Jump to content

overgangsvinduet jan. 08


afc2007

Recommended Posts

vet det at Wenger sier han ikke kjøper noen vis han ikke finner en uslipt juvel men...

om han fant en hvem ville dere likt det var som kom til Arsenal nå i januar?..

skriv hvem dere vil ha og om det er et snev av et rykte send linken inn!!¨

her godtas alt fra bekreftet til The sun å den ligaen...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

hadde ikke vært dumt det men føler at det er ikke den plassen som står dårligst til akkurat nå...

forsvaret og spiss plassene er bankers men en klasse keeper bedre enn almunia hadde vært konge, men siden vi har kjøpt fabianski og har vito mannone så er vel det liten sjanse ...

 

hadde også vært bra med en god sentral midtane spiller i siden av fabregas, flamini er i en god periode nå men tror ikke han kommer til å holde det nivået lenge...

Link to comment
Share on other sites

hadde ikke vært dumt det men føler at det er ikke den plassen som står dårligst til akkurat nå...

forsvaret og spiss plassene er bankers men en klasse keeper bedre enn almunia hadde vært konge, men siden vi har kjøpt fabianski og har vito mannone så er vel det liten sjanse ...

 

hadde også vært bra med en god sentral midtane spiller i siden av fabregas, flamini er i en god periode nå men tror ikke han kommer til å holde det nivået lenge...

"hadde ikke vært dumt det men føler at det er ikke den plassen som står dårligst til akkurat nå..."

Mente du virkelig det, at Teddy hadde vert en bra forsterkning...?

Link to comment
Share on other sites

KEEPER: Her føler jeg egentlig at vi er ganske bra besatt, med Almunia som førstekeeper, og Fabianski som reserve. Forhåpentligvis vil Fabianski imponere Wenger nok til å snart få spille litt Premier League-kamper. Ellers har vi Lehmann, hvis det blir skikkelig krise :huh:

 

HØYREBACK: Her er vi også veldig bra besatt med Sagna som førstevalg, Hoyte som andrevalg, og så kan vi jo bruke Ebouè hvis det blir krise.

 

MIDTSTOPPER: Her er det litt mer tynt... Gallas og Toure er bankers, og Djourou og Senderos er reserver. Kanskje en hvis nordmann også kan etablere seg litt på førstelaget etterhvert? :)

 

VENSTREBACK: Her er Clichy førstevalg og Traore/Hoyte reserver.

 

HØYREMIDT: Her er det ingen problemer. Hleb er førstevalg, Eboue er andrevalg og Walcott følger tett bak.

 

SENTRAL MIDT: Her er det heller ikke store problemer. Flamini og Fabregas er førstevalgene, og Diaby, Diarra, Gilberto Silva og Denilson er reserver.

 

VENSTREMIDT: Her er det også litt tynt... Rosicky er førstevalg, og Diaby er andrevalg, men etter min mening er Diaby mye bedre sentralt...

 

SPISS: Her er vi ganske bra besatt med Adebayor, Eduardo og van Persie som krangler om førsteplass. I tillegg har vi spillere som Bendtner, Walcott og kanskje også Vela, når han kommer tilbake fra lån.

 

Vi trenger altså kanskje et stopper-talent, og en reserve på venstrevingen...

Link to comment
Share on other sites

KEEPER: Her føler jeg egentlig at vi er ganske bra besatt, med Almunia som førstekeeper, og Fabianski som reserve. Forhåpentligvis vil Fabianski imponere Wenger nok til å snart få spille litt Premier League-kamper. Ellers har vi Lehmann, hvis det blir skikkelig krise :huh:

 

HØYREBACK: Her er vi også veldig bra besatt med Sagna som førstevalg, Hoyte som andrevalg, og så kan vi jo bruke Ebouè hvis det blir krise.

 

MIDTSTOPPER: Her er det litt mer tynt... Gallas og Toure er bankers, og Djourou og Senderos er reserver. Kanskje en hvis nordmann også kan etablere seg litt på førstelaget etterhvert? :)

 

VENSTREBACK: Her er Clichy førstevalg og Traore/Hoyte reserver.

 

HØYREMIDT: Her er det ingen problemer. Hleb er førstevalg, Eboue er andrevalg og Walcott følger tett bak.

 

SENTRAL MIDT: Her er det heller ikke store problemer. Flamini og Fabregas er førstevalgene, og Diaby, Diarra, Gilberto Silva og Denilson er reserver.

 

VENSTREMIDT: Her er det også litt tynt... Rosicky er førstevalg, og Diaby er andrevalg, men etter min mening er Diaby mye bedre sentralt...

