Jump to content

2005.04.16 Blackburn N


Sindre

Recommended Posts

Denne kampen skal jeg se LIVE!!!

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

5647[/snapback]

 

Jeg tror vi vinner 3-2 :huh:

 

Blackburn 1-0 av Gamst'n på ca. 5 min.

Og så er det vår tur, 2 mål til oss innen de 25 neste minuttene ;D

Og de kommer av Først Bergkamp og så Henry.

Så begynner spenninga... det er blitt ca. 70 min. og Blackburn scorer med han der med den støgge bakoversveisen.... Dickov eller hva han heter :(

Men det ser ut som arsenal har hele overtaket mot slutten også, på 81 min, scorer Pires vinner-målet! :P :D ;D

 

Bare tipper da.. :P

 

Men som jeg leser, at Henry ikke skal spille så blir det Reyes som ordner den biffen med målet til arsenal som Henry egentlig skulle satt.... :P

 

 

Det blir ingen lett kamp...!

 

__________________________________________________________________________

 

 

Men at Ashburton Grove blir vårt nye hjem er tull!

 

Emirates Stadium blir vårt nye hjem!

 

___________________________________________________________________________

 

 

Arsenal 1 time, arsenal 4 ever....

 

 

-"Det beste forsvar er angrep"

(Dennis Bergkamp)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply
Blir starks betenkt når Henry ikke er spilleklar. Bergkamp og Reyes framme kan høre vel "pysete" ut. Men får inderlig håpe at det funker....hadde vært veldig flott om Reyes hadde slått til, og kanskje fortsatt i Arsenal-trøya også etter denne sesongen.

 

Blackburn har vist god form, og med den elendige forestillingen Arsenal viste mot Boro....ja dette blir en grøsser............

6005[/snapback]

 

Jeg husker i fjor når de to spilte sammen i FA cupen mot chelsea og det var ikke pysete :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Kimter

Nå nærme det seg kampen og det kribler litt i magen. Har ikke noen god følelse egentlig, men håpe at vi kan få brukt den store banen i Cardiff til vår fordel. Er veldig redd for at en nordmann skal få en stor kamp idag, men vi får håpe at det ikke slår til. På papiret er det vel ikke noe å diskutere, men med Henry ute er Arsenal noe helt annet. For håpe Reyes og Bergkamp kan finne hverandre og få en fin kamp.

Laget ser vel ut til å bli slik:

 

Lehmann

Lauren-Toure-Senderos-Cole

Ljungberg-Gilberto-Vieira-Pires

Bergkamp-Reyes

 

Benken:

Taylor-Eboue-v persie-Campbell-Fabregas

 

Håpe det blir 2-0 med mål av Reyes og Ljungberg.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Jevnspilt så langt på Millennium.

 

Vi har ballen mye, men sliter med å komme til sjanser. Blackburn følger oss overalt.

 

Lehmann har virket meget god så langt, det samme med Senderos: Flink til å bryte forover, gode pasninger og brukbar fart.

 

Men vi må sjerpe oss :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Kimter

Bra siste 15 min, menne håper Reyes og Pires kan løfte seg litt i andre omgang. Fint å se at vi har en stopper som tar en sånn finte i motstaderen`s boks. Håper det gir Toure den selvtilliten han treger. Også flott å se at Senderos gjør en sånn flott jobb. VI må bare male på videre og være tette bakover så går dette veien

 

HEIA ARSENAL

Link to comment
Share on other sites

Guest gunner13

WÆÆÆOOWWW eg elsk arsenal. :(

Den siste av han Van Persie dn va så nice :P

Det va førtjent men Blackburn va litt me i slutten men ingen slår ARSENAL :D :huh:

Link to comment
Share on other sites

All min sympati for Blackburn er borte! Makan til stygtspillende drittlag!!!  :P

 

Hurra for finale!!! Håper det blir Newcastle i morra...

6027[/snapback]

 

 

ja helt enig og Steve Dunn bare lot de spille slik uten å gi dem gule kort. :huh:

 

Men takk RVP for noen flotte scoringer og for å plante den spikeren langt ned i kista :(

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Så stolt, så stolt, så inni helvete STOLT!!!!!!!!!!!!!

Dette var balsam for kropp og sjel.

Vi startet nølende og usikkert men spilte oss utrolig opp etterhvert.

Jeg føler at det er mange, ja jævlig mange, som har en god del å beklage her inne på forumet nå.

