Jump to content

2008.07.28 Burgenland XI B


hermz

Recommended Posts

Dette blir nesten latterlig. Dæven så dårlige Burgenland er!

 

Alle våre spiller virkelig bra. Almunia har vært prikkfri i dag, 10 av 10 mulige spør du meg.

 

Burgenland minner litt om Brann egentlig :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Takk men jeg får ikke til å spille direkte fra mediaplayer :)

 

Plankekjøring. Mye bra men vi møter jo ingen verdig motstander. Stor + til Almunia som har spilt prikkfritt og til tider holdt oss inne i kampen. Han imponerte undertegnede meget da han kun brukte ca 2 minutter på å hente ballen som lå ved cornerflagget. meget bra. Det er det vi kaller hurtig igangsetting.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Og vi er like stabile på dødballer imot... Herregud.

Tank litt over hvilke spillere som er på banen nå da..

Halvparten er sikkert under 20-21 år, kan ikke forvente all verden med stryke på dødballer da...

 

Sant nok. Men det er jo unødvendig å være så ukonsentrerte alikevel da..

Skal det regnes som en treningskamp, må det jo gjøres en innsats. Selv om resultatet er som det er ;)

Link to comment
Share on other sites

Sant nok. Men det er jo unødvendig å være så ukonsentrerte alikevel da..

Skal det regnes som en treningskamp, må det jo gjøres en innsats. Selv om resultatet er som det er ;)

Ja, så klart. Bare påpekte en "viktig" ting vi bør huske på ang. laget som spiller kamper..

Satser på det blir noe helt annet når de "gamle" og rutinerte er tilbake...

Link to comment
Share on other sites

Lansbury er anonym og kommer nok aldri til å slå gjennom.

 

Wilshere derimot, bortsett fra Cesc tror jeg ikke jeg har sett større talent i Arsenal i min tid som gooner. /siden 1985

 

 

Har du sjekka fødselsdatoen til Lansbury?? Har du sett han før? Er vel litt tidlig enda å dra en sluttning om hva som vil skje med Lansbury i fremtiden.....

Link to comment
Share on other sites

Lansbury er anonym og kommer nok aldri til å slå gjennom.

 

Wilshere derimot, bortsett fra Cesc tror jeg ikke jeg har sett større talent i Arsenal i min tid som gooner. /siden 1985

 

 

Har du sjekka fødselsdatoen til Lansbury?? Har du sett han før? Er vel litt tidlig enda å dra en sluttning om hva som vil skje med Lansbury i fremtiden.....

 

Når han er født 18.oktober i 1990 sier det seg selv at han fortsatt kan bli en stor Arsenal spiller :D Ikke fylt 18 engang så tror vi skal gi han litt tid. Wenger ser nok tydeligvis noe i ham og han har mer peiling på talenter enn oss alle tilsammen .. ;)

Link to comment
Share on other sites

Lansbury er anonym og kommer nok aldri til å slå gjennom.

Gode gud, gutten har vært ute med kyssesjuken i et halvt år og i sin tredje omgang etter sykdommen så avblåser du hans Arsenalkarriere. Etter det jeg har hørt er Lansbury ett av de største talentene og jeg tviler på at han hadde vært med til Østerrike om han ikke er god nok.

Link to comment
Share on other sites

Wilshere involvert i 6 av 10 mål idag (putta 2 + 4 assist). Ekstremt spennande talent:D.

 

Ellers imponerer dei aller fleste i denne kampen mot ett lag som eg trudde skulle gi ein del motstand.

 

Pluss til alle egentlig. Ekstra pluss til Ramsey, Bendtner, Vela og Wilshire. Gleder meg til Stuttgart, og litt skikkelig motstad

Link to comment
Share on other sites

Jasså. Almunia har storspillt i dag? Fakket en polball og alt, hva er det forresten? Er det noe ut over det selvsagte? Hvis ikke teller det ikke.

 

Har ikke sett kampen i dag. Er på båtferire. 10-2 høres i beste fall ut som en lett treningsøkt. Hvilket sikkert var intensjonen også. Stuttgart neste, da får vi en bedre pekepinn på hvor landet ligger.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...