Jump to content

Vi er laaaaaaaaaaaaangt bak de beste...


RockyRocastle

Recommended Posts

Tror heller ikke jeg så samme kampen. Chelsea imponerer som en

lagenhet, men en Ballack i form hadde scort et par mål mer.

Bayern misbrukte mange sjanser i går.

Så at Chelsea hadde full kontroll og vinner lett 6-5 sammenlagt er en drøy

påstand.

Allikevel all honnør til Chelsea som virkelig jobbet og sleit i går.

Link to comment
Share on other sites

Nå skal det sies at vi også var temmelig heldig i Munchen, tross alt! Det var en helt annen kamp i går enn det var for oss. Chelsea er rett og slett et par hakk bedre enn oss for øyeblikket..

Link to comment
Share on other sites

Chelsea hadde vel rimelig god kontroll igår også.. Litt bedre kontroll enn vi hadde på samme sted for noen uker siden. det så ikke ut som Arsenal og Chelsea kom fra samme divisjon i England igår ihvertfall.

 

Arsenal ble ydmyket, avkledd, latterliggjort og rundpsillt av Bayern, mens Chelsea cruiser og vinner lett i mine øyne med full kontroll hele veien...

 

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeget betenkelig spør du meg. :D

5806[/snapback]

 

 

I vår kamp hadde BM en stor sjanse i første omgang som de scorer på. Resten av omgangen er de ufarlige. I andre omgang er det en 10 min periode hvor Arsenal blir utspilt og BM scorer 2 mål samt brenner to kjempesjanser. Resten av omgangen eier Arsenal ballen uten å skape de helt store farlighetene før de sist 5 min hvor vi scorer ett mål samt har en stor sjanse til å redusere nok en gang.

 

Chelsea scorer i begge kampene et veldig heldig førstemål. Dette gjorde at BM måtte spille helt forskjellig mot Chelsea enn hva de gjorde mot oss, hvor de selv scorer ett billig førstemål. Mål preger kamper og det er derfor ikke mulig å sammenligne de to lagenes innsats i Munchen.

 

Ballack har alene flere sjanser i andre omgang enn hva BM hadde totalt mot Arsenal, syns resultatet var meget flatterende for Chelsea..

Link to comment
Share on other sites

...og ut fra denne formen for logikk kan vi langt på vei plusse på Liverpool også. Heldigvis er vi like omtrent jevngode med middelhavsfarere som Real Madrid og Barcelona.

 

At Chelsea i vinter har vert overlegen Arsenal defensivt vet alle, derfor leder de også med 11 poeng i ligaen. Om Chelsea er så forbannet mye bedre akkurat i øyeblikket er jeg slett ikke så sikker på. Det svaret får vi snart. Hvis vi er laaaaaaaaaaangt bak så slår Chelsea oss med et gjesp på brua. Not likely! Vel mulig de vinner, men gjett de kommer til å juble uhemmet da!! Hvorfor? Fordi de vet så inderlig vel at de slett ikke er "laaaaaaaaangt foran".

Link to comment
Share on other sites

Når vi spilte mot BM så var vi ikke i vår beste form. Dessuten spilte BM uten Makaay og Pizzaro i Stamford....Det betyr selvsagt også endel. De som har sett Guerero kan jo se at han ikke holder samme nivå. Chelsea får et møkkamål i Tyskland til å begynne med. CL er mye marginer, man må være i form og ha lite skader der og da. Ifjor putta Chelsea 3 min før slutt mot oss. Hadde de ikke det kunne vi stått med Cl trofeet.....Hadde Kolo toure fått en fot på skuddet til Bergkamp 10 min før slutt mot BM kunne vi vært i semien nå!!

 

 

Og, PSV kom på 2 plass i vår pulje og har fått møte Monaco og Lyon, mens vi møtte BM og de møtte Chelsea. Og chelski har Cech.....og terry og lampard er jo aldri skada...

 

Jeg er overbevist om at CL blir bedre neste år for vår del.

Link to comment
Share on other sites

...og ut fra denne formen for logikk kan vi langt på vei plusse på Liverpool også. Heldigvis er vi like omtrent jevngode med middelhavsfarere som Real Madrid og Barcelona.

