Simbad Posted February 5, 2008 Report Share Posted February 5, 2008 Overgangen skjer altså etter overgangsvinduet er stengt, og etter at vi har spilt mot dem. Kan Benjani Mwaruwari bli den som senker Manchester United til søndag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted February 5, 2008 Report Share Posted February 5, 2008 Overgangen skjer altså etter overgangsvinduet er stengt, og etter at vi har spilt mot dem. Kan Benjani Mwaruwari bli den som senker Manchester United til søndag? Jepp, det kan han! Vi vet han er en klasse spiller og er nr 3 på toppscorer listen i Premier League i år for et lag som ikke ligger blant topp 5, så det står det respekt av, så han kan absolutt senke manu ja!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 5, 2008 Author Report Share Posted February 5, 2008 Håper iallefall på det. Hadde ikke gjort noe for min del om 2 poeng ble til 5 i løpet av helgen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted February 5, 2008 Report Share Posted February 5, 2008 PERFEKT tidspunkt! Etter kampen mot oss, før kampen mot ManU. Benjani er farlig, og det håper jeg ManU får smake. Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted February 5, 2008 Report Share Posted February 5, 2008 Overgangen skjer altså etter overgangsvinduet er stengt, og etter at vi har spilt mot dem. Kan Benjani Mwaruwari bli den som senker Manchester United til søndag? Blir alt klart til søndag da ? :S .. Kan vel ikke tenke meg at han kommer med en gang.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted February 6, 2008 Report Share Posted February 6, 2008 Får håpe han putter et eller to, men trur han kommer til å slite med rio og vidic. Manu er det laget som slepper inn minst mål. Så trur det blir vanskelig debuet for Benjani. Men lov å håpe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innbytterbenken Posted February 6, 2008 Report Share Posted February 6, 2008 Ikke usannsynlig at Benjani er en spiller som har vært bra for Pompey, men som kan bli middelmådig for City. Jeg er usikker på den overgangen! Men får håpe han steller i stand noe trøbbel for Utd ihvertfall! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnabOle Posted February 6, 2008 Report Share Posted February 6, 2008 Ikke usannsynlig at Benjani er en spiller som har vært bra for Pompey, men som kan bli middelmådig for City. Jeg er usikker på den overgangen! Men får håpe han steller i stand noe trøbbel for Utd ihvertfall! Samme tenkte jeg. Benjani var helt forferdelig å se på i fjor synes jeg, men har ihvertfall løftet seg et par hakk siden da. La oss håpe at han putter et par mål mot Utd ihvertfall! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFC_ENGA Posted February 6, 2008 Report Share Posted February 6, 2008 Denne mannen kan fort putte 3 mål i en kamp når han først scorer. Men tviler på at han gjør det mot man york. Men det er da lov og håpe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hugo Posted February 6, 2008 Report Share Posted February 6, 2008 Håper virkelig at Benjani er klar til kampen mot manure! Tror han kan bli spilleren city trenger får å hjelpe oss til å få en fem poengs ledelse! Noen som har mer info om når han blir spilleklar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted February 6, 2008 Report Share Posted February 6, 2008 rekk manu kampen Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal25 Posted February 6, 2008 Report Share Posted February 6, 2008 Overgangen skjer altså etter overgangsvinduet er stengt, og etter at vi har spilt mot dem. Kan Benjani Mwaruwari bli den som senker Manchester United til søndag? Jepp, det kan han! Vi vet han er en klasse spiller og er nr 3 på toppscorer listen i Premier League i år for et lag som ikke ligger blant topp 5, så det står det respekt av, så han kan absolutt senke manu ja!! tror han kan score mot man utd ja PS: lager du de GIF-bildene selv?eller finner du de på nettet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.