Jump to content

overgangsvinduet jan. 08


afc2007

Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

hadde ikke vært dumt det men føler at det er ikke den plassen som står dårligst til akkurat nå...

forsvaret og spiss plassene er bankers men en klasse keeper bedre enn almunia hadde vært konge, men siden vi har kjøpt fabianski og har vito mannone så er vel det liten sjanse ...

 

hadde også vært bra med en god sentral midtane spiller i siden av fabregas, flamini er i en god periode nå men tror ikke han kommer til å holde det nivået lenge...

"hadde ikke vært dumt det men føler at det er ikke den plassen som står dårligst til akkurat nå..."

Mente du virkelig det, at Teddy hadde vert en bra forsterkning...?

 

det var vel noe ironi den ja...

Link to comment
Share on other sites

Den plassen eg personleg føler me treng back up er på midtstopperplass.

Såg Micah Richards live på St. James i oppgjøret mellom Newcastle og Manchester City og vart imponert.

Ungguten hadde full kontroll, spørsmålet er vel berre om han har kontroll utanfor bana.

God spelar som truleg blir for dyr for Wenger, men hadde vore ein kanonsignering.

Link to comment
Share on other sites

I tillegg kan det kanskje være en idè å begynne å se litt etter en ving.

Vi har jo en ving som kommer til sommeren, samt at det er vel snakk om en bulgarsk ving også. :D

Hvilken ving er det som kommer til sommeren? Er ikke helt med jeg her nå ;)

 

Regner med at han tenker på Vela. Vil egentlig se han som spiss, men kan fint brukes på venstre ving.

Link to comment
Share on other sites

I tillegg kan det kanskje være en idè å begynne å se litt etter en ving.

Vi har jo en ving som kommer til sommeren, samt at det er vel snakk om en bulgarsk ving også. :D

Hvilken ving er det som kommer til sommeren? Er ikke helt med jeg her nå ;)

Carlos Vela kan spille på vingen.

Link to comment
Share on other sites

I tillegg kan det kanskje være en idè å begynne å se litt etter en ving.

Vi har jo en ving som kommer til sommeren, samt at det er vel snakk om en bulgarsk ving også. ;)

Hvilken ving er det som kommer til sommeren? Er ikke helt med jeg her nå :P

 

Regner med at han tenker på Vela. Vil egentlig se han som spiss, men kan fint brukes på venstre ving.

 

Vela jeg mener ja. Han var veldig god mot Real Madrid og også klart seg veldig bra ellers, på vingen, så tror han helt klart kommer til å gi en ekstra dimensjon neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

I tillegg kan det kanskje være en idè å begynne å se litt etter en ving.

Vi har jo en ving som kommer til sommeren, samt at det er vel snakk om en bulgarsk ving også. ;)

Hvilken ving er det som kommer til sommeren? Er ikke helt med jeg her nå :huh:

 

Regner med at han tenker på Vela. Vil egentlig se han som spiss, men kan fint brukes på venstre ving.

 

Vela jeg mener ja. Han var veldig god mot Real Madrid og også klart seg veldig bra ellers, på vingen, så tror han helt klart kommer til å gi en ekstra dimensjon neste sesong.

 

Har du sett han såpass mye at du kan si at han vil gi oss "en ekstra dimensjon"? Vi er vant med at det tar litt tid, særlig for offensive spillere, og tilpasse seg tempo og spillestilen i Arsenal, men hvis du har sett han tilstrekkelig er det jo hyggelig!! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

lehmann ferdi i arsenal og har gått til dortmund ifølge dagbladet

http://www.dagbladet.no/sport/2008/01/08/523290.html

 

ps: fant ingen tråd om jens lehmann så la den her.

 

 

Han går når sessongen er slutt. Har kontrakt ut sessong 2008. Så vi har forsatt tid på å finne en erstatter

Link to comment
Share on other sites

lehmann ferdi i arsenal og har gått til dortmund ifølge dagbladet

http://www.dagbladet.no/sport/2008/01/08/523290.html

 

ps: fant ingen tråd om jens lehmann så la den her.

 

 

Han går når sessongen er slutt. Har kontrakt ut sessong 2008. Så vi har forsatt tid på å finne en erstatter

 

Han går nå i Januar hvis han bare blir enig med Dortmund.

Fabianski blir andre keeper og Mannone tredje keeper iflg hva Wenger tidligere har sagt.

Link to comment
Share on other sites

det som bekymrer meg mest er midtstopper plass, hadde håpet djourou skulle gjøre susen men han beviste vel i går at han ikke gjør..

 

synes også det begynner og bli tynt på sentral midtbane, virker ikke som denilson er klar for og spille kamp etter kamp, gilberto er alt for dårlig, diarra er mest sannsynlig på vei ut.

 

plutselig er den plassen jeg trodde vi var best besatt på litt tynt..

 

er bare håpe at flamini og fabregas holder seg skadefri :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Virker interessant, men når alt kommer til alt syns jeg vi har nok spisser. Vi har jo RvP når han er klar, i tillegg til Adebayor og Eduardo som er gode. Alternativer er Bendtner og Walcott, og vi må nesten velge noen talenter vi skal satse på. Kan ikke ha alt for mange talenter på samme posisjon når de er i den alderen at de begynner å bli modne for noen sjanser på A-laget.

Link to comment
Share on other sites

Also today a good friend told mine was told by his friend [Who Works In The Ticket Office]that he had spotted Edin Džeko with some men in suits outside the Emirates this afternoon and he thinks we have might agreed a fee for the Bosnian, I’m very skeptical about it but thought ill chuck it in here incase, so lets see what happens.

 

http://youngguns.wordpress.com/2008/01/29/...eko-fee-agreed/

Link to comment
Share on other sites

ser ut som det snuses grundig på en ung keeper. 16-årige Liam O'Brien fra QPR. http://youngguns.wordpress.com/ her nevnes det også at Wenger ikke vil signe noen andre enn Freeman.. så vi får se...

 

Liker denne young guns bloggen btw. Virker som duden har peil og for med seg hva som skjer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...