Jump to content

2008.04.19 Reading H


Mr Chapman

Hvem vinner?  

52 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Og ja, Ryan Jarvis, jeg vil se Armand Traore på vingen i denne kampen. Han var enormt i den nevnte reservelagskampen mot Derby, og jeg synes han fortjener en plass på vingen. Han er åpenbart i knallform, noe Hleb ikke er. Så å bytte en ivrig Armand Traore inn mot en dødstrøtt og usynlig Alex Hleb synes jeg er på sin plass her.

 

Hleb dødstrøtt og usynlig..? Hvor var du på søndag? ;) Synes Hleb har vært virkelig positiv i det siste jeg. Sto bak mye mot Bolton. Var god i begge `pool kampene og ikke minst nå mot united...

 

Synes heller ikke vi skal hvile noen. Kan vi få 2 plass burde vi gi full pupp for det!

 

Kan noen forklare meg hvorfor de skriker etter Diaby på sentral midt? Det forstår jeg rett og slett ikke.

Jeg må innrømme jeg synes Diaby har vært direkte svak denne sesongen. Mange dårlige kamper. Og jeg tror ikke det å dytte han inn i midten vil gjøre det mye bedre. Ville faktisk vært litt smånærvøs med han på midten. Han viser i glimt prov på slepen teknikk og dragninger, men ingen kan vell si meg imot når jeg sier at Abou ekstremt ofte mister ballen? Han har blikket mye ned og heller ikke den mest presise pasningsfoten.

I tillegg er han ingen duell-spiller. Tross høyden, vinner han skjeldent i lufta. Og det jeg savner mest hos Diaby er engasjemang! Ser ut som han mest har lyst til å kul`n på soffan....

 

Sorry dette ble mye negativt om Diaby. Men akkurat som united-supporterne er lite fornøyd med O`Shea, er Diaby den spilleren for meg :thumbsup: Desverre

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Og ja, Ryan Jarvis, jeg vil se Armand Traore på vingen i denne kampen. Han var enormt i den nevnte reservelagskampen mot Derby, og jeg synes han fortjener en plass på vingen. Han er åpenbart i knallform, noe Hleb ikke er. Så å bytte en ivrig Armand Traore inn mot en dødstrøtt og usynlig Alex Hleb synes jeg er på sin plass her.

 

Hleb dødstrøtt og usynlig..? Hvor var du på søndag? :thumbsup: Synes Hleb har vært virkelig positiv i det siste jeg. Sto bak mye mot Bolton. Var god i begge `pool kampene og ikke minst nå mot united...

 

Hleb var god på søndag, men det virker bare som om han reiser seg mot de store. Mot de mindre lagene så faller ham mer i sammen. Enten det er at han mangler motivasjon eller vil vise seg frem mot de store lagene, vet ikke jeg. Jeg holder desverre en knapp på det første, og at han har en avtale med Inter.

 

Ser at alle ekspertene og kommentatorene lovpriser Hleb for tiden, men jeg ser virkelig ikke dette. Han var god i starten av sesongen, men har falmet mer og mer etter hvert, og som nevnt kun våknet opp i de store kampene. Hleb har i mine øyne hatt en skuffende sesong, spesielt etter den veldig lovende pre-seasonen han hadde.

Link to comment
Share on other sites

Og ja, Ryan Jarvis, jeg vil se Armand Traore på vingen i denne kampen. Han var enormt i den nevnte reservelagskampen mot Derby, og jeg synes han fortjener en plass på vingen. Han er åpenbart i knallform, noe Hleb ikke er. Så å bytte en ivrig Armand Traore inn mot en dødstrøtt og usynlig Alex Hleb synes jeg er på sin plass her.

 

Hleb dødstrøtt og usynlig..? Hvor var du på søndag? ;) Synes Hleb har vært virkelig positiv i det siste jeg. Sto bak mye mot Bolton. Var god i begge `pool kampene og ikke minst nå mot united...

 

Synes heller ikke vi skal hvile noen. Kan vi få 2 plass burde vi gi full pupp for det!

 

Kan noen forklare meg hvorfor de skriker etter Diaby på sentral midt? Det forstår jeg rett og slett ikke.

Jeg må innrømme jeg synes Diaby har vært direkte svak denne sesongen. Mange dårlige kamper. Og jeg tror ikke det å dytte han inn i midten vil gjøre det mye bedre. Ville faktisk vært litt smånærvøs med han på midten. Han viser i glimt prov på slepen teknikk og dragninger, men ingen kan vell si meg imot når jeg sier at Abou ekstremt ofte mister ballen? Han har blikket mye ned og heller ikke den mest presise pasningsfoten.

I tillegg er han ingen duell-spiller. Tross høyden, vinner han skjeldent i lufta. Og det jeg savner mest hos Diaby er engasjemang! Ser ut som han mest har lyst til å kul`n på soffan....

