Jump to content

gunners.no Vs. arsenal.no


afc2007

Recommended Posts

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

http://www.arsenal.no/index.php?option=com...id=7&Itemid=144

 

Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt den jakka helt nederst der?

Har ikke lyst til å kjøpe fra Arsenal.no, men selger supporterklubben denne?

Veldig fin jakke :)

 

Noen som veit hvor jeg kan få tak i den? ;)

 

Den er veldig fin!! Jeg kjøpte min på stadion, regner med at du finner den under shopping på arsenal.com..

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.no/index.php?option=com...id=7&Itemid=144

 

Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt den jakka helt nederst der?

Har ikke lyst til å kjøpe fra Arsenal.no, men selger supporterklubben denne?

Veldig fin jakke :)

 

Noen som veit hvor jeg kan få tak i den? ;)

 

Den er veldig fin!! Jeg kjøpte min på stadion, regner med at du finner den under shopping på arsenal.com..

 

Okey ;) Takk for det! veit du noe om hvor mye det koster i frakt(evt tollavgift) derfra? ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også kjøpt den ;)

Enten på Stadion eller en annen butikk i London, husker ikke helt :)

Men du kan jo sjekke unisport.dk pleier å være biligere der ;)

 

Edit:

Fant den for deg jeg, hadde ikke særlig mye å gjøre på skolen så ;)

 

Arsenal - Jakke Poly MarineLækker Arsenal jakke i polyester.

Leveres inden for 5-14 hverdage.

 

Pris: DKK 599,00

 

LINK ;)

Link to comment
Share on other sites

Selv om jeg på det sterkeste anbefaler folk å holde seg vekke fra siden gunners.no, så skal ikke jeg nekte noen å være tilstede på to fora.

Gikk litt fort i svingene her nå, Chaz?

 

Forøvrig enig i innlegget ditt, lavmål om det skulle vise seg å være kopiert herfra.

Link to comment
Share on other sites

Chaz:

 

Se på denne her også. http://www.arsenal.no/forum/index.php?topic=408.0 Denne tråden er startet av Arsenal94 på arsenal.no

 

På vårt forum er tråden startet av Haakon HK http://www.gunners.no/forum/index.php?showtopic=3413&st=0

 

 

Tråd laget av Daniel på vårt forum; http://www.gunners.no/forum/index.php?showtopic=3394&st=0

 

Og laget av Arsenal94 på arsenal.no; http://www.arsenal.no/forum/index.php?topic=365.0

Link to comment
Share on other sites

Tråd laget av Daniel på vårt forum; http://www.gunners.no/forum/index.php?showtopic=3394&st=0

 

Og laget av Arsenal94 på arsenal.no; http://www.arsenal.no/forum/index.php?topic=365.0

Det er det frekkeste! Er det mulig? Stjele sånn altså B) Må si jeg ikke har noe peiling på hvem denne fyren er, og at jeg selv holder meg langt unna "arsenal".no siden. Dette sier vel bare litt, når noen gjør slikt som dette. Jaja, jeg tror dog de ikke de er av de smarteste, og har godt å lære litt av et av Norges beste forum, samt Arsenals offisielle supporterklubb-side. Men at de heier på rett lag skal de ha! :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper for ARSENAL94 sin del at han ikke er debatant på disse sidene. Det er greit at innleggene her inne holder høy klasse, i motsetning til på arsenal.no, men å direkte stjele innlegg, uten i det hele tatt å gi referanse er rett og slett lavmål.

Link to comment
Share on other sites

Denne ARSENAL94 er garantert en liten drittunge uten noen som helst kunnskap om eierrrttigheter på nett. Å stjele tekst på den måten, er som å at Dagbladet skulle bruke VGs beste artikkel. LAVMÅL! Og det bør ikke være så veldig lenge før arsenal.no bør trekkes for retten. De har forvirrende reklame, som gjør ferske supportere usikker på "hvem er egentlig offesiell?" Det er tragiske folk som driver på slik! Utnytter folk som bare prøver å gjøre det beste for laget sitt!

 

Om Arsenal94 finnes på de sidene har bør han bli kastet ut FORT! Og hadde jeg vært deg Arsenal94 hadde jeg enten sagt unskyld, eller ALDRI skrivd noe mer på dette forumet. Om du sitter her og skriver, og skjuler deg bak ett eller annet nick. Så bare dropp å skriv mer! Da er du ikke velkommen! Når du kopierer uten refferanser att all! Da kan du gå å legge deg, eller ta en eller annen leksjon innen hva som er mitt og ditt. Slikt gjør du bare ikke! Folk som gjør slikt er idioter i hodet!

