Jump to content

2008.04.19 Reading H


Mr Chapman

Hvem vinner?  

52 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Arsenal FC - Reading

Premier League League

Fra Emirates, Kl. 13:45 Norsk tid

 

Litt om kampen:

Arsenal er nå ute av tittelkampen og har kun æren å spille for, Reading kjemper for å unngå nedrykk, er det en sjanse for et eller tre bortepoeng her? Statistikkene sier nei, 8 kamper mellom disse lagene, alle har endt i Arsenal-triumfer. Men Arsenal sliter med skader og større mirakler har skjedd før. Samtidig må man huske på at The Gunners virkelig er ute etter å heve seg etter de skuffende resultatene de siste ukene, og Reading får det mest sannsynlig veldig tøft i Nord-London.

 

Tabellplasseringer:

3. Arsenal (71p)

16. Reading (32p)

 

Dommer:

Peter Walton

 

Siste seks kamper for lagene:

Arsenal: T S U U T T

Reading: S T S U T T

 

INFO FRA ARSENAL'S HJEMMESIDE

 

 

Offisielle hjemmesider:

http://www.arsenal.com/

http://www.readingfc.premiumtv.co.uk/

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Håper på dette laget:

 

----------Lehmann-----------

Eboue-Toure-Djorou-Traore

Walcott-Diaby-Fabregas-Hleb

-------RvP---Bendtner------

 

Sub: Fabianski, Gallas, Clichy, Gilberto, Adebayor

 

 

Nå kommer det til å løsne, og det så veldig også. Ikke noe press, bare masse unge fotballspillere som er sugene på spille fin fotball :P Håper vertfall det går slik:)

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper også på at vi får se mange unge og sugne småunger som virkelig vil spille fotball!

Tipper dette laget(eller ha mest lyst på dette laget :) ):

 

Lehman(hadde vært morro og fått sett Fabianski da)

Eboue - Toure - Djourou - Traore

Walcott - Denilson - Song - Diaby

Bendtner - V. Persie

 

Har ikke lest mye om hvem som er tilgjengelige osv, men etter hva jeg har fått med meg skulle denne elveren kunnne gå ann.

Tror vi vinner 4-0, optimistik som jeg er :P

 

Må ikke glemme benken: Fabianski, Nordtveit :) , Hleb, Adebayor og Gilberto!

 

Go young guns :P !!

Link to comment
Share on other sites

Her er det bare å guffe på videre med toppet lag.

Ser ingen grunn til at noen spillere skal hviles i kampene fremover så lenge vi har sjanse på 2. plass.

Jeg syns vi bør gjøre det ytterste for å unngå CL-kvalik. kamper helt i starten av neste sesong.

 

Vi har sett før at Arsenal har spilt veldig bra når mye av presset om pokaler er borte, men tror likevel ikke dette nødvendigvis blir noe lett match.

Link to comment
Share on other sites

Viktig kamp mot Reading, de som tror vi kan spare masse spillere og leke oss til seier mot Reading, ja den kan ikke ha sett mye Premier League kamper! Blir sikkert en tøff kamp og hvorfor skal spillere spares nå? Vi kan fortsatt ta 2.plassen. Bruk de beste, men putt gjerne inn en eller to som normalt ikke starter. Og gjerne en debutant på benken som kan komme inn om vi leder greit.

 

Gleder meg masse til kampen, Møt opp på Bohemen! Og syng (som Arsenal-fansen gjorde inne på Old Trafford 20 minutter ETTER tapet på søndag).

 

Laget jeg vil se:

Almunia

 

Sagna Toure Gallas Clichy

 

Walcott Cesc Song Hleb

 

Ade og Van Persie

 

Benk: Fabianski, Djorou, Denilson, Bentner og Barazite

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen må bare vinnes. Dette er også min første kamp på Emirates, så hvis nivået er det samme som sist jeg var på Highbury, så blir det minimum 5-0 seier!

 

Håper virkelig Walcott starter, og at han putter. Kunne gjerne tenkt meg å se VP putte litt også, da det begynner å bli en stund siden sist!

 

Noen andre som skal over?

Link to comment
Share on other sites

Jens Lehmann

Kolo Toure :: William Gallas :: Johan Djourou :: Justin Hoyte

Emmanuel Eboue :: Gilberto da Silva :: Abou Diaby :: Armand Traore

Theo Walcott :: Robin van Persie

 

Benk: Lukasz Fabianski :: Håvard Nordtveit :: Alexandre Song :: Denilson :: Nicklas Bendtner

Link to comment
Share on other sites

Armand Traore? Hva?

 

Lehmann (Almunia om han er tilbake)

 

Toure - Song - Gallas - Clichy

 

Walcott - Gilberto - Fabregas - Hleb

 

Adebayor - RvP.

 

Det er 99% sikkert laget. Om Sagna er tilbake spiller såklart han høyreback og Song skyves ut av laget.

 

Edit: Nei, hva er det jeg skriver? Selvfølgelig spiller Eboue høyrekant. Hva var det jeg tenkte på?

Link to comment
Share on other sites

Ser Helmik'n har skrevet opp Hoyte! Han ble skadet i reservelagskampen mot Derby så han er uaktuell. Synes ikke vi skal hvile noen spillere. Kanskje la noen yngre få sjansen men spillere som Fabregas og Hleb har fått hvilt i en uke nå og de kan hvile etter sesongen er ferdig. Håper på Diaby-Fabregas på midten og Walcott på banen, enten som spiss eller ving!

Link to comment
Share on other sites

Ser Helmik'n har skrevet opp Hoyte! Han ble skadet i reservelagskampen mot Derby så han er uaktuell.

 

Ja, stemmer det, dulfy. Hadde rent glemt det.

 

Når det gjelder hviling så synes jeg vi bør gjøre det nå. Tror ikke vi tar andreplassen uansett, og om vi skal gjøre det så er det kanskje lurere å hvile spillere nå og få dem tilbake i viktigere kamper helt mot slutten. Alle kamper er jo viktige nå, selvsagt men vi har ikke annet enn æren å spille for, og knapt det engang.

 

Og ja, Ryan Jarvis, jeg vil se Armand Traore på vingen i denne kampen. Han var enormt i den nevnte reservelagskampen mot Derby, og jeg synes han fortjener en plass på vingen. Han er åpenbart i knallform, noe Hleb ikke er. Så å bytte en ivrig Armand Traore inn mot en dødstrøtt og usynlig Alex Hleb synes jeg er på sin plass her. Tror han ville gjort det bra her, mot rimelig treige forsvarere.

Link to comment
Share on other sites

Her er det bare å guffe på videre med toppet lag.

Ser ingen grunn til at noen spillere skal hviles i kampene fremover så lenge vi har sjanse på 2. plass.

Jeg syns vi bør gjøre det ytterste for å unngå CL-kvalik. kamper helt i starten av neste sesong.

 

Vi har sett før at Arsenal har spilt veldig bra når mye av presset om pokaler er borte, men tror likevel ikke dette nødvendigvis blir noe lett match.

Helt enig. Det er faktisk stor forskjell på 2.og 3. plass. Bra for selvtillitt og ststistikken og som du sier vi er direkte kvalifisert for CL. Det er alltid litt skummelt med kvalifisering, hvor vi for eksempel kan møte et lag av typen Sparta Praha borte og hjemme. Det er faktisk mulig å gå på en ulykke, det er en tid med rustne ben og hode.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...