Jump to content

2008.04.19 Reading H


Mr Chapman

Hvem vinner?  

52 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Dette føyer seg inn i rekken. Reading er latterlig dårlige og Arsenal er like forbannet inneffektive.

 

Likevel godt med seier og spesielt godt å se van Persie begynne å røre på seg igjen.

 

En god kamp, synd det ikke ble flere mål eneste. Stort pluss og se Walcott og RvP idag. Clichy er som vanlig veldig god. Lehman hadde også noen fine inngrep.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Dette føyer seg inn i rekken. Reading er latterlig dårlige og Arsenal er like forbannet inneffektive.

 

Likevel godt med seier og spesielt godt å se van Persie begynne å røre på seg igjen.

 

En god kamp, synd det ikke ble flere mål eneste. Stort pluss og se Walcott og RvP idag. Clichy er som vanlig veldig god. Lehman hadde også noen fine inngrep.

 

 

Helt enig. Jeg er fortsatt overrasket over at Lehmann ikke har spilt gjennom hele sesongen. Han er en utrolig bra keeper, som dessverre har gjort noen tabber for mye. Men han viser gang på gang at han også kan være en matchvinner. Det klarer sjelden Almunia..

Link to comment
Share on other sites

Dette føyer seg inn i rekken. Reading er latterlig dårlige og Arsenal er like forbannet inneffektive.

 

Likevel godt med seier og spesielt godt å se van Persie begynne å røre på seg igjen.

 

En god kamp, synd det ikke ble flere mål eneste. Stort pluss og se Walcott og RvP idag. Clichy er som vanlig veldig god. Lehman hadde også noen fine inngrep.

 

 

Helt enig. Jeg er fortsatt overrasket over at Lehmann ikke har spilt gjennom hele sesongen. Han er en utrolig bra keeper, som dessverre har gjort noen tabber for mye. Men han viser gang på gang at han også kan være en matchvinner. Det klarer sjelden Almunia..

Jeg synes Almunia spiller på det jevne hele tiden. Sjelden tabber og sjelden matchreddende redninger.

 

Lehmann gjør mer tabber, men har også fantastiske matchreddende redninger.

 

Så da er det bare å lure på hva man skal prioritere...

Link to comment
Share on other sites

Føler meg mye tryggere med Lehmann på banen. Det tror jeg resten av spillerene gjør også. Når Lehmann kjefter, så hører spillerene etter. Hvis han skal byttes ut så vil jeg ha en av samme kaliber. Ikke stallfyll som jeg mener Almunia foreløpig er.

 

Synes Song virker god. Blir spennende å se fremover. Kanskje jeg slipper å se Senderos på banen i fremtiden? Det hadde vært utrolig digg, for det er ikke godt å vite når han gjør neste tabbe. Han har desverre så tydelige svakheter at gode spisser vet å utnytte det til det fulle.

 

Tror RvP er på gang nå også. Han ble taklet jevnt og trutt gjennom hele kampen, men holdt seg på banen, og gjorde en god figur. Synd han ikke putta det frisparket. Var det først i stanga, så i tverligger og så tilbake i stanga og ut?

 

Vi er som vanlig for inneffektive, men vi får håpe det kommer seg. Det er vel bare psykisk. Så lenge vi vinner er det ingen grunn til å gå helt i kjelleren.

Link to comment
Share on other sites

Hleb kan jo også risikere straff av FA etter "slaget" han ga.. Synes dette begynner å bli litt Heb. Ikke det at han pleier å gå rundt å slå men han er ofte gretten og sur og får ikke helt ting til. Klager ofte på medspillere og dommeren. Tror han er litt lei den engelske fotballen og alt presset? Tror det kan spille inn på hans valg om han blir eller forsvinner!

 

Jeg så bare reprisen av målet til Adebayor men hørte det var mye snakk om at det var bare Walcott som feiret målet til Bendtner mot Liverpool. Så for meg ut som det var bare Gilberto som feiret målet til Adebayor..?

Link to comment
Share on other sites

Føler meg mye tryggere med Lehmann på banen. Det tror jeg resten av spillerene gjør også. Når Lehmann kjefter, så hører spillerene etter. Hvis han skal byttes ut så vil jeg ha en av samme kaliber. Ikke stallfyll som jeg mener Almunia foreløpig er.

 

Synes Song virker god. Blir spennende å se fremover. Kanskje jeg slipper å se Senderos på banen i fremtiden? Det hadde vært utrolig digg, for det er ikke godt å vite når han gjør neste tabbe. Han har desverre så tydelige svakheter at gode spisser vet å utnytte det til det fulle.

 

Tror RvP er på gang nå også. Han ble taklet jevnt og trutt gjennom hele kampen, men holdt seg på banen, og gjorde en god figur. Synd han ikke putta det frisparket. Var det først i stanga, så i tverligger og så tilbake i stanga og ut?

