Jump to content

Danny Haynes


hermz

Recommended Posts

Arsenal har lagt merke til Ipswichs unggutt Danny Haynes. Og har lyst på ham. (Flere)

Torsdagens Premier League-rykter | Nettavisen

 

Arsenal skal visst være ute etter Danny Haynes. Jeg vet svært lite om han, men jeg vet at han er en engelsk tjueåring som til daglig spiller for Ipswich. Han kan spille midtbane og spiss. Les om han her.

 

Jeg vet ikke helt om det er han vi trenger mest for øyeblikket. Men det er jo selvfølgelig positivt at han er engelsk. Hva mener dere?

Link to comment
Share on other sites

Etter det jeg har fått med meg er han en spennende spiller, som kan spille i flere posisjoner. Det at han kan brukes på begge vinger og spiss gjør han til en perfekt backupspiller fram til han eventuellt kan ta steget til fast førstelagsspiller.

 

Ikke minst er han Engelsk, og det vil komme godt med om den tullete regelen kommer.(Selv om jeg tviler)

Flere engelskmenn i troppen er uansett ikke til å forakte. :P

 

Men er det en angrepsspiller vi har behov for å fylle stallen med? Jeg ser på angriperne våre som den sterkeste delen av stallen vår, og jeg ser heller ikke behovet for å fylle på med en ung spiss.

Hva ville han ha kostet? Er det noen som vet?

 

Ikke minst håper jeg Wenger konsentrerer seg om å skaffe en ny defensiv midtbanespiller med et skikkelig vinnerinstikt, god til å vinne ballen og en enorm løpskapasitet. :D

Link to comment
Share on other sites

Etter det jeg har fått med meg er han en spennende spiller, som kan spille i flere posisjoner. Det at han kan brukes på begge vinger og spiss gjør han til en perfekt backupspiller fram til han eventuellt kan ta steget til fast førstelagsspiller.

 

Ikke minst er han Engelsk, og det vil komme godt med om den tullete regelen kommer.(Selv om jeg tviler)

Flere engelskmenn i troppen er uansett ikke til å forakte. :P

 

Men er det en angrepsspiller vi har behov for å fylle stallen med? Jeg ser på angriperne våre som den sterkeste delen av stallen vår, og jeg ser heller ikke behovet for å fylle på med en ung spiss.

Hva ville han ha kostet? Er det noen som vet?

 

Ikke minst håper jeg Wenger konsentrerer seg om å skaffe en ny defensiv midtbanespiller med et skikkelig vinnerinstikt, god til å vinne ballen og en enorm løpskapasitet. :D

Ikke sikker men tipper 2,5-4 mil pund (25-40 mil kr)

Link to comment
Share on other sites

Etter det jeg har fått med meg er han en spennende spiller, som kan spille i flere posisjoner. Det at han kan brukes på begge vinger og spiss gjør han til en perfekt backupspiller fram til han eventuellt kan ta steget til fast førstelagsspiller.

 

Ikke minst er han Engelsk, og det vil komme godt med om den tullete regelen kommer.(Selv om jeg tviler)

Flere engelskmenn i troppen er uansett ikke til å forakte. :P

 

Men er det en angrepsspiller vi har behov for å fylle stallen med? Jeg ser på angriperne våre som den sterkeste delen av stallen vår, og jeg ser heller ikke behovet for å fylle på med en ung spiss.

Hva ville han ha kostet? Er det noen som vet?

 

Ikke minst håper jeg Wenger konsentrerer seg om å skaffe en ny defensiv midtbanespiller med et skikkelig vinnerinstikt, god til å vinne ballen og en enorm løpskapasitet. :D

Ikke sikker men tipper 2,5-4 mil pund (25-40 mil kr)

 

Det står nederst i artikkelen på youngguns hvis han skal få seg en ny sjef vill det koste han opp til 3 millioner pund.

 

Hadde ikke hatt noe imot det hvis han hadde kommet til klubben. Hadde vært fint og hadde enda en backup på vingene som også kan score mål. Da hadde vi disse på venstre rosicky (som ofte er skada), walcott (som ble favorisert framfor Vela og RvP på onsdag), Vela, RvP og evt. Haynes. Det som hadde vært greit var om RvP ble flytta lengre ned på den lista. Slik at han kan fokusere seg mer om spissjobben hans og holde jeg skadefri.

 

På høyre hadde vi hatt vår nyinnkjøpte franskmann, eboue og en av våre engelskmenn. Hadde ikke gjort noe og hatt enda backup her, plutselig trenger vi en på venstre sia så da spiller Walcott der og Eboue må ned på becken og Nasri har fått en skade så hadde vært fint å hadde hatt en fjerde mann som kunne hoppa inn. Kan egentlig ikke tenke sånn for da kan det fort bli mange problemstillinger, menmen. Kan ikke glemme Randall, men han har ikke overbevist meg at han kan spille 90 min i en PL kamp. Ikke enda...

 

Enten kommer Haynes eller ei, tviler på at han kommer. Men hvis han hadde gjort det hadde det vært helt grei backup og en mann for framtiden. Står på youngguns at han kan by på inteligent avsluttning, den vill jeg gjerne se. Hvis han kommer til Arsenal tror jeg ikke at han kommer i dette overgangsvinduet, men neste sommer eller evt. i januar.

 

Tide vill vise...

(trøtt morgeninnlegg fra meg)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...