Jump to content

2005.04.16 Blackburn N


Sindre

Recommended Posts

Guest Van Persie

Faktisk sjelden jeg har sett Lehmann så god som han var i dag :P.

Kjapp langs bakken, tøff i lufta og gode utspill.

 

Vieira var også solid i dag. Beviste at han er en av verdens beste midtbanespillere.

 

Og Senderos, hva skal man si? Han er fantastisk kort sagt.

 

Synes Reyes virket pigg i dag også. Synd at han ikke puttet i første omgang, han hadde virkelig fortjent et mål i dag.

 

Bergkamp skuffet meg noe i dag, men han hadde en del pasninger som kunne resultert i mål.

 

En meget stolt Gooner!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply
Er det noen som i farten husker om det var Aliadiere som tok ned ballen på brystet og spilte frem Pires før Robins andre mål? Det var meget bra gjort.

6046[/snapback]

 

Det var nok Ali ja :P Var vel første og eneste gang han var borti ballen også omtrent! Men la dere merke til hvor kraftig han har blitt?? Det er ikke lenger lille, spinkle Jeremie asså!

Link to comment
Share on other sites

Håper Manure kommer til finalen, ingeting hadde vært større enn en kopi av 79-finalen!

6050[/snapback]

 

NEI!!! For da dauer jeg av hjerteinfarkt! :P

6053[/snapback]

Det tviler jeg på, regner med at du har 1 tonn med valium på lur :D

Link to comment
Share on other sites

Ein seier for fotballen at eit stygt-spelande lag som Blakcburn tapte. Og det var deilig!

 

Paddy var klasse, fantastisk innhopp av van Persie. Jens var også god idag. Kan egentlig ikkje sette fingeren på nokon som var dårlige.

 

...bring on United!!

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Blir starks betenkt når Henry ikke er spilleklar. Bergkamp og Reyes framme kan høre vel "pysete" ut. Men får inderlig håpe at det funker....hadde vært veldig flott om Reyes hadde slått til, og kanskje fortsatt i Arsenal-trøya også etter denne sesongen.

 

Blackburn har vist god form, og med den elendige forestillingen Arsenal viste mot Boro....ja dette blir en grøsser............

6005[/snapback]

 

 

Som sagt Oscar, vi slipper simpelthen ikke inn mål lenger, og da må vel pokalen havne på Highbury da????

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es

Håper Manure kommer til finalen, ingeting hadde vært større enn en kopi av 79-finalen!

6050[/snapback]

 

NEI!!! For da dauer jeg av hjerteinfarkt! :P

6053[/snapback]

 

fins det bedre måte å dø på? :D dø skal vi allikevell en gang

Link to comment
Share on other sites

Veldig bra kamp etter litt dårlig spill i begynnelsen. Veldig bra av Van Persie som putter 2 mål i en semifinale. Bra spilt av Paddy!

 

Jeg i motsetning til Mee and Bertie vil ikke ha Man Utd i finalen. Det er så "riski" og for skummelt. Jo lenger ned Utd er på lista jo bedre.

 

Jeg tror vi vinne heile greia uansett da :P

Link to comment
Share on other sites

Fikk dessverre ikke sett kampen direkte, og opptak blir ikke helt det samme når man vet resultatet....

van Persie's scoringer var fantastiske!

At Savage er en cunt, er noe vi alle vet. Todd er nå inne på samme liste. Hughes har virkelig fått innflytelse på Blackburns spill! Tipper Brian McLair snart blir hans assistent. For en gjeng!

Link to comment
Share on other sites

Guest Larsilios

Helt konge!

Regner med at det blir United i finalen. Blir en drømmefinale på alle måter.

Men vi vet innerst inne hvem som vinner..

 

Ja Arsenal!!!

Link to comment
Share on other sites

Fikk dessverre ikke sett kampen direkte, og opptak blir ikke helt det samme når man vet resultatet....

van Persie's scoringer var fantastiske!

At Savage er en cunt, er noe vi alle vet. Todd er nå inne på samme liste. Hughes har virkelig fått innflytelse på Blackburns spill! Tipper Brian McLair snart blir hans assistent. For en gjeng!

6090[/snapback]

 

 

Måtte og se kampen i opptak.... :P

 

Jeg fikk vite resultatet før kampen også... :o

 

Men når det var 86 min bare med 1-0 så begynte jeg å lure på om det bare var tull med 3-0

:P :( ;D ;) :P

 

Men de måla da...! :D

 

WoooooW....! :D

 

 

____________________________________________________________________________

 

 

Arsenal 4 ever!

 

OH, OH, OH TO BE, OH TO BE A GOONER

 

 

-"Han er verdens beste spiller, han er en komplett spiss"

(Ronaldinho om Henry)

 

-"Robin er en av de beste ung-guttene i Europa"

(Wenger)

 

-"Det beste forsvar er angrep"

(Dennis Begkamp)

Link to comment
Share on other sites

Veldig bra kamp etter litt dårlig spill i begynnelsen. Veldig bra av Van Persie som putter 2 mål i en semifinale. Bra spilt av Paddy!

 

Jeg i motsetning til Mee and Bertie vil ikke ha Man Utd i finalen. Det er så "riski" og for skummelt. Jo lenger ned Utd er på lista jo bedre.

 

Jeg tror vi vinne heile greia uansett da ;)

6087[/snapback]

 

 

ENIG! :angry:

 

DET ER ALTFOR SKUMMELT.... :(

 

OG MOT MAN'SHIT UNIT'HEAD SÅ PLEIER VI Å TAPE NÅ FOR TIDA! :( :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest gunner13

Skysports:

Arsenal boss Arsene Wenger accused of Blackburn of targeting Patrick Vieira during the FA Cup semi-final clash in Cardiff.

 

Wenger said: "I feel Blackburn decided to stop us from playing, sometimes at any cost and a bit over the edge of the rules.

"Patrick was especially targeted in the first half and I was a bit concerned about him.

"Slowly the referee took control but Steve Dunn let them do a bit too much at the start and took control a bit late.

"I don't know if they wanted to intimidate us. Word has gone through England that you have to kick Arsenal but I feel they decided to stop us from playing."

 

Les mer på: www.planetfootball.com

 

Er det slik at Patrick Vieira og de andre arsenal spillerne får litt mye "bank" av de andre :angry:

Link to comment
Share on other sites

Bra gjennomført !

Viera va virkelig stor denne kampen, og sinnsykt bra innhopp av RVP !!!

Synes hele laget gjorde en solid jobb, og for en stopper Senderos er !!

MEN blackburn kan dra til HELVETE !!!!! faen for ett stygt lag, var redd Viera skulle klikke , hadde skjønt han veldig godt hvis han hadde.

Håper laget møter en skjebne verre enn.......ja....

Link to comment
Share on other sites

En god kamp av Arsenal. Det beste med hele greia var at de unge spillerne fortsatte å fokusere på sitt eget spill istedenfor å la seg bringe ut av fatning av den brutale taktikken til Blackburn. Det så nesten ut som de (Blackburn altså! ;) ) hadde lært av ManU. Det er synd ikke dommerne tar mer tak i lag som bevisst spiller rått for å kompensere for mangel på egne ferdigheter. Dette er faktisk et større problem enn filming, fordi det bidrar til å dramatisk øke risikoen for skader.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...