Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

Til og med agenten syntes rimelig tydelig:

Går ikke dette i orden kan han slutte i jobben sin, sier han i følge dette:

http://www.sport.co.uk/news/Football/13617...ndon_-_yet.aspx

 

Det ligger i allefall an til en fordømt hektisk mandag hvis agenten nå skal på regatta i Israel, mens hovedpersonen er på vei hjem til Russland. Strengt tatt burde de vel satt kursen for London. Eller har de muligens full kontroll på denne handelen? ;)

Vi må vel tro de har det. En regatta kan ikke stoppe dette. Ville i så fall vært et hån mot alle timene som til sammen er brukt av oss goonere inne på denne tråden. Ligger mange arbeidsdager i denne.

 

Og ryktene fortsetter. Dette er som en detektivhistorie:

http://goonertalk.com/2009/01/31/arshavin-...ulkovo-airport/

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Akkurat sett på post-westham intervjuet til Wenger. Og jeg må si han gjør meg virkelig stolt over å ha han som manager, på måten han oppfører seg i forhold til overganger.

 

Han blir spurt: "Is it down to the fee or is it down to the players personal terms?"

 

Han svarer enkelt: "I cannot come out with that, because that would be disrespectfull to the club or the player if we do not find an agreement."

 

Respekten Wenger viser i forhold til andre klubber og spillere i overganger er mildt sagt fantastisk.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat sett på post-westham intervjuet til Wenger. Og jeg må si han gjør meg virkelig stolt over å ha han som manager, på måten han oppfører seg i forhold til overganger.

 

Han blir spurt: "Is it down to the fee or is it down to the players personal terms?"

 

Han svarer enkelt: "I cannot come out with that, because that would be disrespectfull to the club or the player if we do not find an agreement."

 

Respekten Wenger viser i forhold til andre klubber og spillere i overganger er mildt sagt fantastisk.

Ja det er en stor manager. Som holder seg nøktern og oppfører seg forsvarlig og høflig i forretninger og i forhold til media.

Han viser også styrke ved å kjøre sin egen filosofi med hensyn til spill, spillere og økonomi. Dette har vist seg riktig og blitt beundret og bifallt verden over.

Vi har en liten nedtur for tiden, man kan ikke alltid regne med å være helt i toppen, det vil fluktuere litt. Men Wenger står på sitt, uredd for at mange mener hans tid skulle vært over.

Jeg er rett og slett imponert. Og for å holde meg til tråden så ønsker meg AA veldig mye.

Link to comment
Share on other sites

To dager igjen, nå begynner eg og blir skeptisk. Veldig skeptisk, for vi trenger forsterkninger. Grett nok at vi Fabregas ute, men vi skal ikke være så avhengig av han. Det viser jo bare at vi har for tynn stall. Så håper virkelig at vi får AA eller en annen stjerne iløp av dagen/morra dagen.

Link to comment
Share on other sites

Slapp av gutter russeren kommer ikke, hadde Arsenal og Wenger ville hatt denne spilleren så hadde det nok løst sæ tidligere. Akkurat nå fremstår man bare som uproffesjonelle og useriøse.

 

Jadda... godt vi har deg å ty til når vi er i tvil selv ;) Du som så mange andre sitter jo med inside information her :P Og Wenger har jo aldri ventet til siste øyeblikk i en transferperiode for å sikre seg spillere kun for å tyne mest mulig penger ut av overgangen. Neeeida...

 

Tiden vil vise - men bastant er det ingen som kan være. Og at han er i Russland eller England... det er det ingen andre enn Arshavin selv som vet - og eventuelt dem han forhandler med.

Link to comment
Share on other sites

Nå taler vell alt snart for at han ikke kommer. :P Utrolig skuffende, jeg trodde denne overgangen var i boks, men men dette overgangsvinduet føyer seg inn i rekken av mange skuffelser. Men hadde Wenger satset alt på Arshavin så hadde vi hatt ham, men med en avventende Wenger og en håpløs russisk klubb og en håpløs agent så ender vi uten Arshavin.. :(

 

Jeg skal heller begynne med å ikke håpe på noen overganger, og hvis det kommer noen så blir det isteden en positiv overaskelse ;)

 

Ps. jeg var nok ikke alene om å tro at Arshavin skulle komme, det at vi klarer å få 53 sider sier jo sitt

Link to comment
Share on other sites

Sky Sports har vel vært fullstendig på jordet i den sagaen her. ALLE nyheten omtrent har kommet fra Sky Sports, og HVER ENESTE gang har det vist seg at det bare har vært noe forbanna tull. Hvorfor skal det stemme nå?

Link to comment
Share on other sites

Nå er det ikke meningen å skape helt furore her, men fikk akkurat en telefon fra han far som er Hannover fan. Hannover har akkurat solgt sin offensive midtbanespiller Szabolcs Huszti til ingen ringere enn Zenith St. Petersburg, har virkelig Arsene Wenger landet denne signeringen i noe som gjerne kan beskrives som siste time?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...