 

Vi er som vanlig for inneffektive, men vi får håpe det kommer seg. Det er vel bare psykisk. Så lenge vi vinner er det ingen grunn til å gå helt i kjelleren.

 

 

Det at forsvaret virker tryggere med Lehmann er vel strengt tatt tull. Vi har en gal franskmann i forsvaret som ikke tåler at noen sier noe som helst til han - og det så vi tidlig i sesongen. Og når kapteinen blir hissig fordi han blir snakka til av en enda galere keeper, så blir resten av forsvaret usikre. I tillegg tørr ikke forsvaret å bruke Lehmann like mye på tilbakespill som de bruker Almunia, noe som fort kan bli farlig..

 

Men Lehmann sto bra idag, selv om han ikke hadde mest å gjøre.

 

Og som noen nevner.. Skal man velge matchvinnende redninger og kjempetabber - eller jevnt over the gode uten de helt gedigne redningene, men heller ikke tabber i Flem-klassen.

Link to comment
Share on other sites

I denne kampen ser vi at Adebayor kan score når han ikke har noe press på seg. Jeg tror han kan score mange mål og prestere veldig bra i kamper som ikke betyr noe (De kampene som er igjen). Virker som om han føler et enormt press og er redd for å bomme når han skal avslutte i de mer betydningsfulle kampene.

Link to comment
Share on other sites

I denne kampen ser vi at Adebayor kan score når han ikke har noe press på seg. Jeg tror han kan score mange mål og prestere veldig bra i kamper som ikke betyr noe (De kampene som er igjen). Virker som om han føler et enormt press og er redd for å bomme når han skal avslutte i de mer betydningsfulle kampene.

 

Med respekt og melde Dulfy, Adebayor har vitterlig scoret mange mål mot de store lagene i år. Jevnt over synes jeg han presterer bedre mot storlag enn mot antatt lettere motstandere.

Link to comment
Share on other sites

Føler meg mye tryggere med Lehmann på banen. Det tror jeg resten av spillerene gjør også. Når Lehmann kjefter, så hører spillerene etter. Hvis han skal byttes ut så vil jeg ha en av samme kaliber. Ikke stallfyll som jeg mener Almunia foreløpig er.

 

Synes Song virker god. Blir spennende å se fremover. Kanskje jeg slipper å se Senderos på banen i fremtiden? Det hadde vært utrolig digg, for det er ikke godt å vite når han gjør neste tabbe. Han har desverre så tydelige svakheter at gode spisser vet å utnytte det til det fulle.

 

Tror RvP er på gang nå også. Han ble taklet jevnt og trutt gjennom hele kampen, men holdt seg på banen, og gjorde en god figur. Synd han ikke putta det frisparket. Var det først i stanga, så i tverligger og så tilbake i stanga og ut?

 

Vi er som vanlig for inneffektive, men vi får håpe det kommer seg. Det er vel bare psykisk. Så lenge vi vinner er det ingen grunn til å gå helt i kjelleren.

 

 

Det at forsvaret virker tryggere med Lehmann er vel strengt tatt tull. Vi har en gal franskmann i forsvaret som ikke tåler at noen sier noe som helst til han - og det så vi tidlig i sesongen. Og når kapteinen blir hissig fordi han blir snakka til av en enda galere keeper, så blir resten av forsvaret usikre. I tillegg tørr ikke forsvaret å bruke Lehmann like mye på tilbakespill som de bruker Almunia, noe som fort kan bli farlig..

 

Men Lehmann sto bra idag, selv om han ikke hadde mest å gjøre.

 

Og som noen nevner.. Skal man velge matchvinnende redninger og kjempetabber - eller jevnt over the gode uten de helt gedigne redningene, men heller ikke tabber i Flem-klassen.

 

Ikke nødvendigvis bare forsvaret, men hele laget. Gallas sin oppførsel spesielt i starten av denne sesongen får du ha han unskyldt. Han trengte å markere seg og sette seg i respekt som nyvalgt kaptein. Forran andre som hadde regnet med å få denne rollen. Tror også dette er en av grunnene til at Lehmann ble benket. At han i den fasen spillerene var i, var til hinder for utviklingen av det "nye" laget.

 

Lehmann har noen fantastiske igangsettinger, masse rutine og stor autoritet. Samt en solid porsjon konkuranse-innstinkt. Motstanderene vil nok også frykte at Lehmann har en god dag på jobben mye mer enn Almunia. En vet aldri med aldrende keepere, de kan fortsatt ha sin beste sesong forran seg. Tror det har gått en liten jævel i Lehmann nå som han ikke er fast. Håper han får stå ut sesongen og at han fortsetter å bevise at han er ett klart førstevalg gjennom sommerens EM. Hvis han blir førstevalg i Tysklandstroppen også.

 

Kanskje han skulle overtatt plassen da det begynte å røyne på som værst for oss? Kanskje han kunne vært den rutinen vi manglet?

