Sindre Posted March 14, 2005 Report Share Posted March 14, 2005 ...Blackburn i semien! Herlig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted March 14, 2005 Report Share Posted March 14, 2005 Alright!!!!! Kanskje det er duket for en finale mellom oss og Fergusons menn?!?! Tenk hvor JÆVLI DEILIG det hadde vært å slått dem på Millenium!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eivind Posted March 14, 2005 Report Share Posted March 14, 2005 Alright!!!!! Kanskje det er duket for en finale mellom oss og Fergusons menn?!?! Tenk hvor JÆVLI DEILIG det hadde vært å slått dem på Millenium!!!!!!!! 3223[/snapback] og tenk hvor ufattelig grusomt det ville vært å tape for dem...! tror jeg må be fastlegen min om å sedateres før den kampen der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted March 14, 2005 Report Share Posted March 14, 2005 Grei trekning. Alle odds tilsier en reprise av 79 finalen..... helst med samme resultat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted March 14, 2005 Report Share Posted March 14, 2005 Alright!!!!! Kanskje det er duket for en finale mellom oss og Fergusons menn?!?! Tenk hvor JÆVLI DEILIG det hadde vært å slått dem på Millenium!!!!!!!! 3223[/snapback] og tenk hvor ufattelig grusomt det ville vært å tape for dem...! tror jeg må be fastlegen min om å sedateres før den kampen der. 3225[/snapback] Så sant så sant! Det er ikke langt mellom himmel og helvete! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ric_IMITOP.COM Posted March 14, 2005 Report Share Posted March 14, 2005 bra trekning, men for å vinne må vi møte alle som er i stand til å vinne FAcupen. Jeg tror vi møter Nexcastle i finalen.Man U vinner ikke noe i år. Med det hadde vært artig og spilt mot dem i finalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonymontana Posted March 14, 2005 Report Share Posted March 14, 2005 Skal sei nøgd med den den trekninga. Hadde vore gøy og fått knust United i finalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
7CHP Posted March 14, 2005 Report Share Posted March 14, 2005 Hvordan vil det være med billetter til denne kampen? Vil supporterklubben kunne skaffe fra Arsenal? Jeg har en god kamerat som er Blackburnfan, og flybilletter til den helgen er ikke så hakkendes fryktelig pris på, så jeg er *meget* interessert i å reise bort! Evt dersom noen har medlemskap i Arsenal/sesongbillett/silvermember/forespørsel om å kjøpe billett så send meg gjerne en melding. (Ikke interessert i noe svartebørs-budkrig). Mailadressen min er bElow_me@spray.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted March 14, 2005 Report Share Posted March 14, 2005 Dette var en bra trekning for vår del, og bør gjøre det mulig med en 4. finale på 5 sesonger. Når det gjelder finalen, så foretrekker jeg absolutt Newcastle. En finale mot United hadde nok vært en publikums-suksess, men tanken på å tape mot dem, gjør det vondt innvendig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eivind Posted March 14, 2005 Report Share Posted March 14, 2005 Hvordan vil det være med billetter til denne kampen? Vil supporterklubben kunne skaffe fra Arsenal? Jeg har en god kamerat som er Blackburnfan, og flybilletter til den helgen er ikke så hakkendes fryktelig pris på, så jeg er *meget* interessert i å reise bort! Evt dersom noen har medlemskap i Arsenal/sesongbillett/silvermember/forespørsel om å kjøpe billett så send meg gjerne en melding. (Ikke interessert i noe svartebørs-budkrig). Mailadressen min er bElow_me@spray.no 3235[/snapback] millennium stadion tar 74 000 tilskuere og blackburn er ikke veldig attraktiv som motstander, så tror ikke det blir vanskelig å få billetter her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haraldac Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 diskuter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 Dette blir 3-0 til Gunners Henry scorer 2, Reyes 1 laget blir vel synlig mot slutten av uka! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thierry Henry Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 3-0. Ljungberg,Henry,Pires Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 Satser på fullt lag til denne kampen. Dermed blir det seier til Arsenal. 2-0 til The Gunners! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cesc15 Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 Blir 4-1 HENRY 1-0 REYES 2-0 PEDERSEN-2-1 FABREGAS 3-1 PIRES 4-1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toggen Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 Gamsten senker oss med hat-trick og får trippelsider i norske aviser neste dag. Det hele blir fulgt opp med hjemme-hos-reportasjer der de fire nye Ferrariene og kompisen Bob Ronny fra hjembygda blir vist fram. Oppfølgingen i landskampen mot Sudan blir imidlertid ikke like bra. Der er det for varmt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 4-2 til Arsenal. 0-1 Gamst Pedersen 1-1 Henry 2-1 Cole 2-2 Gamst Pedersen 3-2 Henry 4-4 Bergkamp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 Hvilken kanal går den på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pires Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 Hvilken kanal går den på? 5626[/snapback] Kampen går på tv3.. 13.10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haraldac Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 Hvilken kanal går den på? 5626[/snapback] Kampen går på tv3.. 13.10 5633[/snapback] yess det blir gøyyyyy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 Hvilken kanal går den på? 5626[/snapback] Kampen går på tv3.. 13.10 5633[/snapback] yess det blir gøyyyyy 5635[/snapback] Blir også vist på Viasat sport1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 hælvette faen! Her går det en Arsenalkamp på tv3, også får ikke jeg mulighet til å se den!!!! Skal på sånn konfirmasjons drit klokka 11-1500... faen ass!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
7CHP Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 Denne kampen skal jeg se LIVE!!! --- Ashburton Grove is going to be our new home. --- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jensemann Posted April 11, 2005 Report Share Posted April 11, 2005 I og med at Jens nekter å slippe inn flere mål i år, må det vel bli både finale og pokal til slutt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted April 11, 2005 Report Share Posted April 11, 2005 Gamsten senker oss med hat-trick og får trippelsider i norske aviser neste dag. Det hele blir fulgt opp med hjemme-hos-reportasjer der de fire nye Ferrariene og kompisen Bob Ronny fra hjembygda blir vist fram.5604[/snapback] Da hadde det kommet ut ekstranummer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.