 

At Chelsea i vinter har vert overlegen Arsenal defensivt vet alle, derfor leder de også med 11 poeng i ligaen. Om Chelsea er så forbannet mye bedre akkurat i øyeblikket er jeg slett ikke så sikker på. Det svaret får vi snart. Hvis vi er laaaaaaaaaaangt bak så slår Chelsea oss med et gjesp på brua. Not likely! Vel mulig de vinner, men gjett de kommer til å juble uhemmet da!! Hvorfor? Fordi de vet så inderlig vel at de slett ikke er "laaaaaaaaangt foran".

5869[/snapback]

 

 

Tror du har misforstått litt: Real Madrid er kanskje en middelhavsfarer, men det er ikke Barcelona! jeg er ganske sikker på at Barcelona hadde slått Arsenal dersom de hadde møttes. Grunnen til at engelske lag som Man. Utd og Arsenal er blitt latterliggjort og avkledd (stilig ord!) i CL viser at nivået i Englad er dårligere enn i f.eks Spania og ikke minst Italia.

 

imidlertid tror jeg ikke at Arsenal er såå laaaaaaaaaaaaaaaaaangt bak Chelsea. RUsserne har på mange måter hatt en optimal sesong, og det spørs om ikke flaksen snart må ta slutt.

 

Milan knuser Chelsea i CL dersom de møtes!

Link to comment
Share on other sites

...og ut fra denne formen for logikk kan vi langt på vei plusse på Liverpool også. Heldigvis er vi like omtrent jevngode med middelhavsfarere som Real Madrid og Barcelona.

 

At Chelsea i vinter har vert overlegen Arsenal defensivt vet alle, derfor leder de også med 11 poeng i ligaen. Om Chelsea er så forbannet mye bedre akkurat i øyeblikket er jeg slett ikke så sikker på. Det svaret får vi snart. Hvis vi er laaaaaaaaaaangt bak så slår Chelsea oss med et gjesp på brua. Not likely! Vel mulig de vinner, men gjett de kommer til å juble uhemmet da!! Hvorfor? Fordi de vet så inderlig vel at de slett ikke er "laaaaaaaaangt foran".

5869[/snapback]

 

 

Tror du har misforstått litt: Real Madrid er kanskje en middelhavsfarer, men det er ikke Barcelona! jeg er ganske sikker på at Barcelona hadde slått Arsenal dersom de hadde møttes. Grunnen til at engelske lag som Man. Utd og Arsenal er blitt latterliggjort og avkledd (stilig ord!) i CL viser at nivået i Englad er dårligere enn i f.eks Spania og ikke minst Italia.

 

imidlertid tror jeg ikke at Arsenal er såå laaaaaaaaaaaaaaaaaangt bak Chelsea. RUsserne har på mange måter hatt en optimal sesong, og det spørs om ikke flaksen snart må ta slutt.

 

Milan knuser Chelsea i CL dersom de møtes!

6413[/snapback]

 

 

Ironi kan være vansklig å forstå enkelte ganger...

 

At den engelske ligaen er dårligere enn den spanske eller den Italienske er jeg ikke så sikker på. Nå er det vel faktisk England som har flest lag i semifinalen, Spanjolene røk jo tidlig denne sesongen..

Link to comment
Share on other sites

Guest stian88
Chelsea er i ferd med å knuse et lag som fullstendig rundspillte Arsenal i forrige runde. Dette er meget betenkelig, det viser kanskje at Arsenal idag befinner seg ganske langt unna toppen av Europa.

 

Til og med Liverpool har vist mer enn Arsenal i Europa denne sesongen.

 

Kjære Mr. Wenger, finn fram sjekkheftet og ta oss til toppen av Europa.

5269[/snapback]

 

Vi spilte jo 0-0 mot chelsea på borte bane uten Henry og Ljungberg...

D æ ikke dårlig mot d kjøpte laget der !!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal er fremdeles det laget i England som spiller

den mest underholdende fotballen.

Det går greit i PL, men tror nok at kynisme er noe

vi må bruke mer i CL.

Det er det jeg forbinder med Chelsea i bortekampene i CL,

det bør Wenger og få til snart.

Kvalitetene er det ingen tvil om at vi har.

 

Ser vi på lagets kamper på det defensive i de siste kampene,

spesielt etter at Gilberto og Senderos har spilt.......

det viser bare hvor viktig det er å ha det defensive grunnlaget i bånn.

Lover godt til neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...