Dette blir bare spekulasjoner, men er spent på fremtiden hans i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

I denne kampen ser vi at Adebayor kan score når han ikke har noe press på seg. Jeg tror han kan score mange mål og prestere veldig bra i kamper som ikke betyr noe (De kampene som er igjen). Virker som om han føler et enormt press og er redd for å bomme når han skal avslutte i de mer betydningsfulle kampene.

 

Med respekt og melde Dulfy, Adebayor har vitterlig scoret mange mål mot de store lagene i år. Jevnt over synes jeg han presterer bedre mot storlag enn mot antatt lettere motstandere.

 

Ja jeg vet han har scoret et par men han burde ha scoret så mange flere! Han var jo ikke akkurat særlig god mot Chelsea eller hva? Jeg så ham vinne en eneste duell i løpet av hele kampen og han var ganske usynlig!

Link to comment
Share on other sites

I denne kampen ser vi at Adebayor kan score når han ikke har noe press på seg. Jeg tror han kan score mange mål og prestere veldig bra i kamper som ikke betyr noe (De kampene som er igjen). Virker som om han føler et enormt press og er redd for å bomme når han skal avslutte i de mer betydningsfulle kampene.

 

Med respekt og melde Dulfy, Adebayor har vitterlig scoret mange mål mot de store lagene i år. Jevnt over synes jeg han presterer bedre mot storlag enn mot antatt lettere motstandere.

 

Ja jeg vet han har scoret et par men han burde ha scoret så mange flere! Han var jo ikke akkurat særlig god mot Chelsea eller hva? Jeg så ham vinne en eneste duell i løpet av hele kampen og han var ganske usynlig!

På Emirates...?

Enig med Tapapa her. Tror ikke Adebayor bryr seg mye om presset han har på seg.

Link to comment
Share on other sites

I denne kampen ser vi at Adebayor kan score når han ikke har noe press på seg. Jeg tror han kan score mange mål og prestere veldig bra i kamper som ikke betyr noe (De kampene som er igjen). Virker som om han føler et enormt press og er redd for å bomme når han skal avslutte i de mer betydningsfulle kampene.

 

Med respekt og melde Dulfy, Adebayor har vitterlig scoret mange mål mot de store lagene i år. Jevnt over synes jeg han presterer bedre mot storlag enn mot antatt lettere motstandere.

 

Ja jeg vet han har scoret et par men han burde ha scoret så mange flere! Han var jo ikke akkurat særlig god mot Chelsea eller hva? Jeg så ham vinne en eneste duell i løpet av hele kampen og han var ganske usynlig!

På Emirates...?

Enig med Tapapa her. Tror ikke Adebayor bryr seg mye om presset han har på seg.

Han må ihvertfall variere avslutningsmetodene sine. Alltid en "Henry-avslutning", og som regel går det ikke.

Link to comment
Share on other sites

Bør bli utestengelse på Hleb.

 

Helt rett. Idiotisk av Hleb!

Link to comment
Share on other sites

Blir nok en utestengelse på Hleb er jeg redd selv om Reading spilleren overdramatiserte en fik fra Hleb. Men slikt er rødt uansett hvor svakt det er.

 

Ellers vil jeg berømme Gilberto som gjorde en kanonkamp. Lenge siden jeg har sett han på så mange gode løp. Ellers viser Walcott at han har mye å fare med. Han var utrolig god på vingen og har vist en meget bra stigning i det siste.

 

Van Persie er god og strødde rundt seg med krempasninger tross å bli sparket ned gang på gang.

Ellers var det jevnt bra i en kamp vi burde vunnet 5 - 0.

Link to comment
Share on other sites

FA kan vel ikke utestenge Hleb, fordi dommeren ikke gjorde noe...?

Uansett; man vet jo aldri med de der tullingene i FA...

 

Det er vel akurat det dei kan gjere. Fordi dommeren ikkje var oppmerksom på situasjonen, kan dei i ettertid gå inn å gi ei straff, men viss dommaren hadde sett det og gitt gult kunne dei ikkje gjort noko.

 

Sånn er det eg har fotstått det, men rett meg om eg tek feil.

 

FA kan vel ikke utestenge Hleb, fordi dommeren ikke gjorde noe...?

Uansett; man vet jo aldri med de der tullingene i FA...

 

Det er vel akurat det dei kan gjere. Fordi dommeren ikkje var oppmerksom på situasjonen, kan dei i ettertid gå inn å gi ei straff, men viss dommaren hadde sett det og gitt gult kunne dei ikkje gjort noko.

 

Sånn er det eg har fotstått det, men rett meg om eg tek feil.

 

Edit: Kom over denne artikkelen på på TeamTalk.com

Link to comment
Share on other sites

Reina i mål? Patetisk. Friedel hadde nok kommet på laget om Blackburn hadde vunnet 1-0, men baklengsmålet kunne han neppe gjort noe med.

 

Litt spesielt med spillere fra bare 4 forskjellige lag. Registrerer at Villa har 4 spillere med Carew inkludert. Moro.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...