Jump to content

2005.04.16 Blackburn N


Sindre

Recommended Posts

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Ingen må innbille seg at dette blir enkelt. Det blir tett og jevnt.....og fysisk tøfft. Cup er cup, en floskel - javel, men likefullt en sannhet. Det er utrolig hva 90 minutter mobilisering kan gjøre for å viske ut normale styrkeforhold. Til slutt vinner vel laget med de beste ferdighetene, kanskje.....!! Noen selvfølge er det langt i fra! Vi har en langt tøffere motstander enn hva United har. Blackburn har en guts Newcastle ikke er i nærheten av.

Link to comment
Share on other sites

Ja, Blackburn er tøffe dei, og vi har slitt mot dei før.

Trur likevel at mobilisering vil jevne seg ut i denne kampen. Vi er nok hypermotiverte. Dette er vår største sjanse til å vinne noke denne sesongen. Trur faktisk vi tar dette på våre overlegne ferdigheter, sjølv om det kan ta tid før (første) målet kjem.

Link to comment
Share on other sites

2-0 vinner vi, men med flaks. Pires scorer 1-0 rett før pause, Blackburn presser, vi er heldige, Reyes kommer inn å setter inn 2 på kontring etter nydelig samspill med Henry i det 72 minutt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Blir spennande å sjå kven Wenger plukker ut til å spele i midtforsvaret.

5749[/snapback]

Ja det blir det. Håper virkelig Wenger lar Senderos fortsette, også håper jeg på Toure eller Sol ved siden av han.

 

Gleder meg som en unge til å se Arsenal på TV igjen. Sist var 7.desember i fjor :)

 

Joda ser fram til lørdag....

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Jeg er sikker på at vi vinner denne kampen. Blackburn er et veldig psykisk og fysisk tøft lag. Men hvis spillerne holder konsentrasjonen oppe og spiller ordentlig fotball, sånn fotball som vi lliker å se Arsenal spille. Den vakre fotballen disse gutta vet at de kan få til og skal få til....så knuser vi blackburn.

 

Jeg tror vi vinner 5 - 1

 

Henry 1 - 0

Reyes 2 - 0

Dickov 2-1

Pires 3 - 1

Henry 4 - 1

Gilberto 5 - 1( ;D ...hadde vært herlig det)'

Hvis ikke så putter Henry en til :D

 

Både gleder meg og gruer meg til denne kampen. Men er veeeeldig sikker på at gutta går seierende ut av dette :)

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen :lol: Også får alle kose seg med kampen på lørdag :D

Link to comment
Share on other sites

Hans største styrke er vel ikke i lufta, men han har hatt non farlige headinger!

5844[/snapback]

 

 

Han er MYE bedre enn mange tror i lufta og har vunnet mange dueller over bakken.

Link to comment
Share on other sites

Dette kommer til å bli en jevn og spennende kamp som kan gå begge veier. Tror det fort "bare" kan bli 2-1 til oss, med Henry og Freddy som målscorere. Tror enten G-P eller en av spissene deres putter. Uansett så skal dette være avansement for oss, hvis vi skal komme oss fra sesongen med æren i behold, iallefall slik jeg ser det!

Link to comment
Share on other sites

Tror også dette blir en knallhard kamp.

Vi vinner 2-0 hvis ikke Alumunia skal stå i cupkamper da.

Ser ikke noen grunn til å hive Sol innpå, men gjør han det

håper jeg det er Kolo han vraker evt. setter på backplass.

 

Lehmann

 

Lauren/Toure Senderos Toure Cole

 

 

Ljungberg Gilberto Vieira Reyes

 

DB Henry

 

Scoreer: Ljungberg og Vieira :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Rufsen

Laget:

 

Lehmann

 

Lauren Senderos Campell Cole

 

Ljungberg Vieira Gilberto Reyes

 

Henry Bergkamp

 

 

res: Almunia, Toure, Pires, Fabregas, Aliadiere

 

Jeg ønsker meg Reyes på venstrekant i tiden fremover. Jeg synes han er en naturlig arvtaker for Pires og venstrekanten. Til sommeren kjøper Wenger en klassespiss som kan ta over for Bergkamp. Bergkamp bør få spille resten av sesongen for Arsenal og få en ny ettårskontrakt. Ellers ønsker jeg meg Senderos som permanent midtstopper ved siden av Campell. Håper gutten får spille resten av sesongen.

 

Jeg satser på 2-0 til Arsenal i denne kampen (Henry 2)

Link to comment
Share on other sites

Henry er UTE av Blackburnkampen.

 

Henry skadet

 

Kan også vare i fleire uker, kanskje enda lenger om vi er riktig uheldige. Et hardt slag, han var i flyten no. No blir det spennande å sjå ken som er på topp i måra også..'

 

Campbell står for øvrig også over.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Ja, leste nettopp at Henry er ute imorra :D , og at Campbell heller ikke er klar. Dette var skikkelig kjedelig!!! :(

 

Henry kan være ute mot Chelsea også. Akkurat nå som var skikkelig i slaget, og nå som det er tre viktige kamper på rad: [blackburn, Chelsea og Tottenham] :o ;) ;)

 

Får vel håpe at det går bra imorra, og at han er tilbake til Chelsea kampen og putter inn 3 stk. : :D ;)

 

Men kos dere med kampen imorra da alle sammen :P Også får vi håpe at neste gang vi prater om denne kampen [etter selve kampen altså] Så sier vi alle BARE masse positivt fordi vi er videre til FINALE. B) :)

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Henry spiller sjelden fa-cup-kamper, unntatt finalen.

Reyes, Aliadiere, Van Persie og evt Bergkamp ordner den biten.

At Sol er ute, bekymrer meg også lite, da jeg ser på kombinasjonen Sol/Senderos som lite ønskelig per i dag.

Dette pga den tidligere omtalte BALANSEN i forsvaret vårt.

Senderos har utviklet seg til å bli en habil midtstopper i løpet av sesongen, men han utfyller ikke akkurat Sol.

Kolo derimot har fått selvtilliten tilbake i det siste, og da vet vi alle hva han står for.

Fantastisk hurtighet og guts så lenge han spiller sammen med noen som styrer linja der bak.

Det gjør faktisk Sendreos meget bra for tiden.

To dirigenter der bak, er ikke nødvendigvis noen suksess.

Jeg tror faktisk Kolo er en viktig brikke i vårt forsvar i disse dager.

Samtidig spiller også Senderos og Sol på den samme venstre midtstopperplassen.

For dere som har spilt fotball på denne plassen, vet dere at dette heller ikke er problemfritt

å snu om på.

Lehmann

Lauren-Kolo-Senderos-Ash

Ljungberg-Gilberto-Vieira-Pires

Bergkamp??, evt Van Persie-Reyes

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...