Jump to content

2005.04.16 Blackburn N


Sindre

Recommended Posts

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply
Alright!!!!! :(

 

Kanskje det er duket for en finale mellom oss og Fergusons menn?!?!

Tenk hvor JÆVLI DEILIG det hadde vært å slått dem på Millenium!!!!!!!!

3223[/snapback]

 

og tenk hvor ufattelig grusomt det ville vært å tape for dem...!

tror jeg må be fastlegen min om å sedateres før den kampen der.

Link to comment
Share on other sites

Alright!!!!! ;)

 

Kanskje det er duket for en finale mellom oss og Fergusons menn?!?!

Tenk hvor JÆVLI DEILIG det hadde vært å slått dem på Millenium!!!!!!!!

3223[/snapback]

 

og tenk hvor ufattelig grusomt det ville vært å tape for dem...!

tror jeg må be fastlegen min om å sedateres før den kampen der.

3225[/snapback]

 

 

Så sant så sant! :(

 

Det er ikke langt mellom himmel og helvete!

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

bra trekning, men for å vinne må vi møte alle som er i stand til å vinne FAcupen. Jeg tror vi møter Nexcastle i finalen.Man U vinner ikke noe i år. Med det hadde vært artig og spilt mot dem i finalen :(

Link to comment
Share on other sites

Hvordan vil det være med billetter til denne kampen?

 

Vil supporterklubben kunne skaffe fra Arsenal?

 

Jeg har en god kamerat som er Blackburnfan, og flybilletter til den helgen er ikke så hakkendes fryktelig pris på, så jeg er *meget* interessert i å reise bort!

 

Evt dersom noen har medlemskap i Arsenal/sesongbillett/silvermember/forespørsel om å kjøpe billett så send meg gjerne en melding. (Ikke interessert i noe svartebørs-budkrig).

 

Mailadressen min er bElow_me@spray.no

Link to comment
Share on other sites

Dette var en bra trekning for vår del, og bør gjøre det mulig med en 4. finale på 5 sesonger. Når det gjelder finalen, så foretrekker jeg absolutt Newcastle. En finale mot United hadde nok vært en publikums-suksess, men tanken på å tape mot dem, gjør det vondt innvendig.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan vil det være med billetter til denne kampen?

 

Vil supporterklubben kunne skaffe fra Arsenal?

 

Jeg har en god kamerat som er Blackburnfan, og flybilletter til den helgen er ikke så hakkendes fryktelig pris på, så jeg er *meget* interessert i å reise bort!

 

Evt dersom noen har medlemskap i Arsenal/sesongbillett/silvermember/forespørsel om å kjøpe billett så send meg gjerne en melding. (Ikke interessert i noe svartebørs-budkrig).

 

Mailadressen min er bElow_me@spray.no

3235[/snapback]

 

millennium stadion tar 74 000 tilskuere og blackburn er ikke veldig attraktiv som motstander, så tror ikke det blir vanskelig å få billetter her.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Gamsten senker oss med hat-trick og får trippelsider i norske aviser neste dag. Det hele blir fulgt opp med hjemme-hos-reportasjer der de fire nye Ferrariene og kompisen Bob Ronny fra hjembygda blir vist fram.

Oppfølgingen i landskampen mot Sudan blir imidlertid ikke like bra. Der er det for varmt.

Link to comment
Share on other sites

Gamsten senker oss med hat-trick og får trippelsider i norske aviser neste dag. Det hele blir fulgt opp med hjemme-hos-reportasjer der de fire nye Ferrariene og kompisen Bob Ronny fra hjembygda blir vist fram.

5604[/snapback]

 

Da hadde det kommet ut ekstranummer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...