Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Har ikke lest noen plass om at Denilson skal på lån.

Akkurat det har jeg ikke tro på.

 

På Sky Sports sier de at avtalen er i boks og at det eneste som gjenstår er Arshavin sine sign on til Zenit.

Link to comment
Share on other sites

Snart oppdatering om Arshavin igjen på SSN.

Jepp..

Det er vel det at Arshavin er klar, og skal bli presentert på Emirates etterpå.. Leste noe om at Hill-Wood har sett opp pressekonferanse etterpå, hvor Wenger skal presentere Arshavin..

 

Sies også at Arshavin får nummer 15, fordi Denilson skal på lån til Newcastle..

 

-Lundasus-

 

Å låne vekk han er nok ingen dum ide. Da kan han kanskje få en ansvars rolle i Newcastle som gjør at han får mye viktig erfaring.

 

1615: Andrei Arshavin has passed his medical at Arsenal, so he is very, very close now to completing his move from Zenit. I cannot wait to see that little genius from Euro 2008 in the Premier League.

 

Og hvem skal spille DM da? Arshavin??

Link to comment
Share on other sites

Har ikke lest noen plass om at Denilson skal på lån.

Akkurat det har jeg ikke tro på.

 

På Sky Sports sier de at avtalen er i boks og at det eneste som gjenstår er Arshavin sine sign on til Zenit.

Skal være glad viss denne avtalen går i orden, og arsenalfc ikke trenger å forholde seg til zenit mer. Dem virker gjennomført uproffisjonelle.

Link to comment
Share on other sites

Bare for å blande meg.

 

a, Håper det stemmer at Arshavin er så godt som klar.

b, Dersom Wenger mener at vi går for gull så må vi ha lov til å reagere dersom vi ikke er i nærhetern av målet.

c, leit at vinduets åpningstid er forlenget. Så fram til å være ferdig.

d, hva tottenham kjøper er for meg likegyldig. De er ingen trussel for oss i år likevel.

e, Denilson på lån? Vi mangler bredde, så det hadde ikke vært superlurt å låne ut ham. Nekter å tro at det kan være tilfelle.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Kan vi ikke bare spille med:

Vela - Nasri - Arshavin - Walcott

 

Nei, det høres ikke lurt ut å låne ut Denilson, det nekter jeg å tro på.

Link to comment
Share on other sites

Arshavin skal visstnok ha strøket på medicalen, men fikk en nytt forsøk han så besto. Skal visstnok være klar nå: http://arsenalanalysis.blogspot.com/2009/0...edical-but.html

Stoler ikke på noen blogger når det gjelder overganger. Og vertfall ikke denne overgangen.

Blir spennende å se hva som faktisk har skjedde i England de siste timene. Når alt har roet seg.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke lest noen plass om at Denilson skal på lån.

Akkurat det har jeg ikke tro på.

 

På Sky Sports sier de at avtalen er i boks og at det eneste som gjenstår er Arshavin sine sign on til Zenit.

Skal være glad viss denne avtalen går i orden, og arsenalfc ikke trenger å forholde seg til zenit mer. Dem virker gjennomført uproffisjonelle.

Enig! umulig å gjøre bussiness med russere :P

Link to comment
Share on other sites

Kan vi ikke bare spille med:

Vela - Nasri - Arshavin - Walcott

 

Nei, det høres ikke lurt ut å låne ut Denilson, det nekter jeg å tro på.

 

Har heller ikke tro på det...og det finnes absolutt ingen kilde om dette.

Må være en intern spøk....

Link to comment
Share on other sites

Dette med Denilson må berre vere tull. Arsenal treng dei spelarane dei har. Denilson har spelt fast heile seongen. Utlån, neppe.

 

Hadde vel vært større sjanse for at Diaby eller Song hadde blitt leid ut enn at det var Denilson :P Vil jeg tro hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...