For det første, Jens Lehmann, nå bør samtlige som er glad i arsenal gi den mannen den rosen han fortjener.

Prikkfri kamp igjen og igjen og igjen.

For det andre, Patrick Vieira, slutt øyeblikkelig å prate om at han ikke er arsenal trough and trough. Captain Fantastic ble som ventet en gigant igjen når han fikk Gilberto ved sin side.

Kampens desidert beste spiller, uten sammenligning forøvrig.

For det tredje, Robin Van Persie, er det flere som vil slakte ham og sende ham hjem igjen???

Jeg forlanger at den gutten fra i dag av overtar plassen til Dennis.

Robin Van Persie og Thierry Henry er et spiss-par som kommer til å bli sinnssykt i mange år fremover.

Bring on scumchester!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Glimrende, rett og slett fornøyelig å slå et så destruktivt lag så til de grader ned i støvlene. Og Robin han kan jo virkelig, jo! :P

 

Paddy var god, forsvaret var stødig, Jens var stødig, skitt au; hele laget var stødig!!! :huh:

 

Blackburn derimot; kom dere til helsikke tilbake til bomullsbingene og slagghaugene. Utrolig mye drittspill. Gud bedre det er godt Dickov forsvant fra Highbury! Men som alltid; class always tell! :( :D ;D

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er det ikke tvil om. Tre av våre mest kritiserte spillere, Lehmann, Vieira og Van Persie, ga skikkelig svar på tiltale i dag alle sammen! OG hva vil vi vel mer enn at alle spillerne våre skal være gode? :huh:

 

Synes også Reyes virket veldig frisk i dag, og forsvaret gjør en stort sett veldig bra jobb mot en umulig spiller som Dickov. Men jeg slenger meg også på den, at dommeren lot altfor mye grisespill passere, og dersom dommeren hadde lagt seg på en fornuftig linje, så hadde vi nok klart detta her enda litt lettere mistenker jeg. Men men, vi er i finalen!! :P

Link to comment
Share on other sites

Guest erling

meget bra 2 omgang, Vieira var meget god, RVP beviser at han er noe å ta vare på, kan man si :P, Samtidig var det morro å se den såkalte kjeksen, der har det blitt mye vekttrening i det siste, får bare håpe han holder seg skadefri.

 

Nå er det bare å vente på ODDRANE fortsetter festen:D :huh:

Link to comment
Share on other sites

Herlig. Herlig. Herlig.

 

Intet meir å sei. Nesten samtlige, unntatt dei som sleit med skader, viser i dag at det er en spirit i laget. Her SKULLE det vinnast, koste ka det koste vil..

 

Og i sentrum: vår kaptein! Såg det alerede når han låg nede ganske tidlig, måten han snakka til spelarane på, mens dei stod rundt han. Ingen skal kome å sei han ikkje har lederegenskaper.

 

Van Persie er god i dag, dei 8 minutta han spelte. Bærer bud om ka han KAN bli, ikkje ka han er. Har nok en lang vei å gå til å stabilisere seg på et høgt nivå.

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es

Kjempestolt av laget idag! Vi holder igjen nullen med Senderos....Van Persie viste noe av det han kan. Har stor tro på hollenderen. Godt å se Ali tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Jess.....da er vi videre, det vil si vi skal spille finalen i FA-cup'n :P

 

Å vinne 3 - 0 mot det laget nå er helt fantastisk :P det er så mye vi slo dem med i august, da laget virkelig var i form. Dette er gode tegn, viser bare at laget er sikkelig i form, og det er jo herlig å se/vite ;D

 

Van Persie begynner virkelig å få mer og mer plass i mitt hjertet<3 :P Det var såååååååå herlig å se han putte de to scoringene på 3min. :P

 

Nei jeg er superfornøyd jeg :D kan ikke slutte å smiiiile ;D

 

Men må si at dette var en feig dommer, så stygt som Blackburn skulle det ihvertfall ha vært flere kort. :(

 

Men men....det viktigste er at ingen av spillerne pådro seg noen stor skader, og at vi skal knuse man u / newcastle i finalen. :huh:

 

Håper egentelig at det blir Man u, har veldig lyst på revansje for 4 - 2 tapet :D

 

Og VIERRA VAR JO HEEELT KONGE IDAG....Suuupert....herlig å se.

Link to comment
Share on other sites

Guest stianarn

Dette er en fantastisk dag!!

 

Så deilig å se at det eneste laget som var der for å spille fotball kom igjennom, og med stil!!!

 

Gleder meg til 21. mai!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...