Jump to content

Falcao fra River Plate på vei?


bergkampje

Recommended Posts

Dette minner meg litt om Henry ut, Eduardo inn saken fra i fjor :P

Skulle nesten ikke forundre meg om Ade går og Wenger velger å hente inn en ukjent ungutt som erstatter igjen.. Men han virker veldig interesant

Link to comment
Share on other sites

Interessant dette ja.Falcao er en spiller jeg virkelig tror kan slå til.Noen som vet om han kan brukes i flere posisjoner enn på topp??

 

Du har sett mye av han eller? hvordan type spiller er han?

 

 

Hvis det er han Falcao som spiller eller spillte i River Plate(?) så er han gjennombruddshissig og plasseringsdyktig.Har sett noen videoer av han og det ser ut som om han er brukbar og avslutte å..La oss si det slik da att Wenger henter sjelden spillere fra Sør-Amerika om han ikke vet hva han gjør(Gilberto Silva) :( Men 80-90 millioner høres mye ut for en såpass ukjennt spiller????

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Å bruke ordene "The Sun" og "seriøst" i samme overskrift burde være forbudt! :)

 

Ikke tro på noe du leser i The Sun, kun værmeldingen. Eneste avis som er værre er News of the World. Der kan du ikke engang stole på "meteorologene".

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

Link to comment
Share on other sites

Å bruke ordene "The Sun" og "seriøst" i samme overskrift burde være forbudt! :)

 

Ikke tro på noe du leser i The Sun, kun værmeldingen. Eneste avis som er værre er News of the World. Der kan du ikke engang stole på "meteorologene".

 

Tror du må ta det med en smule ironi! ;) ;)

 

Falcao er ingen spiller jeg ønsker akkurat nå, selv om han virker spennende håper jeg heller på en ny defensiv midtbane. Men tviler på om det blir noe flere kjøp, kanskje en ukjent unggutt. Så det er ikke helt umulig at det blir han.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Falcao hadde vært et knallkjøp, men nå er det totalt urealistisk at Wenger faktisk kjøper han. Uansett hvis han hadde kjøpt han hadde han vel endt ute på kanten sammen med Bendtner så lenge RvP er frisk :P

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 18 2011, 09:59 PM) 224626[/snapback]

Falcao hadde vært et knallkjøp, men nå er det totalt urealistisk at Wenger faktisk kjøper han. Uansett hvis han hadde kjøpt han hadde han vel endt ute på kanten sammen med Bendtner så lenge RvP er frisk :P

 

Blir ikke mye forbedring så lenge Wenger anser Bendtner som kantspiller nei..hehe.

 

Men jeg tror Falcao bli alt for dyr. Ihvertfall mer enn det Wenger er villig til å betale (med mindre det plutselig blir endring i transferpolicy)

Link to comment
Share on other sites

Liker at det står på en side som Skysports :P Får vi Benzema eller Falcao er vi på rett vei. To klassespisser, og begge ville forsterket oss mye. Jeg holder en knapp på Falcao! Men er like fornøyd uansett om vi får en av de.

Link to comment
Share on other sites

Falcao hadde vært så vidunderlig bra! For tiden en av verdens mest komplette spiss. Scorer med begge bein og hodet. Farlig i boksen og en bakromstrussel. Om Porto er villige til å selge, så bør Wenger gjøre et forsøk. :P

Link to comment
Share on other sites

Falcao hadde vært så vidunderlig bra! For tiden en av verdens mest komplette spiss. Scorer med begge bein og hodet. Farlig i boksen og en bakromstrussel. Om Porto er villige til å selge, så bør Wenger gjøre et forsøk. :P

Alle klubber er jo til en viss grad villig til å selge hvem som helst, så spørsmålet blir vel heller om Wenger er villig til å åpne sparegrisen ;)

Link to comment
Share on other sites

Eh, 300 millioner? Usannsynligt! Wenger kommer Aldri til å punge ut £30M for Falcao, selv om han vet at dette er en enestående spiss. Håper Wenger går fuckin' mental på overgangsmarkedet for EN gangs skyld.

Og dessuten så er det forsvaret vi skal og bør styrke først og fremst, en stopper og en VB må inn. Men vi trenger også en angrepsspiller som er effektiv!

 

Jeg tror Daily Mail skrev at Arsenal og Tottenham hadde et two horse race på å få tak i Falcao, bare synd at Tottenham faktisk har større sjanse på å kapre han, enn vi. På grunn av Redknapp ikke er redd for å bruke penger på gode spillere. Men det som kan spille en Meget stor rolle, er at Spurs ikke skal spille Champions League :P

Link to comment
Share on other sites

Porto har alltid mista de beste spilleren sine etter de har vinni ligan og npk en gang Europa Cup tittel.

 

Mange Uefa Cuper og Euroliga cuper har Porto vinni nå, begyner å bli mange :P

 

Arsenal har en fordel at de kan ha en sjangse til spille CL kvalikk noe ikke Tottenham kan ;)

 

 

 

 

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...?artid=10086307

Link to comment
Share on other sites

Usikker på om Falcao er rette spilleren for oss så lenge Wenger spiller med en spiss. Skal Falcao inn så er man helt avhengig av å spille med RvP eller Arshavin i rommet bak ellers er det fullstendig bortkastet. En annen ting er at vi trenger å få opp kvaliteten på innleggene. Falcao er utrolig dyktig å finne seg plass i boksen, men da må innleggene være presise. Jeg tror Benzema er et bedre valg da han har litt flere strenger å spille på. Benzema har også bedre "pedigree".

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...