 

Sorry dette ble mye negativt om Diaby. Men akkurat som united-supporterne er lite fornøyd med O`Shea, er Diaby den spilleren for meg :thumbsup: Desverre

 

Joda, men grunnen er nok at Diaby burde få sjansen i den posisjonen han liker seg best og spiller best(Sentralt). Han har drålig overblikk og kan ofte miste ballen men jeg tror ikke dette vil være tilfellet like ofte når han spiller sentralt. Jeg tror han vil heve spillet sitt og bevise at han er en god sentral midtbanespiller. Han var jo veldig god mot Liverpool den tiden vi var gode..

 

Tror nok også grunnen til Diaby's manglende overblikk og grunnen til at han ofe mister ballen er at når han spiller som venstreving så har han nesten bare et alternativ, og det er å spille ballen til høyre(Hvis ikke Clichy kommer). Tror han vil finne det lettere å spille ball hvis han har alternativer overalt rundt seg(Selvsagt).

 

Jeg har tro på Diaby og når vi går for andre plassen så kan det være greit å bruke ham. Du sier også at han har vært vak denne sesongen, men det har jo også Gilberto vært. Alternativene er Fabregas-Gilberto/Diaby. Da vil jeg heller ha Diaby!

Link to comment
Share on other sites

Og ja, Ryan Jarvis, jeg vil se Armand Traore på vingen i denne kampen. Han var enormt i den nevnte reservelagskampen mot Derby, og jeg synes han fortjener en plass på vingen. Han er åpenbart i knallform, noe Hleb ikke er. Så å bytte en ivrig Armand Traore inn mot en dødstrøtt og usynlig Alex Hleb synes jeg er på sin plass her.

 

Hleb dødstrøtt og usynlig..? Hvor var du på søndag? ;) Synes Hleb har vært virkelig positiv i det siste jeg. Sto bak mye mot Bolton. Var god i begge `pool kampene og ikke minst nå mot united...

 

Synes heller ikke vi skal hvile noen. Kan vi få 2 plass burde vi gi full pupp for det!

 

Kan noen forklare meg hvorfor de skriker etter Diaby på sentral midt? Det forstår jeg rett og slett ikke.

Jeg må innrømme jeg synes Diaby har vært direkte svak denne sesongen. Mange dårlige kamper. Og jeg tror ikke det å dytte han inn i midten vil gjøre det mye bedre. Ville faktisk vært litt smånærvøs med han på midten. Han viser i glimt prov på slepen teknikk og dragninger, men ingen kan vell si meg imot når jeg sier at Abou ekstremt ofte mister ballen? Han har blikket mye ned og heller ikke den mest presise pasningsfoten.

I tillegg er han ingen duell-spiller. Tross høyden, vinner han skjeldent i lufta. Og det jeg savner mest hos Diaby er engasjemang! Ser ut som han mest har lyst til å kul`n på soffan....

 

Sorry dette ble mye negativt om Diaby. Men akkurat som united-supporterne er lite fornøyd med O`Shea, er Diaby den spilleren for meg :thumbsup: Desverre

 

Har dratt meg i håret angående Diaby denne sessongen jeg også. Han har ikke prestert særlig. Men jeg husker Diaby spilte sentralt (før skaden?). Det va jo som å se på Vieira! Håper å få se ham i midten en kamp, så får vi svar på om han rett og slett har blitt dårligere, eller om han ikke liker seg serlig på kanten.

Link to comment
Share on other sites

Tipper på dette laget:

 

Lehmann

 

Toure Song Gallas Clichy

 

Eboue Gilberto Fab Hleb

 

Ade VP

 

Vi bør kjempe for 2 plassen og iallefall sikre 3 plassen. Her bør det definitivt ikke spares noen.

Link to comment
Share on other sites

Tipper på dette laget:

 

Lehmann

 

Toure Song Gallas Clichy

 

Eboue Gilberto Fab Hleb

 

Ade VP

 

Vi bør kjempe for 2 plassen og iallefall sikre 3 plassen. Her bør det definitivt ikke spares noen.

 

At vi ikke bør spare på noen er jeg veldig, veldig enig i! Men en offensiv spiller som Walcott skulle jeg gjerne hatt inne i førsteelleveren. Velger ham på bekostning av Eboue eller Van Persie!

Link to comment
Share on other sites

Tror dette blir en grei 3-1-seier. Hleb, Ade og Gallas med måla..

 

Startoppstilling:

Lehmann

 

Toure - Song - Gallas - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Traore

 

Ade - Walcott

 

Benk: Bendtner, Fabianski, v.Persie, Senderos og Eboue

Link to comment
Share on other sites

Syns me skal stilla med dette laget i måro:

 

Lehmann

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

Walcott - Denilson/Song - Fabregas - Hleb

Van Persie - Adebayor

 

Synes ikkje Gilberto skal starte ettersom han ikkje har nokon framtid i klubben. Eboue er på ingen måte ein høgreving, og han bør visa at han er god nok som høgreback ellers kan han stikka. Gallas og Toure bør få resten av sesongen til å bevisa at dei kan spela saman.

