Jump to content

Vi er laaaaaaaaaaaaangt bak de beste...


RockyRocastle

Recommended Posts

Chelsea er i ferd med å knuse et lag som fullstendig rundspillte Arsenal i forrige runde. Dette er meget betenkelig, det viser kanskje at Arsenal idag befinner seg ganske langt unna toppen av Europa.

 

Til og med Liverpool har vist mer enn Arsenal i Europa denne sesongen.

 

Kjære Mr. Wenger, finn fram sjekkheftet og ta oss til toppen av Europa.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Chelsea er i ferd med å knuse et lag som fullstendig rundspillte Arsenal i forrige runde. Dette er meget betenkelig, det viser kanskje at Arsenal idag befinner seg ganske langt unna toppen av Europa.

 

Til og med Liverpool har vist mer enn Arsenal i Europa denne sesongen.

 

Kjære Mr. Wenger, finn fram sjekkheftet og ta oss til toppen av Europa.

5269[/snapback]

 

 

Det holder for bayern å slå chelsea med de samme sifferne som mot arsenal, 3-1.

Ser slett ikke bort i fra at det kan hende.

Vi er i umiddelbar nærhet :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Da kan vi kjøpe knackwürst, sauerkraut og Løwenbrau om 6 dager også! Det er von i hangande Bavaria snøre, mine herrer. La oss inderlig håpe at en viss herr Roy`ern er i storslag på Olympia stadion neste tirsdag.

Link to comment
Share on other sites

Chelsea er i ferd med å knuse et lag som fullstendig rundspillte Arsenal i forrige runde. Dette er meget betenkelig, det viser kanskje at Arsenal idag befinner seg ganske langt unna toppen av Europa.

 

Til og med Liverpool har vist mer enn Arsenal i Europa denne sesongen.

 

Kjære Mr. Wenger, finn fram sjekkheftet og ta oss til toppen av Europa.

5269[/snapback]

 

 

Det holder for bayern å slå chelsea med de samme sifferne som mot arsenal, 3-1.

Ser slett ikke bort i fra at det kan hende.

Vi er i umiddelbar nærhet :P

5270[/snapback]

 

Ja det kan det jo hende at de gjør, men det hjelper dem svært lite..

Og det er en liten tanke vekker at Chelsea valser over Bayern, mens vi sliter som f... for og putte ett

Link to comment
Share on other sites

Absolutt en tankevekker ja. Det vil seg ikke for oss i Champions League. Mangler det lille ekstra. Ifjor hadde vi noe på gang, men en dårlig 2.omgang mot akkurat Chelsea på Highbury begravde det. Det er mulig vi ikke klarer å senke skuldrene, og bare spille vårt spill. Og at år etter år snakkes det om at endelig, endelig skal Arsenal vise seg frem i Europa. Spillerne blir kanskje stressa og nervøse. Ikke veit jeg. Det jeg veit er at nå skal jeg sove.. :P

Link to comment
Share on other sites

Nå skal de sies at Bayern mangla Roy Makaay og Claudio Pizzaro.....Vi hadde vesetlig flere skader enn Chelsea hadde så jeg tror ikke vi skal legge oss ned å grine. Vi er kanskje ikke like gode nå, men det er vi neste år!!

Link to comment
Share on other sites

Neida, vi er ikke så langt bak de beste. For det første kan man ikke sammenlikne enkeltkamper på denne måten, og som andre påpeker, Chelsea er ute hvis Bayern slår dem med de samme sifrene som de slo Arsenal. Og Arsenals hjemmekamp mot Bayern var da vel ingenting å skamme seg over? Det var jo ikke SÅ langt unna at Arsenal fikk det avgjørende 2-0 målet? Vi snakker tross alt om marginer. Samtidig er det viktig å innse at Arsenal generelt har underprestert i CL. Men den siste kneika er mindre enn den kan se ut....?

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke Arsenal så langt bak når det kun snakkes om førsteelleveren(skadefri).

Utrolig nok har vi ennå til gode denne sesongen å spille med

vår antatt beste førsteellever.