 

SPISS: Her er vi ganske bra besatt med Adebayor, Eduardo og van Persie som krangler om førsteplass. I tillegg har vi spillere som Bendtner, Walcott og kanskje også Vela, når han kommer tilbake fra lån.

 

Vi trenger altså kanskje et stopper-talent, og en reserve på venstrevingen...

Enig i alt!

 

Nuff said.

Link to comment
Share on other sites

KEEPER: Her føler jeg egentlig at vi er ganske bra besatt, med Almunia som førstekeeper, og Fabianski som reserve. Forhåpentligvis vil Fabianski imponere Wenger nok til å snart få spille litt Premier League-kamper. Ellers har vi Lehmann, hvis det blir skikkelig krise :huh:

 

HØYREBACK: Her er vi også veldig bra besatt med Sagna som førstevalg, Hoyte som andrevalg, og så kan vi jo bruke Ebouè hvis det blir krise.

 

MIDTSTOPPER: Her er det litt mer tynt... Gallas og Toure er bankers, og Djourou og Senderos er reserver. Kanskje en hvis nordmann også kan etablere seg litt på førstelaget etterhvert? :)

 

VENSTREBACK: Her er Clichy førstevalg og Traore/Hoyte reserver.

 

HØYREMIDT: Her er det ingen problemer. Hleb er førstevalg, Eboue er andrevalg og Walcott følger tett bak.

 

SENTRAL MIDT: Her er det heller ikke store problemer. Flamini og Fabregas er førstevalgene, og Diaby, Diarra, Gilberto Silva og Denilson er reserver.

 

VENSTREMIDT: Her er det også litt tynt... Rosicky er førstevalg, og Diaby er andrevalg, men etter min mening er Diaby mye bedre sentralt...

 

SPISS: Her er vi ganske bra besatt med Adebayor, Eduardo og van Persie som krangler om førsteplass. I tillegg har vi spillere som Bendtner, Walcott og kanskje også Vela, når han kommer tilbake fra lån.

 

Vi trenger altså kanskje et stopper-talent, og en reserve på venstrevingen...

 

 

Hoyte er vel høyreback, men vi kan bruke Gallas eller Flamini om det trengs i den venstre posisjonen, og nå er vel både Gilbert (høye back) og Djourou (midtstopper) kommet tilbake fra lån..

Link to comment
Share on other sites

KEEPER: Her føler jeg egentlig at vi er ganske bra besatt, med Almunia som førstekeeper, og Fabianski som reserve. Forhåpentligvis vil Fabianski imponere Wenger nok til å snart få spille litt Premier League-kamper. Ellers har vi Lehmann, hvis det blir skikkelig krise :huh:

 

HØYREBACK: Her er vi også veldig bra besatt med Sagna som førstevalg, Hoyte som andrevalg, og så kan vi jo bruke Ebouè hvis det blir krise.

 

MIDTSTOPPER: Her er det litt mer tynt... Gallas og Toure er bankers, og Djourou og Senderos er reserver. Kanskje en hvis nordmann også kan etablere seg litt på førstelaget etterhvert? :)

 

VENSTREBACK: Her er Clichy førstevalg og Traore/Hoyte reserver.

 

HØYREMIDT: Her er det ingen problemer. Hleb er førstevalg, Eboue er andrevalg og Walcott følger tett bak.

 

SENTRAL MIDT: Her er det heller ikke store problemer. Flamini og Fabregas er førstevalgene, og Diaby, Diarra, Gilberto Silva og Denilson er reserver.

 

VENSTREMIDT: Her er det også litt tynt... Rosicky er førstevalg, og Diaby er andrevalg, men etter min mening er Diaby mye bedre sentralt...

 

SPISS: Her er vi ganske bra besatt med Adebayor, Eduardo og van Persie som krangler om førsteplass. I tillegg har vi spillere som Bendtner, Walcott og kanskje også Vela, når han kommer tilbake fra lån.

 

Vi trenger altså kanskje et stopper-talent, og en reserve på venstrevingen...

 

 

Hoyte er vel høyreback, men vi kan bruke Gallas eller Flamini om det trengs i den venstre posisjonen, og nå er vel både Gilbert (høye back) og Djourou (midtstopper) kommet tilbake fra lån..

 

Hoyte kan spille på begge sidene.

Link to comment
Share on other sites

Inn: Ingen

 

 

Om det går noen ut så tror jeg faktisk Diarra er den som går.

 

Ellers så er The Captain ute og sier akkurat hva vi trenger;-)

 

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...ge_id=1779&ct=5

 

Jeg tror ikke Lehmann og Gilberto Silva blir stort lengre heller... Gjør meg ikke noe om de forsvinner uansett.

Link to comment
Share on other sites

For å være ærlig, trenger vi ingenting untatt en spiss etter min mening, og kanskje en midtstopper.