 

Jeg gjentar meg selv, er du her ARSENAL94 gjemmer deg bak ett eller annet, annet nick! Bare slutt å post! Du er ikke velkommen! Ellers så får du unskylde deg! Om du ikke vet det, så er det straffbart å kopiere andres materiale!

Link to comment
Share on other sites

Oisann, sure miner inne hos arsenal.no:

 

http://www.arsenal.no/forum/index.php?topic=483.0

 

Ikke vet jeg hva som er skrevet, men verre enn å stjele innlegg fra andre forum er det neppe.

 

Siste linje kan jo tolkes som en regelrett trussel om hevn. Det vitner om stor seriøsitet..

Da mener jeg selvsagt i innlegget på arsenal.no, ikke chaz´ sitt..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Det er vel mange som vet at det også finnes en annen side når det gjelder vår kjære lag Arsenal. Denne siden i seg selv er helt elendig, og de oppdaterer aldri. Så vidt bare. Er det noen fra gunners.no som er registrert der?

Og hva med de da, hvorfor registrerer de ikke seg her da. Mye bedre side. Er det virkelig arsenal supportere som styrer den siden her ?

 

Leste at gunners.no tok avstand fra den siden, og sa at det på en måte er en "tulle side", der det ikke er arsenal supportere som styrer siden..

Link to comment
Share on other sites

Jeg var med der før i tiden, og jeg kan egentlig bekrefte det Verminator5 sier under meg her. Kan også legge til at jeg følte jeg vokste som supporter under min tid der, for under min første periode her inne så hadde jeg ikke den selvtilliten som jeg kanskje har nå.

 

Hørte også i min tid der at eieren av domenet eier flere slike sider, men kan også bekrefte at han er en Arsenal-supporter.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var med der før i tiden, og jeg kan egentlig bekrefte det Verminator5 sier under meg her. Kan også legge til at jeg følte jeg vokste som supporter under min tid der, for under min første periode her inne så hadde jeg ikke den selvtilliten som jeg kanskje har nå.

 

Hørte også i min tid der at eieren av domenet eier flere slike sider, men kan også bekrefte at han er en Arsenal-supporter.

Da får vi håpe at arsenal.no vil dyrke frem flere dyktige forumister til gunners.no :)

Link to comment
Share on other sites

Hei alle sammen.

 

Jeg heter Ernst Bjørnar Ørke, og er nåværende moderator på Arsenal.no.

 

Jeg ser de fleste her er veldig skeptiske og krenkende ovenfor Arsenal.no, og jeg må innrømme at jeg skjønner hva dere mener.

 

Eieren av Arsenal.no er en helhjertet Arsenalsupporter, som dessverre har gitt opp siden pga. veldig mye kritikk fra bla. gunners.no.

 

Jeg har prøvd å få han til å gi meg, som eneste moderator, mer tilgang på siden. Det har jeg ikke fått, noe som er en ganske stor grunn for at fremsiden på Arsenal.no er utdatert.

 

Jeg har ganske store planer for Arsenal.no, men får dessverre ikke muligheten til å utføre det. Men grunnen til at jeg ikke gir opp Arsenal.no, er pga. den herlige gjengen av brukere vi har der.

 

Ja, Arsenal.no ser forferdelig ut. Vi har ingen oppdaterte nyheter på fremsiden, og designet er ikke stort å skryte over. Men forumet er for all del ikke dårlig.

 

Vi som deltar på Arsenal.no, ser på siden som et forum. Jeg har lagret Arsenal.no/vb som et bokmerke, slik at det fører meg direkte til forumet.

Der har vi oppdaterte kamptråder, vennlige samtaler og selvsagt hete diskusjoner.

 

Vi har hatt litt trøbbel med enkelte brukere de siste månedene.. Det har vært veldig mye off-topic, og barnslige krangler i enkelte tråder.

Det er nok den unge alderen som gjør det, men det har vi ordnet opp i på en vennlig måte.

 

Poenget mitt med dette innlegget, er at jeg vil dere skal vite at Arsenal.no ikke er en side som er laget for å stjele Arsenal.no navnet.

Det er en side hvor veldig mange smarte, lojale Arsenalfans samles for å diksutere Arsenal, ingenting annet.