Det vil vi se når vi knuser United i en Fa cupfinale... :P

Link to comment
Share on other sites

Vi var suverent best i PL i fjor, allikevel kom Chelski lenger enn oss i CL.

 

Vi er suverent bedre enn Liverpool i PL i år, allikevel kommer de lenger enn oss.....

 

Tror ikke vi er så langt unna toppen, men det spilles en litt annen type fotball i CL som foreløpig ikke har passet oss helt.....

Link to comment
Share on other sites

Det Chelsea gjorde i går var rett og slett imponerende! Og jeg vil nok si meg enig i at vi er noe bak Chelsea for øyeblikket, men langt bak, DET er vi ikke! Dersom hele stammen vår hadde hatt en god sesong (Vieira, Campbell, Henry, Pires bl.a.) hadde vi vært like gode som det Chelsea er nå. Jeg tror forskjellen ligger i formen. Vi har gode spillere, men de er ikke alle i storform denne sesongen!

Link to comment
Share on other sites

Guest Kolo28

Er nok riktig at det spilles en annen type fotball som ikke passer Arsenals stil helt ja. Vi er fortsatt ikke kyniske nok. Synes foresten ikke Chelsea rundspiller Bayern, men de er ekstremt effektive og har den nødvendige flaksen og gutsen inne i boksen.

 

Se bare på Coles mål, pure luck ( akkurat slike mål har de hatt mange av i år). Så har vi Lampard da, som er utrolig målfarlig. Drogbas mål kommer som et resultat av møljespill i feltet.

 

Synes ikke Chelsea undrholder i stor grad, selv når de scorer mange mål. Takke oss til Arsenals nydelige angrepspill som trenger noen forsterkninger til neste år.

Link to comment
Share on other sites

Guest Blunter

Trøsten får være at Man Utd ikke har gjort det bedre enn oss i noenting denne sesongen.

 

CL - Begge slått ut i 1/8...

FA cup - Begge er i semien

PL - Like mange poeng, Arsenal foran på målforskjell!

Link to comment
Share on other sites

Bayern drar dette i Land. Har i utgangspunktet mye bedre spillere enn Chealsea og bør også vinne. Olympiastadion med tusenvis av tyskere er ikke noen varm velkomst...

Link to comment
Share on other sites

Guest Bombi
tror at hvis Arsenal hadde møtt Chelski så hadde det blitt mer fight. det er nok mere følelser mellom Arsenal og Chelsea.

5334[/snapback]

 

Blir helt feil å tenke slik. Fight, skal gjelde hver eneste kamp uansett hvem som står på motsatt side.

Mulig du er inne på noe når vi tross alt dummer oss ut gang på gang i europa. En spiller skal ikke bare være god, men han må også spille med hjerte. Sorry, dessverre tror jeg at det er hjertet som mangler.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

En hver kamp lever sitt liv! Verken resultatet eller spillet kan brukes for å sammenligne Chelsea med Arsenal.

 

Vi får en nærmere pekepinn på om styrkeforholdet i forhold til Chelsea i ligamøte på Stamford Bridge 20. april.

Link to comment
Share on other sites

Vi får en nærmere pekepinn på om styrkeforholdet i forhold til Chelsea i ligamøte på Stamford Bridge 20. april.

5376[/snapback]

 

Akkurat i en sånn kamp, så er jeg sjeleglad for at vi har en spillertype som Gilberto tilbake. Chelsea har gang på gang vist seg som et utrolig dyktig kontringslag som ligger med mange mann bak ballen som alle jobber veldig disiplinert bakover. Man har en komprimert firer bakerst og midtbanen rett foran. Når ballen så erobres (først og fremst gjennom Makele) går laget lynhurtig i angrep med de tre angripere og Lampard, eventuelt en til på løp bakfra, noe som skaper store rom og store sjanser.

 

Med en Gilberto på banen burde det være mulig å demme opp for disse rommene som Chelsea er så gode til å utnytte. Det er disse overgangene, samt dødballer jeg frykter. Klarer Arsenal å demme opp her, er mye gjort.

 

Defensivt har selv Chelsea begynt å slå litt sprekker de siste ukene, men likevel er de selvsagt et uhyre godt lag.

