Jump to content

Benjani til City


Simbad

Recommended Posts

Overgangen skjer altså etter overgangsvinduet er stengt, og etter at vi har spilt mot dem. Kan Benjani Mwaruwari bli den som senker Manchester United til søndag?

 

 

Jepp, det kan han!

 

Vi vet han er en klasse spiller og er nr 3 på toppscorer listen i Premier League i år for et lag som ikke ligger blant topp 5, så det står det respekt av, så han kan absolutt senke manu ja!!

Link to comment
Share on other sites

Overgangen skjer altså etter overgangsvinduet er stengt, og etter at vi har spilt mot dem. Kan Benjani Mwaruwari bli den som senker Manchester United til søndag?

 

 

Blir alt klart til søndag da ? :S .. Kan vel ikke tenke meg at han kommer med en gang..

Link to comment
Share on other sites

Ikke usannsynlig at Benjani er en spiller som har vært bra for Pompey, men som kan bli middelmådig for City. Jeg er usikker på den overgangen! Men får håpe han steller i stand noe trøbbel for Utd ihvertfall!

 

Samme tenkte jeg. Benjani var helt forferdelig å se på i fjor synes jeg, men har ihvertfall løftet seg et par hakk siden da. La oss håpe at han putter et par mål mot Utd ihvertfall!

Link to comment
Share on other sites

Overgangen skjer altså etter overgangsvinduet er stengt, og etter at vi har spilt mot dem. Kan Benjani Mwaruwari bli den som senker Manchester United til søndag?

 

 

Jepp, det kan han!

 

Vi vet han er en klasse spiller og er nr 3 på toppscorer listen i Premier League i år for et lag som ikke ligger blant topp 5, så det står det respekt av, så han kan absolutt senke manu ja!!

tror han kan score mot man utd ja :(

PS: lager du de GIF-bildene selv?eller finner du de på nettet?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...