 

Trur ett lag med mindre press endelig skal få litt medgong og knuser Reading!!!

Link to comment
Share on other sites

Dette laget er en blanding av mitt håp og Wengers valg:

 

Lehmann

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

Walcott - Gilberto - Fabregas - Hleb

Van Persie - Adebayor

 

Håper at Eboue blir satt ned på back der han hører hjemme, slik at Walcott får muligheten fra start. Er dog redd for at Eboue blir satt på sin faste plass på midtbanen. Tror Wenger velger Gilberto, selv om jeg håper på en unggutt. Kan jo være greit i rette blikket mot neste sesong, en sesong som går ut Gilberto.

 

Hadde vært utrolig deilig med en solid avslutning på denne sesongen. Vi går for store siffer i Arsenals favør. :(

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

Walcott - Gilberto - Fabregas - Hleb

Van Persie - Adebayor

 

Tror også dette blir laget i dag og en 4-0 seier etter to mål av van Persie og mål av Hleb og Bendtner..

 

 

Tror også spillerene er tent på å vise at de virkelig kan spille fotball etter de siste forsmedelige kampene Arsenal har vist, selv om noen av de har vært ren og skjær uflaks med dommeren mot seg osv..

Link to comment
Share on other sites

Laget i følge Arsenal.com

 

 

Jens Lehmann - Gael Clichy- Kolo Toure - William Gallas - Cesc Fabregas - Alexandre Song - Gilberto - Theo Walcott - Alexander Hleb - Emmanuel Adebayor - Robin Van Persie

Subs not used

Vito Mannone - Philippe Senderos - Emmanuel Eboue - Denilson - Nicklas Bendtner

Link to comment
Share on other sites

Laget i følge Arsenal.com

 

 

Jens Lehmann - Gael Clichy- Kolo Toure - William Gallas - Cesc Fabregas - Alexandre Song - Gilberto - Theo Walcott - Alexander Hleb - Emmanuel Adebayor - Robin Van Persie

Subs not used

Vito Mannone - Philippe Senderos - Emmanuel Eboue - Denilson Nicklas - Bendtner

 

 

Dæggern! Har endelig Wenger sett det vi andre har sett? Walcott inn for Eboue! weeeeee. Håper han overbeviser Wnger om at slik er fremtiden.... la eboue bli på benken.......

Link to comment
Share on other sites

Laget i følge Arsenal.com

 

 

Jens Lehmann - Gael Clichy- Kolo Toure - William Gallas - Cesc Fabregas - Alexandre Song - Gilberto - Theo Walcott - Alexander Hleb - Emmanuel Adebayor - Robin Van Persie

Subs not used

Vito Mannone - Philippe Senderos - Emmanuel Eboue - Denilson - Nicklas Bendtner

 

Wenger kjører altså med Song fremfor Senderos, mens Walcott får sin start på bekostning av Eboue. Ser bra ut det her! :P

Link to comment
Share on other sites

Oi, Mannone ja. Hyggelig at han får være med i troppen av og til, selv om grunnene til det kanskje ikke er så hyggelige (skader på de to andre).

 

Men liker laget! Senderos er nok fremdeles skjeven etter det angivelige "sammenbruddet", og kommer nok utpå utover i kampen. Tror ikke Wenger egentlig prioriterer Song foran ham.

 

Ellers herlig at Theo endelig får sjansen fra start. Ser på diverse nettsider at han er/var på vei til å konfrontere Wenger angående for lite kamper fra start, og han lurer på hva han må gjøre for å fortjene det. Det gjør jeg også, men det ser ut som om Wenger har forstått at han endelig må gi ham sjansen.

 

Satser på skikkelig Arsenalfotball i dag. Intet press, og det er bare å kjøre på! Gleder meg til denne! :P

Link to comment
Share on other sites

vPersie bør slutte å skyte til han har fått innstilt skuddfoten. Den er jo helt håpløs for tiden. Innstillinga må han gjøre på trening, ikke i kamp

 

Ser forresten at antall folk inne her på kamtråden er langt lavere enn vanlig...

ja, tror jeg vet hvilket skudd du tenker på. :P

 

Er forresten litt skeptiske til cornerene vi tar. I stedet for å legge rett inn så spiller vi en kort en og så blir det bare tull. Greit å gjøre det et par ganger, men litt variasjon er fint mtp høye og sterke spillere i felt.

 

Ellers mye bra av Walcott. Frampå og rask, fine kombinasjoner til tider :blink:

 

Faktisk klasse av Ade, som vi ikke har sett på lenge. Vakkert og 1-0 til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Walcott er vel det klareste eksempelet på at vi har vært uten en skikkelig kantspiller i år. Uten han har høyresiden vært nesten usynlig. Med en gang han kommer inn viser vi fart der som få i PL kan prestere.

 

haha. Når gilberto scorer MÅ det ende med seier. For et skudd!!! 2-0 :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...