 

Hadde vært kjekt om dere hadde sluttet å skape et dårlig rykte på Arsenal.no, da vi sliter med å skaffe aktive brukere.

 

Mvh

Ernst Bjørnar Ørke

Link to comment
Share on other sites

Om dere har lest innlegget mitt i den andre "anti Arsenal.no" tråden, vet dere hvem jeg er.

 

Jeg kan opplyse om at vi har lagt merke til at innlegg og tråder har blitt kopiert fra gunners.no, og at disse brukerne har blitt straffet.

 

Vi tolererer stjeling av innlegg like lite som dere, og det at vi hadde en bruker som stjal et par innlegg fra gunners.no, sier ingenting om arsenal.no, men om denne brukeren...

 

Edit: Limte sammen trådene. Evju

Link to comment
Share on other sites

Hei alle sammen.

 

Jeg heter Ernst Bjørnar Ørke, og er nåværende moderator på Arsenal.no.

 

Jeg ser de fleste her er veldig skeptiske og krenkende ovenfor Arsenal.no, og jeg må innrømme at jeg skjønner hva dere mener.

 

Eieren av Arsenal.no er en helhjertet Arsenalsupporter, som dessverre har gitt opp siden pga. veldig mye kritikk fra bla. gunners.no.

 

Jeg har prøvd å få han til å gi meg, som eneste moderator, mer tilgang på siden. Det har jeg ikke fått, noe som er en ganske stor grunn for at fremsiden på Arsenal.no er utdatert.

 

Jeg har ganske store planer for Arsenal.no, men får dessverre ikke muligheten til å utføre det. Men grunnen til at jeg ikke gir opp Arsenal.no, er pga. den herlige gjengen av brukere vi har der.

 

Ja, Arsenal.no ser forferdelig ut. Vi har ingen oppdaterte nyheter på fremsiden, og designet er ikke stort å skryte over. Men forumet er for all del ikke dårlig.

 

Vi som deltar på Arsenal.no, ser på siden som et forum. Jeg har lagret Arsenal.no/vb som et bokmerke, slik at det fører meg direkte til forumet.

Der har vi oppdaterte kamptråder, vennlige samtaler og selvsagt hete diskusjoner.

 

Vi har hatt litt trøbbel med enkelte brukere de siste månedene.. Det har vært veldig mye off-topic, og barnslige krangler i enkelte tråder.

Det er nok den unge alderen som gjør det, men det har vi ordnet opp i på en vennlig måte.

 

Poenget mitt med dette innlegget, er at jeg vil dere skal vite at Arsenal.no ikke er en side som er laget for å stjele Arsenal.no navnet.

Det er en side hvor veldig mange smarte, lojale Arsenalfans samles for å diksutere Arsenal, ingenting annet.

 

Hadde vært kjekt om dere hadde sluttet å skape et dårlig rykte på Arsenal.no, da vi sliter med å skaffe aktive brukere.

 

Mvh

Ernst Bjørnar Ørke

 

Ingen oppdateringer, dårlig design, forum med barnslig off-topic krangling og slit med å skaffe nye brukere(forøvrig en selvmotsigelse når du hevder dere har "mange, smarte fans"..). Høres ut som dere klarer å skaffe dere et dårlig rykte helt uten hjelp av andre? :P

 

Det som er problemet til Arsenal.no, er at de har ikke inntekter (bare shoppen) fordi det er gunners.no som er offisiell Arsenal side i Norge.. der må du bli medlem med årsafgift for å bli med i forumet, også får du et blad i måneden. Derfor kan ikke Arsenal.no gjøre spesielt mye mer enn at vi får nyte dette fantastiske forumet. Gunners.no, liverpool.no osv, som er offisielle sider har ansatte, og da sier det seg selv at de blir saftigere nyheter, Arsenal blader osv.. Så det Bjørnar, Ali og jack har fått til her er veldig bra.. Vi må huske på at de har en jobb utenom, og at dette er en hobby.

 

Dette har du skrevet selv på deres forum, og er misvisende, for ikke å si helt feil.

Gunners.no er et medium for Arsenal Norway, den eneste godkjente supporterklubben for Arsenal i Norge. Gjennom medlemskap i supporterklubben, som koster 175,- pr år, får du blandt annet tilgang til forumet her. Men først og fremst får du The Gunners Post, flerfoldige ganger kåret til Årets Supporterblad, hjem i postkassen 6 ganger i året. Et kvalitetsblad uten sidestykke proppfullt av nyheter, artikler og intervjuer med spillere/støtteapparat. Dette er, i likhet med resten av supporterklubben, drevet på REN DUGNAD. Øvrige tjenester er billetter til Arsenalkamper, til pålydende pris, ikke gjennom "agenter", fellesturer, supportertreff m.m. Det er ikke , som du påstår, lønnet personell bak gunners.no.

