Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

skysport har fått bekreftet at Arsenal og Zenit "HAVE FAILED TO AGREE"

av en gal talsmann fra russland? Tror det er lurt å vente :)

Sant så sant! INGENTING er sikkert ført Arsenal.com bekrefter det!

Enten blir det en vidunderlig dag, eller så legger jeg meg tidlig:P

Link to comment
Share on other sites

Zenit er en forbanna drittspiller!

 

Og om det er fakta at Arshavin ikke kunne gi fra seg 2,5 millioner pund for å komme til klubben vår, kan det vell være like greit? :)

 

Og alle vet at vodka inntaket er høyt i Russland! :D

 

Zenit er vel strengt tatt en klubb, men helt enig med deg!

 

hoho!

 

Ser plutselig helt motsatt ut nå! Faen så irriterende at vi aldri kan få en ryddig prosess, se Berbatov, hvordan det var? Herregud for et opplegg! :P

Link to comment
Share on other sites

skysport har fått bekreftet at Arsenal og Zenit "HAVE FAILED TO AGREE"

av en gal talsmann fra russland? Tror det er lurt å vente :)

Sant så sant! INGENTING er sikkert ført Arsenal.com bekrefter det!

Enten blir det en vidunderlig dag, eller så legger jeg meg tidlig:P

Samme her bortsett fra at jeg legger meg tidlig anyway, men dagen vil bli husket som vidunderlig hvis vi får Arshavin

Link to comment
Share on other sites

Zenit er en forbanna drittspiller!

 

Og om det er fakta at Arshavin ikke kunne gi fra seg 2,5 millioner pund for å komme til klubben vår, kan det vell være like greit? :ph34r:

 

Og alle vet at vodka inntaket er høyt i Russland! :D

 

Zenit er vel strengt tatt en klubb, men helt enig med deg!

 

hoho!

 

Ser plutselig helt motsatt ut nå! Faen så irriterende at vi aldri kan få en ryddig prosess, se Berbatov, hvordan det var? Herregud for et opplegg! :blink:

På en eller annen måte bringer det oss supportere sammen. :lol:

Link to comment
Share on other sites

en ting er sikkert, stol aldri på en russer eller to. Kan vel ikke være de enkleste folk å forhandele med.....

 

Men denne saken her har flere twister en en sesong med paradise hotel og big brother til sammen, så her tar jeg ingen ting for gitt før en endelig bekreftelse kommer fra Arsenal sjøl.

 

Men som så mange andre, blir meget skuffet hvis han ikke kommer, men han har vel også fått ett umenesklig forventningspress på seg nå, etter x antall sider med rykter, så er det vel ventet at han skal forvandle oss slik Maradona gjorde med Napoli i sin tid.

Link to comment
Share on other sites

Zenit er en forbanna drittspiller!

 

Og om det er fakta at Arshavin ikke kunne gi fra seg 2,5 millioner pund for å komme til klubben vår, kan det vell være like greit? :ph34r:

 

Og alle vet at vodka inntaket er høyt i Russland! :D

 

Zenit er vel strengt tatt en klubb, men helt enig med deg!

 

hoho!

 

Ser plutselig helt motsatt ut nå! Faen så irriterende at vi aldri kan få en ryddig prosess, se Berbatov, hvordan det var? Herregud for et opplegg! :blink:

 

Overgangssaker blir nok aldri ryddig i media så lenge vi fant bryr oss og leser markedet for nyheter og rykter er enormt.

 

Høres negativt ut fra SkySports nå.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

SkySports bekreftet at FA hadde mottatt papirene før fristen, og en halvtime senere får SkySports bekreftet at de IKKE har mottatt likevel? Hvem er det som roter?

 

Det handler om sources! Noen er til å stole på andre er til å stole på, imens det kan være noen som er har misforstått osv!

 

Jeg har fortsatt god tro på at Arshavin spiller i rødt!

Link to comment
Share on other sites

en ting er sikkert, stol aldri på en russer eller to. Kan vel ikke være de enkleste folk å forhandele med.....

 

Men denne saken her har flere twister en en sesong med paradise hotel og big brother til sammen, så her tar jeg ingen ting for gitt før en endelig bekreftelse kommer fra Arsenal sjøl.

 

Men som så mange andre, blir meget skuffet hvis han ikke kommer, men han har vel også fått ett umenesklig forventningspress på seg nå, etter x antall sider med rykter, så er det vel ventet at han skal forvandle oss slik Maradona gjorde med Napoli i sin tid.

Tror ikke mange forventer at han skal forvandle oss, en vidunderlig spiller uten tvil, litt overvurdert kanskje, men en kvalitets spiller kan være alt som mangler for å få oss opp til CL-plass.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...