Jump to content

gunners.no Vs. arsenal.no


afc2007

Recommended Posts

jeg har alltid syns att gunners.no var best pga. att arsenal.no aldri har vært oppdatert.

nå er rollene snudd!

 

her skjer det f*** meg aldri noe...mens på arsenal.no skjer det alltid noe...

bedre shop også? det kan også stemme!!!

noe innspilll....

har du ikke vært på sida før??? skjekk det! :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

jeg har alltid syns att gunners.no var best pga. att arsenal.no aldri har vært oppdatert.

nå er rollene snudd!

 

her skjer det f*** meg aldri noe...mens på arsenal.no skjer det alltid noe...

bedre shop også? det kan også stemme!!!

noe innspilll....

har du ikke vært på sida før??? skjekk det! :)

 

Kansje de produserer flest artikler. Men vi har det beste forumet og gunners.no er den offisielle siden for arsenalsupportere i Norge.

 

Kom foresten over dette når eg var innom og såg på arsenal.no

 

Flest pålogget idag: 13. Flest pålogget noen sinne: 22 (Januar 09, 2008, 07:35:53 )

 

For det første kan ikkje dei skryte over å ha så mange besøkande på forumet og i tillegg er det ingen som har reagert på den graverande skrivefeilen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må innrømme at Arsenal.no har en litt mer attraktiv forside, med mye bilder og oppdaterte artikler (ofte med skrivefeil dog). Men dette er så og si det eneste de kan skilte med. Gunners.no har et mye bedre forum, i tillegg er det offisielle siden for Arsenal-fans i Norge.

 

Valget om hvilke av de to sidene som er best, er enkelt for min del:

Gunners.no

Link to comment
Share on other sites

Denne diskusjonen har vi hatt før også. Det er mye positivt å si om arsenal.no, men forumet her er en del hakk bedre. Jeg har allerede komt med en rekke tips/forslag til å gjøre hovedsiden her mye bedre, men det har ikke skjedd noe. Vet ikke hvem som er sjefen på det området. Uansett... selv om gunner.no er den ofisielle siden for Arsenal Norway, så vil det for NYE fans være mest naturlig å skrive inn www.arsenal.no enn www.gunners.no, og over tid vil det nok sikkert være like mange forumbrukere på arsenal.no (ta for eks å google arsenal og se hva som kommer opp først). (her brude gunners.no hatt en header meta med Arsenal i navnet, for det teller mye når google indexerer søkene)

 

Helt ærlig så synes jeg ikke layouten på arsenal.no er noe bra i det hele tatt, men reddes litt med nye oppdaterte artikler med bilder. Det er vel kanskje ikke lenge før han får NetResult på nakken han også for bruk av logoer etc (dersom han ikke har rettigheter til det).

 

bla bla bla.... :) Vi får vente og se om arsenal.no kommer i papirutgave også da ;)

Link to comment
Share on other sites

jeg har alltid syns att gunners.no var best pga. att arsenal.no aldri har vært oppdatert.

nå er rollene snudd!

 

her skjer det f*** meg aldri noe...mens på arsenal.no skjer det alltid noe...

bedre shop også? det kan også stemme!!!

noe innspilll....

har du ikke vært på sida før??? skjekk det! :)

 

www.arsenal.no? Rubbish side. Laget av folk som KUN vil loppe Arsenal supportere for penger. Personer som IKKE har tilhørighet til Arsenal. Vedkommende som eier domenet har vistnok nå kvittet seg med følgende domene navn: www.everton.no og www.leeds.no

 

www.gunners.no? Laget av supportere for supportere.

 

Helt seriøst; styr unna ALT som har med www.arsenal.no å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

jeg har alltid syns att gunners.no var best pga. att arsenal.no aldri har vært oppdatert.

nå er rollene snudd!

 

her skjer det f*** meg aldri noe...mens på arsenal.no skjer det alltid noe...

bedre shop også? det kan også stemme!!!

noe innspilll....

har du ikke vært på sida før??? skjekk det! :)

 

www.arsenal.no? Rubbish side. Laget av folk som KUN vil loppe Arsenal supportere for penger. Personer som IKKE har tilhørighet til Arsenal. Vedkommende som eier domenet har vistnok nå kvittet seg med følgende domene navn: www.everton.no og www.leeds.no

 

www.gunners.no? Laget av supportere for supportere.