Alle som står bak Arsenal Norway har utelukkende et ønske om å gjøre forholdene for Arsenalsupportere best mulig, og slik har det vært i 30 år...

 

Hva er bakgrunnen/motivet for Arsenal.no?

 

Det er flere på forumet deres som har nevnt på en "avtale" slik at man kan være samlet på ett sted. Det er veldig enkelt; meld dere inn i supporterklubben, hvilket enhver norsk Arsenalsupporter burde være, så får dere tilgang til et levende og, i hvertfall ofte, seriøst forum for norske Arsenalfans.

Link to comment
Share on other sites

Hvis han har gitt opp og du er den eneste som bryr deg om siden per dags dato, så foreslår jeg at gunners.no forsøker å kjøpe opp arsenal.no. Det er mange grunner til at vi burde forsøke oss på det, for nye brukere søker garantert på arsenal.no hvis de skal inn på den norske siden. Jeg sier ikke at gunners.no er så ille, men kjøper man den opp kan man feks bruke den til å linke direkte til gunners.no, eller arsenalnorway.no som det nå heter.

 

Jeg skjønner heller ikke vitsen med å drive arsenal.no. Alle grunnene er ramset opp av Nilsen, så det er ikke så mye mer å si der. Vi har heller ikke den aktiviteten utifra antall registrerte brukere, så hvis vi "får" deres brukere også så kan det bli en bra blest rundt forumet.

 

Foreslår at du får med deg de mest seriøse over, så lar du heller Bjørnar og de sitte på et svindyrt domene.

Link to comment
Share on other sites

Ingen oppdateringer, dårlig design, forum med barnslig off-topic krangling og slit med å skaffe nye brukere(forøvrig en selvmotsigelse når du hevder dere har "mange, smarte fans"..). Høres ut som dere klarer å skaffe dere et dårlig rykte helt uten hjelp av andre?

 

Jeg sa at fremsiden var utdatert, og hadde dårlig design, men at det ikke hadde noe å si på forumet!

 

OT og krangler er noe alle forum har, og jeg nevnte at vi hadde tatt hånd om det, fordi noen i denne tråden klaget på at forumet hos oss var fullt av tull.

 

Så det...

 

Jeg beklager at jeg misforstod det at gunners.no hadde ansatte, det trekker jeg fullt og helt tilbake.

 

 

Hva er bakgrunnen/motivet for Arsenal.no?

 

Det står helt klart for meg at Bjørnar skapte Arsenal.no for å lage en god Arsenal side. Han er en helhjertet supporter, men uheldigvis ble det bare forumet som til slutt holdt seg oppdatert.

 

 

Hvis han har gitt opp og du er den eneste som bryr deg om siden per dags dato, så foreslår jeg at gunners.no forsøker å kjøpe opp arsenal.no. Det er mange grunner til at vi burde forsøke oss på det, for nye brukere søker garantert på arsenal.no hvis de skal inn på den norske siden. Jeg sier ikke at gunners.no er så ille, men kjøper man den opp kan man feks bruke den til å linke direkte til gunners.no, eller arsenalnorway.no som det nå heter.

 

Jeg skjønner heller ikke vitsen med å drive arsenal.no. Alle grunnene er ramset opp av Nilsen, så det er ikke så mye mer å si der. Vi har heller ikke den aktiviteten utifra antall registrerte brukere, så hvis vi "får" deres brukere også så kan det bli en bra blest rundt forumet.

 

Foreslår at du får med deg de mest seriøse over, så lar du heller Bjørnar og de sitte på et svindyrt domene.

 

De fleste nye brukerne på arsenal.no har foreslått at vi slår oss sammen med dere. Men det vi har fått inntrykk av, er at dere er uinteresserte pga. det dårlige ryktet vi har på oss. (noe som kanskje ikke er rart, etter å ha sett kritikken i denne tråden...)

 

Jeg mener at en avtale kan arrangeres, og at det hadde vært det klart beste "for Arsenal fans i Norge", som Bjørnar har valgt som slagord.

 

Dette er noe ledelsen i gunners.no må ta opp med Bjørnar, noe som kan bli veldig vanskelig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...