 

Arsenal på sitt beste er på høyde med Chelsea, uten tvil. Forskjellen i år er at mens Arsenal har vært veldig opp og ned har Chelsea holdt et stabilt høyt nivå hele veien.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mister overhodet ikke nattesøvnen på grunn av dette. Synes ikke de to nevnte lagene er langt foran oss. Som noen nevner, så er Bayern videre med 2-0. Det er slettes ikke umulig.

 

Liverpool imponerte i siste kamp, men kampene der gården har absolutt variert.

 

Men jeg støtter forslaget om bruk av sjekkheftet!!

Link to comment
Share on other sites

Det Chelsea gjorde i går var rett og slett imponerende! Og jeg vil nok si meg enig i at vi er noe bak Chelsea for øyeblikket, men langt bak, DET er vi ikke! Dersom hele stammen vår hadde hatt en god sesong (Vieira, Campbell, Henry, Pires bl.a.) hadde vi vært like gode som det Chelsea er nå. Jeg tror forskjellen ligger i formen. Vi har gode spillere, men de er ikke alle i storform denne sesongen!

5307[/snapback]

 

Enig! En flott oppsummering av årets sesong :blink:

Link to comment
Share on other sites

Owen Hargreaves meiner til og med at Arsenal er mykje betre enn Chelsea

5380[/snapback]

 

Vi er ikke "laaaangt" bak i det hele tatt. Vi er gode, men Chelsea har bare spilt bedre enn oss i år. Det skal ikke mye til at vi gjør det like bra som Chelsea er bedre for den sagt skyld. Vi gikk jo nesten 50 uten tap! Vi kan jo gjøre det igjen. Vi har bedre lag nå og til neste år har vi forhåpentligvis et bedre lag.

 

Det skal ikke mye my fellow gooners :D

Link to comment
Share on other sites

Vi er på ingen måte dårlegare enn Chelsea berre vi får stille med dei beste spelarane,

men Chelsea har ein større bredde i stallen sin.

Owen Hargreaves meiner til og med at Arsenal er mykje betre enn Chelsea

5380[/snapback]

 

At Chelsea har større bredde i stallen sin er det ikke tvil om. Men det er allikevel spillerne som spiller omtrent hver eneste kamp som holder laget oppe. Lampard, Terry og Cech har ikke gått glipp av mange kamper i år, og de holder formen fortsatt. Tror nok ikke vi bare kan skylde på bredden i stallen..

Link to comment
Share on other sites

Vi er på ingen måte dårlegare enn Chelsea berre vi får stille med dei beste spelarane,

men Chelsea har ein større bredde i stallen sin.

Owen Hargreaves meiner til og med at Arsenal er mykje betre enn Chelsea

5380[/snapback]

Kva Owen Hargreaves meiner er for så vidt uinteressant, enn så lenge vi er bak dei både i poeng og prestasjoner... ;)

Link to comment
Share on other sites

Chelsea hadde vel rimelig god kontroll igår også.. Litt bedre kontroll enn vi hadde på samme sted for noen uker siden. det så ikke ut som Arsenal og Chelsea kom fra samme divisjon i England igår ihvertfall.

 

Arsenal ble ydmyket, avkledd, latterliggjort og rundpsillt av Bayern, mens Chelsea cruiser og vinner lett i mine øyne med full kontroll hele veien...

 

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeget betenkelig spør du meg. :)

Link to comment
Share on other sites

RockyRocastle skrev:

 

Arsenal ble ydmyket, avkledd, latterliggjort og rundpsillt av Bayern, mens Chelsea cruiser og vinner lett i mine øyne med full kontroll hele veien...

 

Jeg tror ikke vi så den samme kampen, for jeg mente at det var marginer som gjorde at ikke Bayern vant med 2 mål igår. Chelsea fikk 2 mål, og hadde vel en kjempesjanse i tillegg....

Bayern derimot hadde flere gode sjanser i tillegg til de 3målene de scoret igår, og dette betyr vel at Chelsea hadde full kontroll i hele går????

 

Merkelig!!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...