 

Helt seriøst; styr unna ALT som har med www.arsenal.no å gjøre.

 

eg er enig der ja, den diskusjonen har vi vel hatt før.

 

Han som eier arsenal.no, var det ikke han så var så jækla korrupt da? prøvde ikke han å få laget andre linknende sider eller noe? Men uansett så er ikke arsenal.no noe å bry seg om, det er denne siden som gjelder i Norge! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg må innrømme at Arsenal.no har en litt mer attraktiv forside, med mye bilder og oppdaterte artikler (ofte med skrivefeil dog). Men dette er så og si det eneste de kan skilte med. Gunners.no har et mye bedre forum, i tillegg er det offisielle siden for Arsenal-fans i Norge.

 

Valget om hvilke av de to sidene som er best, er enkelt for min del:

Gunners.no

 

Om det er noen skrive feil her og der, betyr ikke så veldig mye for meg vertfall. Sjønner hva dem vil fram til. Synest det er bra at vi har to sider jeg, arsenal.no er litt mer rykter som er kjekt å lese, mens gunners.no er kommer det først ting når dem er sikre i sin sak :unsure:

Link to comment
Share on other sites

jeg har alltid syns att gunners.no var best pga. att arsenal.no aldri har vært oppdatert.

nå er rollene snudd!

 

her skjer det f*** meg aldri noe...mens på arsenal.no skjer det alltid noe...

bedre shop også? det kan også stemme!!!

noe innspilll....

har du ikke vært på sida før??? skjekk det! :unsure:

 

www.arsenal.no? Rubbish side. Laget av folk som KUN vil loppe Arsenal supportere for penger. Personer som IKKE har tilhørighet til Arsenal. Vedkommende som eier domenet har vistnok nå kvittet seg med følgende domene navn: www.everton.no og www.leeds.no

 

www.gunners.no? Laget av supportere for supportere.

 

Helt seriøst; styr unna ALT som har med www.arsenal.no å gjøre.

 

Støtter denne oppfordringen fra Chaz.

 

Ellers skjønner jeg ikke helt denne sutringen ved at nyheter aldri blir oppdatert på hovedsiden her på Gunners.no.

 

Grunnen til det er;

1. Syns du det skjer for lite oppdateringer der - send en mail til internettansvarlig og meld deg til tjeneste.

2. Alt av nyheter - enten av rykter eller offisielle nyheter fra Arsenal blir alltid nevnt her på forumet og oppdatert hele tiden av de som ser nyhetene først. Ellers er det jo bare å bruke Arsenal.com for offisielle nyheter eller Newsnow.

 

Enkelt og greit. Gunners.no er hjemmesiden for Arsenal sin norske supporterklubb og bør derfor være førstevalg for alle og enhver syns nå jeg.

Link to comment
Share on other sites

Bare for å nevne det, så drives Arsenal.no med tanke på å tjene penger på Arsenalfans i Norge. Gunners.no er for Arsenal Norway som er den offisielle supporterklubben godkjent av Arsenal.

 

Når det gjelder oppdatering, så kan jeg også nevne at i de siste 4 årene, har jeg ca. hatt 20 personer innom redaksjonen for å bidra. Av disse er de en, ja en, som fortsatt er med å bidra.

Link to comment
Share on other sites

Spør du meg så bør www.arsenal.no forfølges rettslig. Blant annet så bruker de Arsenal`s logo uten tillatelse. For å si det rett ut; www.arsenal.no er en møkkaside som drives av spekulative personer som ønsker å melke det norske supportermarkedet blant Arsenal supportere. Et "markedet" som er blitt bygget opp gjennom snart 30 år av personer som hart lagt ned tusen- på tusenvis av frivillige timer for å gi noe ekstra til norske Goonere. Det er blitt bygget opp gjennom kjærlighet til klubben, og gjennom et ønske om at andre skal ta del i fellesskapet. www.arsenal.no prøver å kjøre en "freeride" på det arbeidet som de tillitsvalge i Arsenal Norway har lagt ned siden 1979, og på det utmerkede forholdet supporterklubben har bygget opp, både til Arsenal FC, til den engelske supporteklubben, og til andre supportergrupperinger rundt om i verden. Jeg spyr av www.arsenal.no og sidens bakmann(menn). Hold dere vekke fra møkket!

