Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Hmmm... velger fortsatt å vente litt med å bli glad jeg. Men vi har ikke hørt noe mer om Veloso - og han SKAL være observert i nord-london... mystisk...

 

Samme reporter som har meldt at overgangen er i boks, og at Veloso har vært observert i nord-london.

Link to comment
Share on other sites

av en eller annen grunn greier jeg ikke helt å ta av enda, vil ha det bekreftet fra de gale russerene også...

 

Enig. Har jublet for for mange offsidemål. Det er vodt

Det som er enda vondere er når motstanderen scorer offside mål, selv om det blir godkjent eller ikke, slår hånda hardt i veggen uansett :(

Link to comment
Share on other sites

Klokken er nå 20.00, så vi får håpe at det er den usikkre parten i denne overgangen, Zenit, som bekrefter dette nå! Hadde vært konge! :(

 

Hvordan gikk det med ryktene om Veloso? ;) Litt sent nå, men han ble ikke solgt til noen andre?

Link to comment
Share on other sites

gunners.no har bekreftet overgangen før arsenal.com? ;)

Det er friske takter.

 

Ja, nå spørs det hvor lenge vi er i himmelen?

 

 

Men det der med Denilson er vel det største sprøytet jeg har hørt om på lenge :(

 

 

 

God natt og god morgen! Vi har Spurs i neste kamp! Uten Arshavin på laget (for han er i dvale!)

Link to comment
Share on other sites

kva skjer? på vg.no står det at han ikkje komme

18.00: Det blir ingen overgang fra Zenit St. Petersburg til Arsenal for Andrej Arsjavin. - Forhandlingene er strandet. Vi ble ikke enig om overgangssummen, og vi ble heller ikke enig om hvilken kompensasjon vi skulle få om Arsjavin skulle bryte ut av fireårskontrakten, sier Zenits talsmann Aleksej Petrov.

18 00 er en stund sida

Link to comment
Share on other sites

Måtte bare ta denne fra Arseblog commentsene:

 

Arsene's gonna make a positive announcment tonight... One wonders if his idea of positive means he's saved the club 15 million?

 

Hehe,gullfine den. Men Wenger er ikke en dum kar viser det seg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...