Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Får tro at ", men prosessen fortsetter" er sant da :P

 

Enda et liite håp!

 

 

Godt å se at flere at dere enda er så optimistiske :) Vi får bare håpe

Det er vel ikke usannsynlig at prosessen fortsetter. Begge sider har brukt en del krefter og ressurser på dette. Overgangsvinduet er snart i mål og det er klart Zenit etter hver vil gi etter. Dette handler om en del penger. Tror egentlig at det eneste som kan stoppe en handel med oss er at en annen klubb kommer inn i bildet.

Link to comment
Share on other sites

virker ikke som at Zenit er ute etter "12 mill + 3 mill bonus hvis han gjør det bra".. de vil ha 15 med en gang! alle kjenner vi til arshavins kvaliteter og hans spillestil, og jeg er helt overbevist om at han passer oss perfekt!

 

gi dem 15 med engang, 3 skarve millioner spiller ingen rolle i denne samenhengen uansett..

Link to comment
Share on other sites

virker ikke som at Zenit er ute etter "12 mill + 3 mill bonus hvis han gjør det bra".. de vil ha 15 med en gang! alle kjenner vi til arshavins kvaliteter og hans spillestil, og jeg er helt overbevist om at han passer oss perfekt!

 

gi dem 15 med engang, 3 skarve millioner spiller ingen rolle i denne samenhengen uansett..

 

3 skarve millioner kan utgjøre ganske mye det, men selvfølgelig er det ikke noe i forhold til hva City, Utd, Chelsea osv. skraper sammen. Arsenal burde stå på 12 + 3 så skal du nok se Zenit gir seg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper vi nå gjør som det ble sagt her om dagen. At dette budet var det siste og ferdig med det. Nå har Zenit og agenten holdt på med dette tullet i omtrent en måned - kun et spill for galleriet for å prøve å få med flere klubber i en budrunde. Dette har ikke lykkes og vi har nå gjort et par forsøk på å komme til en enighet uten at Zenit er villig til å gjøre det samme, og da syns jeg vi heller skal bruke de neste dagene på å se andre steder. Syns det er synd og skammelig at Zenit ikke tenker litt på spilleren også med tanke på hvordan situasjonen faktisk er.

 

Jeg syns dette tilbudet vi har kommet med hvis det faktisk stemmer er ganske bra. Dette er tross alt en spiller som er 27 år, ikke har bevist noe i en europeisk toppklubb og heller ikke kan spille CL denne sesongen. Han har heller ikke bevist stort etter EM, derfor syns jeg en pris høyere enn £12-15 mill er urealistisk for han.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns dette tilbudet vi har kommet med hvis det faktisk stemmer er ganske bra. Dette er tross alt en spiller som er 27 år, ikke har bevist noe i en europeisk toppklubb og heller ikke kan spille CL denne sesongen. Han har heller ikke bevist stort etter EM, derfor syns jeg en pris høyere enn £12-15 mill er urealistisk for han.

 

Bortsett fra å ha ført laget sitt til UEFA-cup seier, blant annet ved å slå Bayern Munchen, Villarreal og Marseille på veien i fjor da. Zenit er en europeisk toppklubb, og han har bevist noe i den klubben.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper vi nå gjør som det ble sagt her om dagen. At dette budet var det siste og ferdig med det. Nå har Zenit og agenten holdt på med dette tullet i omtrent en måned - kun et spill for galleriet for å prøve å få med flere klubber i en budrunde. Dette har ikke lykkes og vi har nå gjort et par forsøk på å komme til en enighet uten at Zenit er villig til å gjøre det samme, og da syns jeg vi heller skal bruke de neste dagene på å se andre steder. Syns det er synd og skammelig at Zenit ikke tenker litt på spilleren også med tanke på hvordan situasjonen faktisk er.

 

Jeg syns dette tilbudet vi har kommet med hvis det faktisk stemmer er ganske bra. Dette er tross alt en spiller som er 27 år, ikke har bevist noe i en europeisk toppklubb og heller ikke kan spille CL denne sesongen. Han har heller ikke bevist stort etter EM, derfor syns jeg en pris høyere enn £12-15 mill er urealistisk for han.

 

Zenit er vel ikke noe Barcelona eller Milan, men det er heller ikke noen bakgårdsklubb. De er vel med i toppen i europeisk sammenheng, så at Arshavin ikke har bevist noe i en europeisk toppklub blir vel litt feil. En spiller på 27 år er fortsat ikke mer enn midt i karrieren vanligvis, ikke la deg lure av Arsenals unge snittalder. Ser man også på ndre overganger i dette transfervinduet og sommeren som var, så er vel Zenits pris på Arshavin mye mer riktig enn Arsenals bud så langt.

