Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

1611: "Denilson on his way to Newcastle on loan for rest of season - was already a done deal, pending Arshavin deal."

 

 

Dette sto på BBC

Virker rart for meg også. Men vil gjerne leie vekk Denilson, viss vi får inn Arshavin. Men helts "ja takk begge deler".

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Snart oppdatering om Arshavin igjen på SSN.

Jepp..

Det er vel det at Arshavin er klar, og skal bli presentert på Emirates etterpå.. Leste noe om at Hill-Wood har sett opp pressekonferanse etterpå, hvor Wenger skal presentere Arshavin..

 

Sies også at Arshavin får nummer 15, fordi Denilson skal på lån til Newcastle..

 

-Lundasus-

Står på mitt..

Link to comment
Share on other sites

Quaresma er utelatt fra den kommende Champions League troppen. Arshavin må da ha mulighet til å spille for oss, etter som det er en ny påmelding til utslagsrunden?

Ikke når han har allerede har spilt Champions League for en annen klubb. Hadde han bare spilt UEFA-cup med Zenit hadde det gått, men ikke CL.

Link to comment
Share on other sites

Slapp av folkens Arshavin blir Arsenal spiller, det er bare småpenger jo!

:P

 

Ehh... Det er snakk om £2,5m så vidt jeg vet. Føler meg langt fra sikker...

 

Det kommer visstnok en update på SSN nå.

Link to comment
Share on other sites

Slapp av folkens Arshavin blir Arsenal spiller, det er bare småpenger jo!

:P

 

Ehh... Det er snakk om £2,5m så vidt jeg vet. Føler meg langt fra sikker...

 

Det kommer visstnok en update på SSN nå.

 

:P

 

Dette går i havn detta!

Link to comment
Share on other sites

Ikke når han har allerede har spilt Champions League for en annen klubb. Hadde han bare spilt UEFA-cup med Zenit hadde det gått, men ikke CL.

 

Ok. Takk skal du ha :P

 

Klubbene er enige, den medisinske testen er fullført, så alt tyder vel på at dette kan pågå en stund utover kvelden? :P

Link to comment
Share on other sites

Ikke når han har allerede har spilt Champions League for en annen klubb. Hadde han bare spilt UEFA-cup med Zenit hadde det gått, men ikke CL.

 

Ok. Takk skal du ha :P

 

Klubbene er enige, den medisinske testen er fullført, så alt tyder vel på at dette kan pågå en stund utover kvelden? :P

 

Tviler på at Arshavinovergngane får utsettelse, rett og slett fordi Arshavin er i England. Vi er ikke hindret av snøværet på noen måte! :D

Link to comment
Share on other sites

Slapp av folkens Arshavin blir Arsenal spiller, det er bare småpenger jo!

:P

 

Ehh... Det er snakk om £2,5m så vidt jeg vet. Føler meg langt fra sikker...

 

Det kommer visstnok en update på SSN nå.

 

Har liten tro på at Arshavin vil fortsette å spille for Zenit med tanke på den behandlingen han har fått av klubben. Skulle denne avtalen gå i vasken på grunn av krav fra Zenit vil ikke det gjøre saken bedre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...