Link to comment
Share on other sites

Spør du meg så bør www.arsenal.no forfølges rettslig. Blant annet så bruker de Arsenal`s logo uten tillatelse. For å si det rett ut; www.arsenal.no er en møkkaside som drives av spekulative personer som ønsker å melke det norske supportermarkedet blant Arsenal supportere. Et "markedet" som er blitt bygget opp gjennom snart 30 år av personer som hart lagt ned tusen- på tusenvis av frivillige timer for å gi noe ekstra til norske Goonere. Det er blitt bygget opp gjennom kjærlighet til klubben, og gjennom et ønske om at andre skal ta del i fellesskapet. www.arsenal.no prøver å kjøre en "freeride" på det arbeidet som de tillitsvalge i Arsenal Norway har lagt ned siden 1979, og på det utmerkede forholdet supporterklubben har bygget opp, både til Arsenal FC, til den engelske supporteklubben, og til andre supportergrupperinger rundt om i verden. Jeg spyr av www.gunners.no og sidens bakmann(menn). Hold dere vekke fra møkket!

 

og da mener Chaz www.arsenal.no til info :unsure:

Link to comment
Share on other sites

jeg har alltid syns att gunners.no var best pga. att arsenal.no aldri har vært oppdatert.

nå er rollene snudd!

 

her skjer det f*** meg aldri noe...mens på arsenal.no skjer det alltid noe...

bedre shop også? det kan også stemme!!!

noe innspilll....

har du ikke vært på sida før??? skjekk det! :unsure:

 

Laget av folk som KUN vil loppe Arsenal supportere for penger. Personer som IKKE har tilhørighet til Arsenal.

 

www.gunners.no? Laget av supportere for supportere.

 

 

2 Kjempepoeng! Støttes 110% x 2 = 220%!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg må innrømme at Arsenal.no har en litt mer attraktiv forside, med mye bilder og oppdaterte artikler (ofte med skrivefeil dog). Men dette er så og si det eneste de kan skilte med. Gunners.no har et mye bedre forum, i tillegg er det offisielle siden for Arsenal-fans i Norge.

 

Valget om hvilke av de to sidene som er best, er enkelt for min del:

Gunners.no

 

Om det er noen skrive feil her og der, betyr ikke så veldig mye for meg vertfall. Sjønner hva dem vil fram til. Synest det er bra at vi har to sider jeg, arsenal.no er litt mer rykter som er kjekt å lese, mens gunners.no er kommer det først ting når dem er sikre i sin sak :unsure:

 

 

Når det er skrive feil betyr det bare hvor seriøs siden er, hvor seriøse folk som styrer den. Hvist du ser på vg.no o.l. og ser en skrive feil, send meg en mail så skal jeg sørge for du for 1000000000kr rett inn på kontoen (en seriøs siden) ! En nett side skal ikke ha skrive feil, det kan skje i aviser men ikke på nett sider :)

 

Som sagt, arsenal.no er bare ute etter penger !

Her på gunners.no er det stikk motsatt !

Link to comment
Share on other sites

Vet du hva, n1ck? VGnett er trolig den nettavisen med flest slurvefeil. x) Netopp, det er slurvefeil, og det forekommer overalt, både i nettaviser og andre nettsider og i papiraviser. Virker for meg også litt merkelig at du går ut såpass hardt mot skrivefeil når ditt eget innlegg inneholder en del selv.

 

Er dog enig i poenget ditt, det lyser ikke direkte seriøsitet av siden, verken designmessig eller med tanke på gramatikalske feil i artikler og nyheter. Jeg støtter Chaz med flere helt og holdent i denne saken, Gunners.no er min foretrukne side. En side av fans for fans.

Link to comment
Share on other sites

En nett side skal ikke ha skrive feil, det kan skje i aviser men ikke på nett sider :P

 

 

 

Det er vel større sjanse for å se skrivefeil på nettsider, enn i avisene.

Vil tro at det leses bedre igjennom før ting trykkes i avisene enn når ting publiseres på nettet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må innrømme at Arsenal.no har en litt mer attraktiv forside, med mye bilder og oppdaterte artikler (ofte med skrivefeil dog). Men dette er så og si det eneste de kan skilte med. Gunners.no har et mye bedre forum, i tillegg er det offisielle siden for Arsenal-fans i Norge.