 

Forøvrig synes jeg ikke Zenit har opptrådt uetisk eller drevet med noe spill for galleriet. De har satt en prislapp på spilleren og ønsker den prisen for han, simple as that. Skulle ønske Arsenal lærte litt av Zenits måte å drive forhandliger på, så slipper vi å sitte og måpe over at våre beste spillere (f.eks Hleb og Henry) blir solgt for skambeløp.

Link to comment
Share on other sites

Rart at de greier å holde på en stjernespiller som tross alt spiller i en ubetydelig liga i den store sammenheng,mens vi som er en topp klubb i en topp liga selger spillere for slikk og ingen ting så snart de vil bort.

Forstå det den som kan,jeg gjør det ikke :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper vi nå gjør som det ble sagt her om dagen. At dette budet var det siste og ferdig med det. Nå har Zenit og agenten holdt på med dette tullet i omtrent en måned - kun et spill for galleriet for å prøve å få med flere klubber i en budrunde. Dette har ikke lykkes og vi har nå gjort et par forsøk på å komme til en enighet uten at Zenit er villig til å gjøre det samme, og da syns jeg vi heller skal bruke de neste dagene på å se andre steder. Syns det er synd og skammelig at Zenit ikke tenker litt på spilleren også med tanke på hvordan situasjonen faktisk er.

 

Jeg syns dette tilbudet vi har kommet med hvis det faktisk stemmer er ganske bra. Dette er tross alt en spiller som er 27 år, ikke har bevist noe i en europeisk toppklubb og heller ikke kan spille CL denne sesongen. Han har heller ikke bevist stort etter EM, derfor syns jeg en pris høyere enn £12-15 mill er urealistisk for han.

 

Zenit er vel ikke noe Barcelona eller Milan, men det er heller ikke noen bakgårdsklubb. De er vel med i toppen i europeisk sammenheng, så at Arshavin ikke har bevist noe i en europeisk toppklub blir vel litt feil. En spiller på 27 år er fortsat ikke mer enn midt i karrieren vanligvis, ikke la deg lure av Arsenals unge snittalder. Ser man også på ndre overganger i dette transfervinduet og sommeren som var, så er vel Zenits pris på Arshavin mye mer riktig enn Arsenals bud så langt.

 

Forøvrig synes jeg ikke Zenit har opptrådt uetisk eller drevet med noe spill for galleriet. De har satt en prislapp på spilleren og ønsker den prisen for han, simple as that. Skulle ønske Arsenal lærte litt av Zenits måte å drive forhandliger på, så slipper vi å sitte og måpe over at våre beste spillere (f.eks Hleb og Henry) blir solgt for skambeløp.

 

Dette synes jeg er et fornuftig innlegg Anabole. Jeg er enig i alt du skriver her. 27 år er ingen alder for en fotball spiller. Wenger snakker hele tiden om resale value, men vi kjøper vel ikke spillere for å selge dem videre? Målet er vel å beholde spillerene så lenge som mulig.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det ser dårlig ut for denne overgangen. Jeg håpte lenge, selv om det fortsatt er mulig. Men jeg har vært aventende fordi jeg når hørte priskravet fra Zenit så hadde jeg en følelse av at det ikke kom til å bli noen overgang. Men men, overgangsvinduet er fortsatt åpent, selv om sjansen for forsterkninger er små..

Link to comment
Share on other sites

Det ser dårlig ut for denne overgangen. Jeg håpte lenge, selv om det fortsatt er mulig. Men jeg har vært aventende fordi jeg når hørte priskravet fra Zenit så hadde jeg en følelse av at det ikke kom til å bli noen overgang. Men men, overgangsvinduet er fortsatt åpent, selv om sjansen for forsterkninger er små..

 

Tviler på at sjansen er så mye mindre jeg. Zenit får nok ikke inn noen andre bud og selger han til Arsenal.

 

Vil si at nå er det ca. 50-50.

Link to comment
Share on other sites

Det ser dårlig ut for denne overgangen. Jeg håpte lenge, selv om det fortsatt er mulig. Men jeg har vært aventende fordi jeg når hørte priskravet fra Zenit så hadde jeg en følelse av at det ikke kom til å bli noen overgang. Men men, overgangsvinduet er fortsatt åpent, selv om sjansen for forsterkninger er små..

 

Tviler på at sjansen er så mye mindre jeg. Zenit får nok ikke inn noen andre bud og selger han til Arsenal.

 

Vil si at nå er det ca. 50-50.

