on other sites More sharing options...
sundvor Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Min første drakt var en Liverpoo,drakt, får å si det enkelt hadde jeg ikke peiling på fotball... Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Er det ingen som fikk en Arsenal drakt først? Det gjorde jeg hvertfall!!!!!! men må innrøme jeg hadde en man utd skjerf som 3 åring! Hadde en manu kopp til jeg ble 8.... Da jeg begynte å interessere meg for fotball falt valget på arsenal og koppen er ikke drukket av siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Min første drakt fikk jeg når jeg var 3-4 år ca. det var en Newcastle drakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
West McLaren Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Er det ingen som fikk en Arsenal drakt først? Det gjorde jeg hvertfall!!!!!! men må innrøme jeg hadde en man utd skjerf som 3 åring! Er overraskende mange som fikk noe annet enn en Arsenal drakt første gang de fikk en drakt. Som nevnt tidligere, så fikk jeg en Bergkamp drakt i 97. Link to comment Share on other sites More sharing options...
colargol Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 En Arsenaldrakt på 70 tallet - rød med hvite ermer, men om den var hjemmelaget eller ekte er jeg litt usikker på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Var det vanlig med hjemmelagde drakter på 70-tallet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
colargol Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Var det vanlig med hjemmelagde drakter på 70-tallet? Det aner jeg ikke, men det var ikke vanlig med fotballdrakter på samme måten som idag. Husker at jeg og min bror fikk hver vår Arsenaldrakt, og det var stas. Så på noen gamle bilder for noen dager siden og da så jeg et bilde av min bror i drakten, og jeg syntes kanonen på venstre side av drakten så ganske hjemmelaget ut. Får høre med opphavet hvordan draktene kom i hus tenker jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
fekke94 Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Min første drakt var en ''Unión Deportiva Las Palmas'' drakt eller så var det en fake Man Utd drakt, husker ikke helt. Her er en link til Las Palmas drakta http://www.oldfootballshirts.com/img/seaso...hirt_4034_1.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Posted November 9, 2008 Report Share Posted November 9, 2008 Arsenals bortedrakt, blå med "lyn mønster"... Har den fortsatt Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArsenalThomas Posted November 9, 2008 Report Share Posted November 9, 2008 Min aller første drakt var Brasils VM drakt for 94 mesterskapet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleKristian Arsenal 4ever Posted November 9, 2008 Report Share Posted November 9, 2008 Første drakta var vell en Manure drakt, Irwin på ryggen om jeg ikke husker helt feil.. Var Fotballentusiast som liten, og når jeg som 7 åring får en Manure draktav en ellers uvitende Bestefar til fødselsdagen, så ble den brukt et par ganger.. Den dagen i dag, blir drakta brukt som sitteunderlag. Kontorstolen min er en ellers hard og ubehagelig stol. Da hjelper det å sitte på den fæle United drakta, og gni bakenden til Manchester United logo'n. Herlig Følelse! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stige94 Posted November 9, 2008 Report Share Posted November 9, 2008 Vet ikke om jeg burde si dette, men den aller første drakta jeg fikk var en spu*s drakt Faren min hadde vært over å sett arsenal mot tottenham sammen med en spurs-fan og han måtte selvfølgelig kjøpe en tottenham drakt til meg. Jeg var bare 4-5 år da så. Men har heldigvis aldri fått noe sånt igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oleper Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 Hjemme-drakt med gode gamle JVC reklame på brystet, tror jeg har den et sted??? vet ikke hvor... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stein Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 Fikk min første drakt i 1973-74 må det har vært. Brutter fikk Liverpool og jeg fikk Arsenaldrakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skopling Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 Min første drakt var Norge-drakta fra VM i 94, før jeg kjøpte min første arsenaldrakt 9-10 år gammel utenfor Highbury i 98 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 Noen som vet når kvart finalene i Carling cupen trekkes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 Noen som vet når kvart finalene i Carling cupen trekkes? Helt feil sted å stille dette spørsmålet på Lørdag 15 november ca klokka 12 GMT BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
pekkiry Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 I august 1996 etter første dag på barneskolen kom jeg hjem, og der lå min første Arsenal drakt til meg. Jeg dro rett ned på sportsbutikken og fikk Ian Wright på ryggen! Glemmer det aldri. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 Fikk min første drakt i 1973-74 må det har vært. Fikk også min første drakt i 1973. Bestilte den fra England, og det var stor stas da jeg dro på postkontoret og hentet den. Jeg gikk vel med drakta hver dag i noen uker etterpå... Har klart å ta vare på dette klenodiet, egentlig utrolig med tanke på hvor mye jeg brukte denne drakta frem til jeg vokste ut av den. Hadde egentlig tenkt å sette den i glass og ramme, men fruen vil ikke ha den på veggen i stua, og som den ettergivende mannen jeg er, må jeg akseptere å inngå slike kompromisser...! For øvrig velkommen til forumet Stein, her er du sammen med folk som har greie på fotball i motsetning til på det andre forumet vi frekventerer...! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1General Posted November 20, 2008 Report Share Posted November 20, 2008 Min første drakt fikk jeg av min far i 89/90 tror jeg. AC Milan, med Van Basten nr 9 bakpå. Har den enda et eller annet sted. Broren min fikk en Barcelona drakt med Koemann bakpå. Ganske stas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted November 20, 2008 Report Share Posted November 20, 2008 Jeg fikk min første drakt i 1990. Det var Argentinadrakt med 10 Maradona på, som var mitt store idol den gangen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.