Jump to content

2008.07.28 Burgenland XI B


hermz

Recommended Posts

Burgenland XI - Arsenal FC

Sonnenseestadion, Mandag 28 juli, klokken 18.30

 

Dommer:

 

TV Kanaler:

Arsenal TV Online

 

Streams:

Myp2p.eu

Forumets stream-tråd

 

Litt om kampen:

Flere viktige spillere er tilbake når Arsenal i dag spiller sin tredje treningskamp. De to forrige kampene endte med 2-1 og 1-1, nå er spillere som Nasri, Gallas, Senderos og muligens Adebayor med. Om jeg ikke tar helt feil er Burgenland et sammensatt lag av spillere fra forskjellige klubber. Så jevnt kan det fort bli. Mitt tips: 2-0 i favhør Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Burgenland XI - Arsenal FC

Sonnenseestadion, Mandag 28 juli, klokken 17.30

 

Dommer:

 

TV Kanaler:

Arsenal TV Online

 

Streams:

Myp2p.eu

Forumets stream-tråd

 

Litt om kampen:

Flere viktige spillere er tilbake når Arsenal i dag spiller sin tredje treningskamp. De to forrige kampene endte med 2-1 og 1-1, nå er spillere som Nasri, Gallas, Senderos og muligens Adebayor med. Om jeg ikke tar helt feil er Burgenland et sammensatt lag av spillere fra forskjellige klubber. Så jevnt kan det fort bli. Mitt tips: 2-0 i favhør Arsenal.

 

Dette blir gøy! Er det noen mulighet for at vi får se Nordtveit i denne kampen? Kampstart er 17.30 NORSK tid?

Link to comment
Share on other sites

Er ikke kampstart 5:30 PM engelsk tid?

I så fall begynner kampen 18:30 norsk tid.

 

Men uansett, gleder meg til denne kampen!

 

I dag får vi mange spillere tilbake, i tillegg hadde det vært morsomt om vi hadde fått sett Nasri på banen. Tipper en tomålseier til oss :)

Link to comment
Share on other sites

Er ikke kampstart 5:30 PM engelsk tid?

I så fall begynner kampen 18:30 norsk tid.

 

Men uansett, gleder meg til denne kampen!

 

I dag får vi mange spillere tilbake, i tillegg hadde det vært morsomt om vi hadde fått sett Nasri på banen. Tipper en tomålseier til oss :)

 

Kje_simen: Er du fortsatt like fascinert av Hleb? Kanskje på tide å bytte avatar og signatur...

Link to comment
Share on other sites

Er ikke kampstart 5:30 PM engelsk tid?

I så fall begynner kampen 18:30 norsk tid.

 

Men uansett, gleder meg til denne kampen!

 

I dag får vi mange spillere tilbake, i tillegg hadde det vært morsomt om vi hadde fått sett Nasri på banen. Tipper en tomålseier til oss :)

 

Kje_simen: Er du fortsatt like fascinert av Hleb? Kanskje på tide å bytte avatar og signatur...

Jeve..?

Ikke kom med noe så usakelig.. Er ikke alle som er så tvers igjennom rottene att med en gang han forlater klubben, så er han plutselig stemplet som forræder, sviker og en spiller som alle en hver som har hvert tilhenger av Arsenal skal glemme..

 

Er du en ekte Gooner, rakker du ikke ned på en spiller som velger og forlate klubben..

Her kan det være mange grunner, og viss Wenger gir tillatelse til Hleb om att han kan gå.. Så er ikke det noe å kalle ett svik.. Han har fått tillatelse av gamle arbeidsgiver og han har sikkert like mye følelser for den klubben som vi støtter, som alle andre Arsenal fans..

 

Henry valgte og forlate klubben, han har fått legende status.. Etter min mening har Hleb gjort veldig mye godt for klubben vår.. Ikke rakk ned på han.. Spillt nesten hver kamp siden han kom.. Når han spiller, hjelper oss me å vinne kamper, viktige skåringer og assist.. Har han like stor rett som Henry til og gå..

 

Har ikke fulgt mye med i Hleb sagaen, vet ikke om han har kommet med noen usmakelige kommentarer..

Men en ting sier jeg deg..:

 

Once a Gooner, always a Gooner!

 

Ser fram til kampen..

Håper Denilson storspiller..

Håper å få se Vela i aksjon også..

 

Blir forhåpentligvis plankekjøring

 

EDIT: Nasri spiller ikke før Onsdag mot Stuttgart

Link to comment
Share on other sites

Dette blir nesten latterlig. Dæven så dårlige Burgenland er!

 

Alle våre spiller virkelig bra. Almunia har vært prikkfri i dag, 10 av 10 mulige spør du meg.

 

 

Almunia har jo ikke hatt noe å gjøre da :)

 

Men håper på flere mål og Theo i andre omgang

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...