Det store spørsmålet er om det kommer andre klubber på banen. Da tror jeg vi kan vinke farvell til Arshavin. Men hvis ikke så kan Zenit se seg nødt til å godta budet vårt som du sier, vi får bare være positive og håpe at vi snart får se han i Arsenal Drakt :lol:

Link to comment
Share on other sites

21.03 Zenit St Petersburg have reportedly lowered their asking price for Arsenal target Andrei Arshavin. Will the Gunners land the Russian before the close of the transfer window?

 

 

Dette er tatt ut i fra Transfers clockwatch på skysports.com

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror faktisk ikke vi trenger Arshavin! Derfor bør vi heller ikke gå videre med høyere bud. Om kort tid begynner spillere å komme tilbake fra skader, og da blir det nok av offensive spillere i stallen. Wenger lovpriser Denilson, men jeg mener fremdeles at det er i denne posisjonen vi skulle satset på en rutinert og sterk spiller.

 

Men hva vet jeg. Kanskje Denilson er den spilleren om noen år!

Link to comment
Share on other sites

Det er utrolig fascinerende å se folk her omtale 1-4 millioner pund som "småpenger". Man begynner virkelig å lure på hva slags forhold dem har til penger. Ser folk seg så blinde på summene som city og Chelsea kaster rundt seg? Eller united og liverpool for den saks skyld? Når skal folk forstå at Arsenal driftes på en helt annen måte enn de andre klubbene og kan ikke spre rundt seg med det enkelte her inne omtaler som "småpenger". 3millioner på ett bud som allerede er på 12 millioner, det skulle væra ca. 25% økning i summen. Hvordan er det da småpenger?

 

samtidig virker det som om folk gir blaffen i alle de ting som er "formildende" i forhold til verdi på spilleren, og har en holdning som tilsier at "Zenit vil ha 20mill, så la dem få det! Det må jo være riktig pris!".

 

Skal Arsenal kaste bort sine prinsipper og penger fordi enkelte andre klubber kaster rundt seg med penger, som om det var gråstein? Skal Arsenal betale for andres svakhet på å forhandle frem gunstige avtaler?

 

Mitt svar er enkelt : NEI.

 

12+3 - take it or leave it. Arshavin er ikke en spiller som når spillere som Torres eller andre toppspillere verdsatt til 20mill+ til anklene engang.

 

Edit: Skrifeleif.

Link to comment
Share on other sites

Fra Nettavisen: Det er uvisst hvordan fagforbundet for russiske toppfotballspillere fungerer, men nå truer uansett superstjernen Andrei Arsjavin med å streike dersom overgangen til Arsenal ikke går gjennom i dette overgangsvinduet. Arsenal sendte sitt siste bud på fredag melder The Guardian.

Det står også på Goal.com at han truer med å gå i streik.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2515118.ece

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zo...ollapses-report

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror faktisk ikke vi trenger Arshavin! Derfor bør vi heller ikke gå videre med høyere bud. Om kort tid begynner spillere å komme tilbake fra skader, og da blir det nok av offensive spillere i stallen. Wenger lovpriser Denilson, men jeg mener fremdeles at det er i denne posisjonen vi skulle satset på en rutinert og sterk spiller.

 

Men hva vet jeg. Kanskje Denilson er den spilleren om noen år!

 

Ja vi får spillere tilbake, men et par av dem har vert borte i over et år, noen i 3-4 måneder. Det tar tid å komme seg i form igjen. Normalt et par måneder etter at de har gjort comeback, og da er årest sesong over. På lang sikt har vi kanskje folk, men på kort sikt har vi det ikke. Så skal vi hevde oss i årets sesong må vi ha inn folk. Sjansen for at vi skal få flere skader er vel større enn at en av de skadde skal komme tilbake fort i toppform.

Samtidig som vi ser at vi alltid vil ha skader, slik som nå og dermed har vi ikke stor nok stall.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror faktisk ikke vi trenger Arshavin! Derfor bør vi heller ikke gå videre med høyere bud. Om kort tid begynner spillere å komme tilbake fra skader, og da blir det nok av offensive spillere i stallen. Wenger lovpriser Denilson, men jeg mener fremdeles at det er i denne posisjonen vi skulle satset på en rutinert og sterk spiller.

 

Men hva vet jeg. Kanskje Denilson er den spilleren om noen år!

 

 

Dette er så naivt... For skader og karantener på spillere opphører resten av sesongen de altså? Med dagens tynne stall er det nok ingen fare for at spillere blir arbeidsløse i Arsenal.

Vi trenger en super avsluttning på sesongen for å sikre fjerdeplassen og beholde spillere som Fabregas i Arsenal. En Arshavin i form er mer enn god nok for hvem som helst også Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...