Jump to content

Nigel Winterburn


bergkampje

Recommended Posts

Fantastisk person og en legende i forsvaret til Arsenal, ønsker han lykke til ny ny jobb!

Støtter denne. Noe av det mest britiske av det britiske i engelsk fotball. Ga alt og var en del av en forsvarsrekke som er noe av det beste fotballen har sett.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk person og en legende i forsvaret til Arsenal, ønsker han lykke til ny ny jobb!

Støtter denne. Noe av det mest britiske av det britiske i engelsk fotball. Ga alt og var en del av en forsvarsrekke som er noe av det beste fotballen har sett.

 

Hyggelig at han har fått seg en ny jobb. Jeg likte Nutty veldig godt, alltid full innsats. Det jeg imidlertid husker han best for var når han i en kamp mot Bolton (i 95 eller 96) fikk ballen ca fire meter fra åpent mål og klarte å knalle ballen ut til innkast. Det var en kamp vi tapte 1-0, men burde ha vunnet med en ti-tolv mål (det er faktisk ikke spøk). En virkelig merkelig kamp, jeg har aldri før eller senere revet meg mer i håret enn da jeg så den kampen.

 

Lykke til Nigel Winterburn, håper du får suksess i din nye klubb.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

En av mine største favortitter gjennom tidene! Ikke særlig teknisk og fintspillende, men dæven til taklinger, innsats og holdning! Utrolig. One of a kind!

 

Grei oppsummering! En fantastisk spiller som alltid ga jernet. Må vel også nevne at Nutty scorte noen fantastiske mål når han først slo til.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2482940.ece

Winterburn er blitt fristilt fra sin deltidskontrakt med Blackburn.

Sam Allardyce mener han klarer den defensive drillingen selv og trengte da ikke Nigel som defensiv trener.

 

Jeg ønsker Nigel lykke til videre trenerkarieren, kanskje han havner i Arsenal ??

Og så blir det spennede og se om Allardyce får skikk på forsvaret til Blackburn alene ..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2482940.ece

Winterburn er blitt fristilt fra sin deltidskontrakt med Blackburn.

Sam Allardyce mener han klarer den defensive drillingen selv og trengte da ikke Nigel som defensiv trener.

 

Jeg ønsker Nigel lykke til videre trenerkarieren, kanskje han havner i Arsenal ??

Og så blir det spennede og se om Allardyce får skikk på forsvaret til Blackburn alene ..

 

Det var vell noe prat om at Blackburn var ganske så misfornøyde med Nigels jobb. Og at han ikke hadde klart å gjøre det så godt som dem hadde håpet i klubben. Husker ikke hvor jeg leste dette, men det er jo ikke usannsynelig når man ser på hvordan Blackburn har gjort det!

 

Når det kommer til Allerdyce, så er jeg ikke spent på om han får det til. For det gjør han, makan til bauta og fantastisk trener skal du lete lenge etter! Eneste grunnen til at han ikke lyktes i Newcastle var mangel på tillitt og tid, hadde han fått det hadde den klubben vært der Villa er i dag!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...