 

Valget om hvilke av de to sidene som er best, er enkelt for min del:

Gunners.no

 

Om det er noen skrive feil her og der, betyr ikke så veldig mye for meg vertfall. Sjønner hva dem vil fram til. Synest det er bra at vi har to sider jeg, arsenal.no er litt mer rykter som er kjekt å lese, mens gunners.no er kommer det først ting når dem er sikre i sin sak :P

 

 

Når det er skrive feil betyr det bare hvor seriøs siden er, hvor seriøse folk som styrer den. Hvist du ser på vg.no o.l. og ser en skrive feil, send meg en mail så skal jeg sørge for du for 1000000000kr rett inn på kontoen (en seriøs siden) ! En nett side skal ikke ha skrive feil, det kan skje i aviser men ikke på nett sider :P

 

Som sagt, arsenal.no er bare ute etter penger !

Her på gunners.no er det stikk motsatt !

 

Tull det første der. Senest i dag leste jeg ordene "antivirus program" i en forsideartikkel på nettavisa til VG. Jeg er uansett enig i de som sier at en side bør ha lite skrivefeil.

 

PS: Jeg sender deg mail. ;)

Link to comment
Share on other sites

En nett side skal ikke ha skrive feil, det kan skje i aviser men ikke på nett sider :P

 

 

 

Det er vel større sjanse for å se skrivefeil på nettsider, enn i avisene.

Vil tro at det leses bedre igjennom før ting trykkes i avisene enn når ting publiseres på nettet.

 

På internett kan de rette på feilene ;) Men vist avisen er trykt er det gjort ;)

Link to comment
Share on other sites

Linker til Arsenal sin supporterklubb i Danmark, Sverige og Island har de, men ingen link til Gunners.no, altså den eneste norske offisielle supporterklubben for Arsenal.

 

Tragiske greier - ettersom de selv faktisk ikke er noen offisiell side av Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Altså, dette er noe som har blitt diskutert enormt mange ganger på denne siden. For meg ser Arsenal.no amatørmessig ut fra ende til annen!

 

Layout/Design:

Rett og slett traigsk, uoversiktelig og dårlige farger. Bilder som er pixlete og farger som absolutt ikke henger sammen. Elendig! Gunners.no er i en klasse for seg, selvom jeg har mye å utsette på sidene våre!

 

Artikler og bildebruk:

Artiklene er ikke særlig lange. Dårlig skrevet, og bilder. Ja det er bilder på forssiden, men utenom det finnes det ikke ett bilde. Alle bildene de har på siden er mest sannynleig rappa fra alle mulige sider rundt om i verden. Negativt!

 

Forum:

Uovrsiktelig, leitet i 2-3minutter for å finne antall medlemmer. Og ett ekstremt antall oneliners.

Jeg tror jeg vet om en som kan ha en del vonde dr?mmer i framtiden!
SMS/MSN språk. Rett og slett tragisk hele opplegget. Og alle EKTE Arsenal fans i Norge, holder seg på Gunners.no! Det er her vi hører til!

 

Konklusjon:

Langt langt langt langt langt langt ifra Gunners.no standard. Selvom Gunners.no kunne stått litt bedre på for å få oppdatert forsiden. Kanskje kjørt ett system på det?

Link to comment
Share on other sites

Med snev av fare for at det er en og samme person som legger inn identiske innlegg BÅDE på gunners.no og arsenal.no så vil jeg her og nå hevde at arsenal.no debatantene stjeler innlegg og tråder fra gunners.no. Jeg har tidligere lagt merke til tråder som figurerer her hos oss etterhvert dukker opp på forumet til arsenal.no. Nå dukker også identiske innlegg opp! Se her:

 

http://www.arsenal.no/forum/index.php?topic=451.0

 

Hvis det viser seg at ARSENAL94 er identisk med refser her hos oss, så beklager jeg. Selv om jeg på det sterkeste anbefaler folk å holde seg vekke fra siden gunners.no, så skal ikke jeg nekte noen å være tilstede på to fora. Jeg håper refser kan bekrefte eller avkrefte om han er ARSENAL94.

 

Hvis det viser seg å være en annen debatant enn refser, så sier det det meste både om arsenal.no og debatantene der.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...