 

En spiller jeg hadde elska om kom til Arsenal er Dimitar Berbatov. Hadde vært helt konge med en slik spiss som kan avgjøre de aller viktigste kampene.

Link to comment
Share on other sites

Vi har jo Adebayor, RvP og Eduardo som alle tre er gode og yngre enn Berbatov, så jeg mener slett ikke vi trenger å kaste bort mange penger på han...

Helt enig. Syns faktisk vi har mer enn nok av gode spisser. Når RvP er skadet fungerer det topp med Ade og Eduardo(det har ihvertfall de to siste kampene vist). Selv tror jeg Dudu har tatt steget opp i PL og han fortjener virkelig plassen sin fremover. Bendtner og Walcott som fin-fine backuper, og RvP tilbake fra skade i nære fremtid?

Mer usikker på midtforsvaret, men som Wenger sa, hvis arsenal skulle gjøre en investering i ny midtforsvarer(type fast A-lags spiller) ville vi hatt for mange sterke midtforsvarere med Toure tilbake. Dog syns jeg det faktisk er alt for svakt med Senderos eller DJ bak fremover, syns vi kunne muligens lånt eller kjøpt en litt mer erfaren midtforsvarer.

Link to comment
Share on other sites

The Gunner: ja det var nytt for meg at han kan spille venstre back, men Flamini har jo også spilt der, som vi alle vet, men kan du nevne en kamp der Hoyte har spilt venstre back for Arsenal, så skal eg sjekke om eg har kampen liggende..må ha bevis vettu :D

Link to comment
Share on other sites

The Gunner: ja det var nytt for meg at han kan spille venstre back, men Flamini har jo også spilt der, som vi alle vet, men kan du nevne en kamp der Hoyte har spilt venstre back for Arsenal, så skal eg sjekke om eg har kampen liggende..må ha bevis vettu :D

I Premier League, 2006/2007 sesongen, spilte han venstreback mot Aston Villa både hjemme og borte, Man City borte, Charlton borte og Everton borte...

 

Champions League: Zagreb hjemme og borte, samt Porto hjemme, det blir 8 kamper :D Håper det var til hjelp!

Link to comment
Share on other sites

The Gunner: ja det var nytt for meg at han kan spille venstre back, men Flamini har jo også spilt der, som vi alle vet, men kan du nevne en kamp der Hoyte har spilt venstre back for Arsenal, så skal eg sjekke om eg har kampen liggende..må ha bevis vettu :D

I Premier League, 2006/2007 sesongen, spilte han venstreback mot Aston Villa både hjemme og borte, Man City borte, Charlton borte og Everton borte...

 

Champions League: Zagreb hjemme og borte, samt Porto hjemme, det blir 8 kamper :D Håper det var til hjelp!

 

 

Jepp, det stemmer det faktisk etter noen analyser, og ifølge tv kanalen FSC, så skulle Hoyte spille på venstre siden i kampen mot Watford på Ashburton Grove den 14 Oktober 2006: back4ce4.jpg

 

Men da spilte de sånn: Hoyte - Djourou - Toure - Gallas, men takker for opplysnigen Daniel!

Link to comment
Share on other sites

The Gunner: ja det var nytt for meg at han kan spille venstre back, men Flamini har jo også spilt der, som vi alle vet, men kan du nevne en kamp der Hoyte har spilt venstre back for Arsenal, så skal eg sjekke om eg har kampen liggende..må ha bevis vettu ;)

I Premier League, 2006/2007 sesongen, spilte han venstreback mot Aston Villa både hjemme og borte, Man City borte, Charlton borte og Everton borte...

 

Champions League: Zagreb hjemme og borte, samt Porto hjemme, det blir 8 kamper ;) Håper det var til hjelp!

 

 

Jepp, det stemmer det faktisk etter noen analyser, og ifølge tv kanalen FSC, så skulle Hoyte spille på venstre siden i kampen mot Watford på Ashburton Grove den 14 Oktober 2006: back4ce4.jpg

 

Men da spilte de sånn: Hoyte - Djourou - Toure - Gallas, men takker for opplysnigen Daniel!

 

Hoyte spilte mange kamper for Arsenal i seriestarten i fjor på venstreback, og før det så spilte han faktisk hele sesongen for Sunderland i samme posisjon, så han er nok mer enn kapabel til å spille der.

Link to comment
Share on other sites

 

benzema kan spille både kant og spiss... men han kommer til og koste mye mer enn 8 mill pund...

 

kunne tenkt meg: benzema og richards

 

ut med jens, gilberto, senderos

 

enig med at jens og senderos skal ut men ikke Gilberto! :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...