Jump to content

Jonathan De Guzman


mmaelan

Recommended Posts

Siterer meg selv fra Gareth Barry-tråden:

 

ellers blir vi linket til De Guzman fra feyenoord i dag

 

Link?

 

Ble litt gira nå, for De Guzman er virkelig en klassespiller! Ingen defensiv midtbanespiller, men bedre enn ingenting. 20 år gammelt giganttalent, som jeg vil sammenligne med Sneijder eller Van der Vaart. Kan fort omskoleres til en god makker for Cesc.

 

Som sagt ikke defensivt orientert i utgangspunktet, og ikke rutinert, men jeg ser på ham som en bedre forsterkning enn f.eks Johnson (selv om han også har sine fordeler, som at han er engelsk f.eks).

 

...og:

 

http://www.mailonsunday.co.uk/sport/footba...n.html?ITO=1490

 

Lite trolig da dette stammer fra The Sun. Samtidig mener noen på Arsenal-mania at dette baserer seg på gamle sitater. Men for all del, blir kjempefornøyd om det stemmer!

 

Ser at de kaller ham en ny Hargreaves og en god takler.

 

Det er ikke slik jeg kjenner ham. Jeg ser på ham som en playmaker type som ikke trekker seg i dueller, for å si det slik. En litt røff type, men de offensive egenskapene er langt større enn de defensive.

 

Uansett en gigantisk forsterkning om han kommer, og han er verdt hver eneste pund om vi får ham for £12 millioner.

 

Edit: Kim: Jeg er enig med deg, men akkurat nå er Arsenal desperate etter forsterkninger, og personlig tar jeg til takke med hva enn det skulle være. Og når det nå ser ut som om det ikke kommer inn noen defensiv, rutinert midtbanespiller uansett, så er ingenting bedre enn å få inn et stortalent som muligens kan omskoleres.

Link to comment
Share on other sites

de Guzman er ikke såå god altså. Tror ikke han har inne Arsenal-nivået ennå.

 

Meget mulig. Fortsetter vi slik som vi har gjort i dette overgansvinduet så er Arsenal snart på de Guzman nivå.

 

Jeg kan ikke huske at vi har hatt et så dårlig overgangsvindu noensinne

 

BE

Link to comment
Share on other sites

de Guzman er ikke såå god altså. Tror ikke han har inne Arsenal-nivået ennå.

 

Seriøst?

 

Jeg stoler på deg hvis du sier det, da det virker som om du har god oversikt over hollandsk fotball. Men inntrykket jeg har fått av de (relativt få) kampene jeg har sett ham i, er at han er et meget stort talent, som om et par år kan være på høyde med spillere som Sneijder og Van der Vaart, som jeg tidligere sammenlignet ham med. I tillegg har han noen flere defensive egenskaper enn dem, og vil derfor være en god makker for Cesc.

 

Jeg er ihvertfall ikke i tvil om at jeg heller ville hatt De Guzman ved siden av Cesc enn Denilson.

Link to comment
Share on other sites

du er absolutt inne på noe helmikn, talent er han ja, men ønsker vi en spiller som "om noen år" er på høyde med Sneijder. Ja takk, men det vi trenger nå er en mann som går rett inn på laget ved siden av Cesc. De Guzman kan sikkert gjøre det, men tror det er for tidlig. Vet ikke om noen her så OL kampene til Nederland, men de Guzman spilte alle kampene der. Han var god i denne turneringen, men så er OL fotball noe annet enn PL. Jeg har ikke noe imot at denne spillleren kommer, men som sagt, er nok ikke dette vi egentlig ønsker oss.

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg så OL-kampene til Nederland. Der var De Guzman en meget viktig spiller, og en av banens beste de fleste kampene.

 

Men nå har Wenger akkurat avkreftet dette ryktet. I pre-Newcastle intervjuet på Arsenal TV Online gir han et kontant "NEI" i svar på spørsmål angående De Guzman. Altså er det ingen interesse for hollenderen i denne omgang.

Link to comment
Share on other sites

er det noen av dere som har hørt intervjuet med Wenger der han snakker om de Guzman? hva sier han? regner med at han er hemmelighetsfull og sier at han er et stort talent, men vi får vente å se...... The Sun skriver jo idag at vi har 30 mill å kjøpe for, men vi vet jo alle at Wenger ikke er den typen som går avgårde og kjøper 2 spillere til 10-15 mill hver. Frustrerende? ja til tider..... Føler at dette er tidspunktet til å skaffe seg litt bredde og kvalitet i Arsenal-troppen.

 

Edit: ser at debatanten over har skrevet noe om dette.......

Link to comment
Share on other sites

er det noen av dere som har hørt intervjuet med Wenger der han snakker om de Guzman? hva sier han? regner med at han er hemmelighetsfull og sier at han er et stort talent, men vi får vente å se...... The Sun skriver jo idag at vi har 30 mill å kjøpe for, men vi vet jo alle at Wenger ikke er den typen som går avgårde og kjøper 2 spillere til 10-15 mill hver. Frustrerende? ja til tider..... Føler at dette er tidspunktet til å skaffe seg litt bredde og kvalitet i Arsenal-troppen.

 

Edit: ser at debatanten over har skrevet noe om dette.......

 

- "There was reports today, you were interested in Jonathan De Guzman. Is this true?"

- "No"

- "So there is no interest in the dutchman?"

- "No"

Link to comment
Share on other sites

Men nå har Wenger akkurat avkreftet dette ryktet. I pre-Newcastle intervjuet på Arsenal TV Online gir han et kontant "NEI" i svar på spørsmål angående De Guzman. Altså er det ingen interesse for hollenderen i denne omgang.

 

Jeg ville ikke tatt dette for god fisk. Wenger har sagt mye denne sommeren som har vist seg å ikke være sant.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...